Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Er det forresten noen andre enn meg her som etteraper kg-smileyene etterhvert som dere bruker de? Har tatt meg i å gjøre det, helt ubevisst.. :ler:

Hihi, har ikke gjort det før. Men lagde en :nigo: nå når du nevnte det.

Kjørte forbi huset ditt i går. Så etter mannen din, men jeg så han ikke (visste ikke hvilken leilighet jeg skulle se i, så det gjorde det litt vanskelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei da blir det jo fort litt vanskelig! :tunge1: Mange smileyer som er morsomme å lage! Ser kanskje lettere tilbakestående ut, men det får så være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi, du har ødelagt meg. Nå sitter jeg og hermer etter alle smileyene..

:fnise: <-- Nei! Jeg gjorde det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg hermer ikke etter smileyene, men jeg skriver de stadig vekk inn i andre forum/chattegreier. Funker dårlig, og folk som ikke er på KG lurer stort sett på hva jeg driver med! :ler:

Har du en fin helg så langt? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fniser: Jeg pleier også å herme litt, ja. De eneste smileyene jeg kan uten å måtte klikke meg inn å se dem er :fnise::ler::klemmer: og :);), så hvis jeg "trenger" en annen blir det gjerne sånn at jeg bruker den som er brukt over meg i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte visst helt å svare her, men hadde en finfin helg! :jepp: Siste helg hjemme i sommer, og jeg rakk både bytur på formiddagen, bytur på kvelden, vennebesøk og familiebursdag. Fine greier! :strix:

3 1/2 arbeidsdag igjen nå, så er jeg ferdig med årets sommerjobb. Da setter jeg kursen mot Stavanger og utdrikningslag, før turen går oppover til han godeste igjen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, baby i magen- det hadde jeg ikke fått med meg!! Gratulerer så mye! Spennende, spennende :)

Det blir sikkert moro på utdrikningslag i Stavanger, men kanskje ikke så mye "drikking" for din del, akkurat ;) Hvis du har tid ville jeg tatt turen innom en kafe som heter Sjokoladepiken, der har de nemlig verdens beste varme sjokolade med hjemmelaget marshmellow oppi! Mmmmmm! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Nydelig ticker du har fått deg!!!

Ja ikke sant!! :hoppe::redd:

Ojoj, baby i magen- det hadde jeg ikke fått med meg!! Gratulerer så mye! Spennende, spennende :)

Det blir sikkert moro på utdrikningslag i Stavanger, men kanskje ikke så mye "drikking" for din del, akkurat ;) Hvis du har tid ville jeg tatt turen innom en kafe som heter Sjokoladepiken, der har de nemlig verdens beste varme sjokolade med hjemmelaget marshmellow oppi! Mmmmmm! :hjerte:

Takk! :) :dåne: :redd:

Oi, det hørtes rimelig godt ut! :sikle: Eller, egentlig ikke.. Kjøpte masse smågodt på tilbud i forrige uke, men det har ikke frista i det hele tatt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har jeg gått glipp av at du er blitt gravid :hakeslepp: Grattis!!!!! :hoppe:

Takker! :rødme: Er som du sikkert skjønner litt småskremt, men det går seg vel til... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest siste arbeidsdag er unnagjort om noen få strakser. I morra skal vi ha kake og greier, bare pga meg! :dåne: Ikke verst, må jeg si.. Glutenfri kake til hele gjengen! :nigo:

Gleder meg til å komme meg opp igjen til han godeste nå. Høsten ser plutselig litt annerledes ut nå enn for et par dager siden, men det går seg vel til. Skal uansett bli godt å bo sammen igjen! :rødme:

Nei nå får jeg nesten komme meg avsted og få i meg noe mat! I kveld blir det muligens kino med Mokkon83, det blir bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg hermer ikke etter smileyene, men jeg skriver de stadig vekk inn i andre forum/chattegreier. Funker dårlig, og folk som ikke er på KG lurer stort sett på hva jeg driver med! :ler:

Det gjør jeg og.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest siste arbeidsdag er unnagjort om noen få strakser. I morra skal vi ha kake og greier, bare pga meg! :dåne: Ikke verst, må jeg si.. Glutenfri kake til hele gjengen! :nigo:

Så koselig :jepp:

Kos deg i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...