Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:fnise: Du er søt!! :ler::klemmer: Skjønner at det ikke er bare-bare å ha småttinger i hus.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duste-Mazzi hører på sangen "vår".. :klaske:

:trist:

Hva er deres sang?

Vi har denne: denne etter at den ble sunget under middagen i bryllupet vårt.

:kose:

I et desperat forsøk på å få smilet om munnen på deg igjen forteller jeg det hvor teit det er å være i ammetåke for man leser feil hele tiden... Det må jeg skrive i "Nazis bok" :sjenert:

Og for å toppe det så har jeg sett mange på babyverden som legger ut skrytebilder av de små penisene sine... :sjenert: Kan være at det var prinser det egentlig stod.. :klø:

:skratte:

Det værste er at jeg ikke var overrasket over at noen la ut bilder av små peniser... :sjenert:

Herregud... Jeg tror ammetåka henger igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min heller.. :ler: Men den ble spilt rundt oss på alle kanter i ett strekk da vi var på "festival" helga før vi ble sammen, så da ble det sangen vår.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker den jeg og. Men det er kanskje ikke så rart.. :ler:

Nå har jeg planlagt en liten overraskelse. Kan ikke si noe mer i tilfelle han godeste snikleser her, men gleder meg masse til å kunne si noe! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare gjette hva overraskelsen er....

*Livstidsmedlemsskap i en partnerbytte klubb?

*Du har i hemmelighet gått på strippekurs?

*Du skal tvinge han til og gå på strippekurs?

*Du har vunnet bigtime i lotto?

*Du er egentlig en mann?

*Du har kjøpt hus i sør uten og si noe?

*Du har egentlig en hemmelig karriere som filmstjerne men alt er hemmeligholdt for Norge for og beskytte deg og dine kjære?

Har jeg rett?????

:jepp: :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei :klem:

Håper alt er bra med deg! Og at det går fort til neste helg! :happy:

(Litt for min del også,vil at det skal gå fort til jeg skal hjem,Hihi)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du at tida skal gå fort til du skal hjem? :klø: Er det ikke noe greit på ferie? Måtte innom boka di, men der ser det jo ut som du har det riktig fint.. ;)

Her går det fint. Litt kjedelige dager på jobb, i og med at det er mange som har ferie. Men i morgen skal jeg avsted på en liten utflukt, så da går ihvertfall den dagen.

Ikke sååå lenge igjen til jeg setter kursen opp til han godeste nå! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Ble inspirert av at du hørte på sangen deres, så nå måtte jeg høre på vår! :lol:

Dette er vår sang! Hørte den en av de første datene sammen, og danset til den i bryllupet *sukk*

Vår sang :)

ooooh, overraskelse! Spennende!! Mulig å få vite noe!! :sjenert:

Har du planer til lørdag da? Vi tenkte oss ut på byen en hel gjeng, være vill og gal og slenge deg med oss fremmede? :):lol:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Ble inspirert av at du hørte på sangen deres, så nå måtte jeg høre på vår! :lol:

Dette er vår sang! Hørte den en av de første datene sammen, og danset til den i bryllupet *sukk*

Vår sang :)

ooooh, overraskelse! Spennende!! Mulig å få vite noe!! :sjenert:

Har du planer til lørdag da? Vi tenkte oss ut på byen en hel gjeng, være vill og gal og slenge deg med oss fremmede? :):lol:

Ooh, dere har en sånn skikkelig klinesang dere.. :lur: :rødme:

Til lørdag drar jeg oppover for å besøke han godeste. Hvis ikke jeg skulle reist kan det godt være jeg hadde vært vill og gal nok til å joine dere! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, dere har en sånn skikkelig klinesang dere.. :lur: :rødme:

Til lørdag drar jeg oppover for å besøke han godeste. Hvis ikke jeg skulle reist kan det godt være jeg hadde vært vill og gal nok til å joine dere! :ler:

Romantisk sang ja :hjerte::strix:

Hadde vært kjempemoro om du ble med :) Men kommer flere sjanser i løpet av sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...