Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

gratulerer med bryllupsdagen :strix: er vist litt forsinket jeg også :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du mannemannene mine ikke er bra nok?? :snurt:

Johnny Depp er jo utrolig flott! :dåne:

Hvordan kunne jeg glemme han..

Han i Amorphis (2 mannen jeg la ut) ligner litt på Jack Sparrow i en musikkvideo :lol:

Mora til kjære elsker Johnny, har plakater og bilder av han på rommet sitt :ler:

Men han siste, Dinedama, han kan du ha for deg selv :fnise:

Den kjolen var flott Mazzi! :jepp:

Skrevet

Han vil jeg gjerne ha helt for meg selv, så takk :nigo:

Skrevet (endret)

Her var det masse mannesnakk. :nigo:

Av de som er nevnt her går Johnny klart av med seieren!

Fin kjole, Mazzi! :jepp:

Endret av Muffin!
Skrevet

Han vil jeg gjerne ha helt for meg selv, så takk :nigo:

Vi får vel ikke klage når vi får kara våre for oss selv :ler:

Så får vi alle dele litt på Johnny :fnise:

Skrevet

Endelig helg. Sitter alene i hagen med et glass hvitvin og litt hvitløksmarinert parmesan og nyter tilværelsen. Knallvarmt og bare lykke! :hoppe:

Skrevet

Hørtes koselig ut! Kos deg masse i helga :klem:

Skrevet

Herregud, det er lenge siden sist jeg var så lenge ute som i dag... :dåne: Nachspiel på seilbåt og hele pakka.. :dåne:

:skaal:

Skrevet

Jøss, det må jeg si! Party-Mazzi!! :skaal::danse::danser:

Hvordan er formen i dag da??? :fnise:

(En av de få gledene med å være midlertidig avholdsmenneske er å fryde seg over andre som er fyllesyke.. :lur: )

Skrevet

Formen er faktisk veldig fin! :jepp: Måtte opp halv ti, og da var jeg fremdeles ganske bedugget, og etter det har jeg drukket masse farris osv, så det har gått overraskende bra. :fnise: var en smule skeptisk til en to timers busstur i formiddag, men gikk knirkefritt! :nigo:

Skrevet

Glutenfri humor.....

Ler så jeg griner av den der....

Skrevet

Mistet litt oversikt i bøkene om dagen...men håper alt er bra med deg?? Ser du har vært å festet.....tenk, det blir lenge til neste gang for meg da....hehe......men jeg skal jammen meg ta et glas vin når jeg kommer hjem altså!!!!!!

:klem:

Skrevet

Glutenfri humor.....

Ler så jeg griner av den der....

:ler:

Mistet litt oversikt i bøkene om dagen...men håper alt er bra med deg?? Ser du har vært å festet.....tenk, det blir lenge til neste gang for meg da....hehe......men jeg skal jammen meg ta et glas vin når jeg kommer hjem altså!!!!!!

:vinke: Skjønner godt at du mister litt oversikt, du har tross alt viktigere ting å ta deg til.. ;) Alt er bra med meg. Nyter siste rest av sommeren. Har to uker igjen å jobbe nå.. Hadde forresten glatt ofra festinga til fordel for en skjønn liten en! :jepp:

Skrevet

Jo takk, har hatt en fin dag jeg! :) Har fått beskjed om at noe av det jeg har sysla med på jobben i sommer skal brukes over hele landet, så det er jo litt moro! :nigo:

Ellers har jeg vært overraskende lite trøtt i dag, til tross for helgeranglinga. Var redd jeg kom til å gå i halvsvime på jobb i dag, men det slapp jeg heldigvis! :)

I tillegg venter jeg jo fortsatt på tantebesøk, men det er vel kanskje mer materiale for den andre boka, så nok om det! ;)

Skrevet

Så morsomt! :jepp:

Og du måtte da være uthvilt idag :fnise:

Skrevet

Kanskje ikke så rart med tanke på når jeg la meg igår, sant det! ;)

Skrevet

Helg! :nigo: Ei uke igjen å jobbe nå, så er det tilbake til studiehverdagen og han godeste!

Skrevet

Er det forresten noen andre enn meg her som etteraper kg-smileyene etterhvert som dere bruker de? Har tatt meg i å gjøre det, helt ubevisst.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...