Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. august 2010 #2761 Skrevet 4. august 2010 gratulerer med bryllupsdagen er vist litt forsinket jeg også
Minttu Skrevet 4. august 2010 #2762 Skrevet 4. august 2010 Mener du mannemannene mine ikke er bra nok?? Johnny Depp er jo utrolig flott! :dåne: Hvordan kunne jeg glemme han.. Han i Amorphis (2 mannen jeg la ut) ligner litt på Jack Sparrow i en musikkvideo Mora til kjære elsker Johnny, har plakater og bilder av han på rommet sitt Men han siste, Dinedama, han kan du ha for deg selv Den kjolen var flott Mazzi!
DDuck Skrevet 4. august 2010 #2763 Skrevet 4. august 2010 Han vil jeg gjerne ha helt for meg selv, så takk
Muffin! Skrevet 4. august 2010 #2764 Skrevet 4. august 2010 (endret) Her var det masse mannesnakk. Av de som er nevnt her går Johnny klart av med seieren! Fin kjole, Mazzi! Endret 4. august 2010 av Muffin!
Minttu Skrevet 5. august 2010 #2765 Skrevet 5. august 2010 Han vil jeg gjerne ha helt for meg selv, så takk Vi får vel ikke klage når vi får kara våre for oss selv Så får vi alle dele litt på Johnny
Mazilla Skrevet 6. august 2010 Forfatter #2766 Skrevet 6. august 2010 Endelig helg. Sitter alene i hagen med et glass hvitvin og litt hvitløksmarinert parmesan og nyter tilværelsen. Knallvarmt og bare lykke!
Mazilla Skrevet 7. august 2010 Forfatter #2768 Skrevet 7. august 2010 Herregud, det er lenge siden sist jeg var så lenge ute som i dag... :dåne: Nachspiel på seilbåt og hele pakka.. :dåne:
cypress Skrevet 7. august 2010 #2769 Skrevet 7. august 2010 Jøss, det må jeg si! Party-Mazzi!! Hvordan er formen i dag da??? (En av de få gledene med å være midlertidig avholdsmenneske er å fryde seg over andre som er fyllesyke.. )
Mazilla Skrevet 7. august 2010 Forfatter #2770 Skrevet 7. august 2010 Formen er faktisk veldig fin! Måtte opp halv ti, og da var jeg fremdeles ganske bedugget, og etter det har jeg drukket masse farris osv, så det har gått overraskende bra. var en smule skeptisk til en to timers busstur i formiddag, men gikk knirkefritt!
MarianneE Skrevet 8. august 2010 #2771 Skrevet 8. august 2010 Glutenfri humor..... Ler så jeg griner av den der....
Neytiri Skrevet 8. august 2010 #2772 Skrevet 8. august 2010 Mistet litt oversikt i bøkene om dagen...men håper alt er bra med deg?? Ser du har vært å festet.....tenk, det blir lenge til neste gang for meg da....hehe......men jeg skal jammen meg ta et glas vin når jeg kommer hjem altså!!!!!!
Mazilla Skrevet 8. august 2010 Forfatter #2773 Skrevet 8. august 2010 Glutenfri humor..... Ler så jeg griner av den der.... Mistet litt oversikt i bøkene om dagen...men håper alt er bra med deg?? Ser du har vært å festet.....tenk, det blir lenge til neste gang for meg da....hehe......men jeg skal jammen meg ta et glas vin når jeg kommer hjem altså!!!!!! Skjønner godt at du mister litt oversikt, du har tross alt viktigere ting å ta deg til.. Alt er bra med meg. Nyter siste rest av sommeren. Har to uker igjen å jobbe nå.. Hadde forresten glatt ofra festinga til fordel for en skjønn liten en!
Mazilla Skrevet 9. august 2010 Forfatter #2776 Skrevet 9. august 2010 Jo takk, har hatt en fin dag jeg! Har fått beskjed om at noe av det jeg har sysla med på jobben i sommer skal brukes over hele landet, så det er jo litt moro! Ellers har jeg vært overraskende lite trøtt i dag, til tross for helgeranglinga. Var redd jeg kom til å gå i halvsvime på jobb i dag, men det slapp jeg heldigvis! I tillegg venter jeg jo fortsatt på tantebesøk, men det er vel kanskje mer materiale for den andre boka, så nok om det!
Minttu Skrevet 9. august 2010 #2777 Skrevet 9. august 2010 Så morsomt! Og du måtte da være uthvilt idag
Mazilla Skrevet 9. august 2010 Forfatter #2778 Skrevet 9. august 2010 Kanskje ikke så rart med tanke på når jeg la meg igår, sant det!
Mazilla Skrevet 13. august 2010 Forfatter #2779 Skrevet 13. august 2010 Helg! Ei uke igjen å jobbe nå, så er det tilbake til studiehverdagen og han godeste!
Mazilla Skrevet 13. august 2010 Forfatter #2780 Skrevet 13. august 2010 Er det forresten noen andre enn meg her som etteraper kg-smileyene etterhvert som dere bruker de? Har tatt meg i å gjøre det, helt ubevisst..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå