Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos dere masse i Oslo! Og tillykke med bryllupsdagen :klemmer:

Skrevet

Takk Kanutten, Muffin! og MaiL! :klemmer:

Vi koser oss masse! Nyter hovedstaden, fri, sommer og hverandre.. :rødme:

Skrevet

Kos dere masse resten av helga! :klem:

Skrevet

Ååååå, gratulerer! :rødme: Kos dere masse masse!

Skrevet

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! :klem:

Skrevet

Tusen takk alle sammen.. :klemmer:

Vi har hatt en kjempefin helg! :strix: Nå er han godeste hjemme igjen, mens jeg overnatter hos broren hans og dama fordi jeg skal jobbe her i byen i morra..

Gjest Neferet
Skrevet

Gratulerer så masse på etterskudd med bryllupsdagen! :hjerte: Godt å høre at dere har kost dere, regner med han godeste var fornøyd med overraskelsen? :)

Ellers må jeg bare :ler: litt av at vi ikke klarer å være i samme by på samme tid, uansett hvilken by det er...

Skrevet

Ja, han var veldig fornøyd, det kan du trygt si! :jepp:

Nå kom jeg akkurat hjem igjen. Altså hjem til mamma.. Nå er det tre uker til jeg drar tilbake til Barteby, og "singeltilværelsen" er over.. ;)

Skrevet

:kose:

Så fint dere har kost dere i helga!

:hjerte:

Gjest Neferet
Skrevet

Nå kom jeg akkurat hjem igjen. Altså hjem til mamma.. Nå er det tre uker til jeg drar tilbake til Barteby, og "singeltilværelsen" er over.. ;)

"Bare" tre uker igjen! :hoppe: Sommeren må da ha gått ganske fort likevel? Tenk så deilig det blir når dere kan være sammen hver dag igjen, nå som dere har fått kjenne litt på alternativet! :rødme:

Skrevet

Helig med litt "husmorferie" da, selv om 3 uker kanskje kan bli litt lenge uten mannen ved sin side i senga. Du får trøste deg med at "Absence makes the heart grow fonder" ;)

Skrevet

Joda, sommeren har gått ganske fort den. Samtidig som det føles som en evighet siden siste eksamen før sommeren.. ;) Har lært utrolig mye og hatt det kjempegøy i jobben, og håper/tror jeg har klart å legge inn noen gode aksjer for å få jobb der etter endt utdanning! :jepp:

Gleder meg masse til å komme tilbake i normalt gjenge hjemme hos han godeste igjen, samtidig som det blir litt rart å slutte i sommerjobben. Har jo kommet så godt i gang.. ;)

Hørte tilfeldigvis en Paperboys-sang nettopp. Som gammel metaljente er det hardt å innrømme at jeg liker dem, men det gjør jeg altså.. :sjenert: Også gjør det jo ingenting at han her er sånn passe snadder heller.. :lur::sikle::spise:

:flau:

Skrevet (endret)

Han der er så absolutt ikke fin! :fnise:

Skal vise deg karer jeg, han her :sikle:, han her,finsk fin gamling med langt hår :ler:, og han her, enda en fin finne.

Også han til høyre! Han har jeg møtt :dåne: Møtte jo begge da. De er også finske! Hva er det med finske menn.. :fnise:

Og bra musikk finner du her :Nikke: Fin liste med 20 videoer :)

Jeg vil spre musikksmaken min :ler:

Virker vel som om det bare er sånn hard musikk, men bare se på slutten! Det er noe helt annet ;)

Endret av Minttu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...