Muffin! Skrevet 30. juli 2010 #2721 Del Skrevet 30. juli 2010 Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 31. juli 2010 #2722 Del Skrevet 31. juli 2010 Kos dere masse i Oslo! Og tillykke med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #2723 Del Skrevet 31. juli 2010 Takk Kanutten, Muffin! og MaiL! Vi koser oss masse! Nyter hovedstaden, fri, sommer og hverandre.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. juli 2010 #2724 Del Skrevet 31. juli 2010 Kos dere masse resten av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. august 2010 #2725 Del Skrevet 1. august 2010 Gratulerer med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. august 2010 #2726 Del Skrevet 1. august 2010 Gratulerer med bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. august 2010 #2727 Del Skrevet 1. august 2010 Gratulerer så masse med bryllupsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. august 2010 #2728 Del Skrevet 1. august 2010 Ååååå, gratulerer! :rødme: Kos dere masse masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. august 2010 #2729 Del Skrevet 1. august 2010 Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. august 2010 Forfatter #2730 Del Skrevet 1. august 2010 Tusen takk alle sammen.. Vi har hatt en kjempefin helg! Nå er han godeste hjemme igjen, mens jeg overnatter hos broren hans og dama fordi jeg skal jobbe her i byen i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2010 #2731 Del Skrevet 2. august 2010 Gratulerer så masse på etterskudd med bryllupsdagen! Godt å høre at dere har kost dere, regner med han godeste var fornøyd med overraskelsen? Ellers må jeg bare litt av at vi ikke klarer å være i samme by på samme tid, uansett hvilken by det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. august 2010 Forfatter #2732 Del Skrevet 2. august 2010 Ja, han var veldig fornøyd, det kan du trygt si! Nå kom jeg akkurat hjem igjen. Altså hjem til mamma.. Nå er det tre uker til jeg drar tilbake til Barteby, og "singeltilværelsen" er over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2010 #2733 Del Skrevet 2. august 2010 Så fint dere har kost dere i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. august 2010 #2734 Del Skrevet 3. august 2010 Nå kom jeg akkurat hjem igjen. Altså hjem til mamma.. Nå er det tre uker til jeg drar tilbake til Barteby, og "singeltilværelsen" er over.. "Bare" tre uker igjen! Sommeren må da ha gått ganske fort likevel? Tenk så deilig det blir når dere kan være sammen hver dag igjen, nå som dere har fått kjenne litt på alternativet! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 3. august 2010 #2735 Del Skrevet 3. august 2010 Helig med litt "husmorferie" da, selv om 3 uker kanskje kan bli litt lenge uten mannen ved sin side i senga. Du får trøste deg med at "Absence makes the heart grow fonder" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. august 2010 Forfatter #2736 Del Skrevet 3. august 2010 Joda, sommeren har gått ganske fort den. Samtidig som det føles som en evighet siden siste eksamen før sommeren.. Har lært utrolig mye og hatt det kjempegøy i jobben, og håper/tror jeg har klart å legge inn noen gode aksjer for å få jobb der etter endt utdanning! Gleder meg masse til å komme tilbake i normalt gjenge hjemme hos han godeste igjen, samtidig som det blir litt rart å slutte i sommerjobben. Har jo kommet så godt i gang.. Hørte tilfeldigvis en Paperboys-sang nettopp. Som gammel metaljente er det hardt å innrømme at jeg liker dem, men det gjør jeg altså.. Også gjør det jo ingenting at han her er sånn passe snadder heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. august 2010 #2737 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Han der er så absolutt ikke fin! Skal vise deg karer jeg, han her , han her,finsk fin gamling med langt hår , og han her, enda en fin finne. Også han til høyre! Han har jeg møtt :dåne: Møtte jo begge da. De er også finske! Hva er det med finske menn.. Og bra musikk finner du her Fin liste med 20 videoer Jeg vil spre musikksmaken min Virker vel som om det bare er sånn hard musikk, men bare se på slutten! Det er noe helt annet Endret 3. august 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. august 2010 #2738 Del Skrevet 3. august 2010 wow så dårlig smak dere har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. august 2010 #2739 Del Skrevet 3. august 2010 Ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. august 2010 #2740 Del Skrevet 4. august 2010 I dere legger jeg dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå