Mazilla Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #2621 Del Skrevet 11. juli 2010 Du er søt!! Skjønner at det ikke er bare-bare å ha småttinger i hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2010 #2622 Del Skrevet 11. juli 2010 Duste-Mazzi hører på sangen "vår".. Hva er deres sang? Vi har denne: denne etter at den ble sunget under middagen i bryllupet vårt. I et desperat forsøk på å få smilet om munnen på deg igjen forteller jeg det hvor teit det er å være i ammetåke for man leser feil hele tiden... Det må jeg skrive i "Nazis bok" Og for å toppe det så har jeg sett mange på babyverden som legger ut skrytebilder av de små penisene sine... Kan være at det var prinser det egentlig stod.. :klø: Det værste er at jeg ikke var overrasket over at noen la ut bilder av små peniser... Herregud... Jeg tror ammetåka henger igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #2623 Del Skrevet 11. juli 2010 Vi har vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2010 #2624 Del Skrevet 11. juli 2010 Den er fin, men kanskje ikke heeelt min gate... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #2625 Del Skrevet 11. juli 2010 Ikke min heller.. Men den ble spilt rundt oss på alle kanter i ett strekk da vi var på "festival" helga før vi ble sammen, så da ble det sangen vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juli 2010 #2626 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg liker den jeg Det er en sterk sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #2627 Del Skrevet 11. juli 2010 Liker den jeg og. Men det er kanskje ikke så rart.. Nå har jeg planlagt en liten overraskelse. Kan ikke si noe mer i tilfelle han godeste snikleser her, men gleder meg masse til å kunne si noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juli 2010 #2628 Del Skrevet 11. juli 2010 Ooooh spennende! Du vet du kan sende PM til oss som er veldig nyskejrrige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #2629 Del Skrevet 11. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. juli 2010 #2630 Del Skrevet 11. juli 2010 Ja, det er ikke forbudt med PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juli 2010 #2631 Del Skrevet 12. juli 2010 Ja, det er ikke forbudt med PM Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juli 2010 #2632 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg kan bare gjette hva overraskelsen er.... *Livstidsmedlemsskap i en partnerbytte klubb? *Du har i hemmelighet gått på strippekurs? *Du skal tvinge han til og gå på strippekurs? *Du har vunnet bigtime i lotto? *Du er egentlig en mann? *Du har kjøpt hus i sør uten og si noe? *Du har egentlig en hemmelig karriere som filmstjerne men alt er hemmeligholdt for Norge for og beskytte deg og dine kjære? Har jeg rett????? :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juli 2010 #2633 Del Skrevet 12. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #2634 Del Skrevet 12. juli 2010 I alle dager MarianneE, hvordan gjetta du det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juli 2010 #2635 Del Skrevet 12. juli 2010 I alle dager MarianneE, hvordan gjetta du det?? Dyktig vet du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. juli 2010 #2636 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei Hei Håper alt er bra med deg! Og at det går fort til neste helg! :happy: (Litt for min del også,vil at det skal gå fort til jeg skal hjem,Hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #2637 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvorfor vil du at tida skal gå fort til du skal hjem? :klø: Er det ikke noe greit på ferie? Måtte innom boka di, men der ser det jo ut som du har det riktig fint.. Her går det fint. Litt kjedelige dager på jobb, i og med at det er mange som har ferie. Men i morgen skal jeg avsted på en liten utflukt, så da går ihvertfall den dagen. Ikke sååå lenge igjen til jeg setter kursen opp til han godeste nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. juli 2010 #2638 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Hei! Ble inspirert av at du hørte på sangen deres, så nå måtte jeg høre på vår! Dette er vår sang! Hørte den en av de første datene sammen, og danset til den i bryllupet *sukk* Vår sang ooooh, overraskelse! Spennende!! Mulig å få vite noe!! Har du planer til lørdag da? Vi tenkte oss ut på byen en hel gjeng, være vill og gal og slenge deg med oss fremmede? Endret 13. juli 2010 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #2639 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei! Ble inspirert av at du hørte på sangen deres, så nå måtte jeg høre på vår! Dette er vår sang! Hørte den en av de første datene sammen, og danset til den i bryllupet *sukk* Vår sang ooooh, overraskelse! Spennende!! Mulig å få vite noe!! Har du planer til lørdag da? Vi tenkte oss ut på byen en hel gjeng, være vill og gal og slenge deg med oss fremmede? Ooh, dere har en sånn skikkelig klinesang dere.. :rødme: Til lørdag drar jeg oppover for å besøke han godeste. Hvis ikke jeg skulle reist kan det godt være jeg hadde vært vill og gal nok til å joine dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. juli 2010 #2640 Del Skrevet 13. juli 2010 Ooh, dere har en sånn skikkelig klinesang dere.. :rødme: Til lørdag drar jeg oppover for å besøke han godeste. Hvis ikke jeg skulle reist kan det godt være jeg hadde vært vill og gal nok til å joine dere! Romantisk sang ja Hadde vært kjempemoro om du ble med Men kommer flere sjanser i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå