Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han kommer til tirsdag, hvis ikke vekterstreiken vil det annerledes, og blir her i nesten tre uker før han må dra opp igjen til Barteby! De lengste periodene fra hverandre kommer senere i sommer, så dette er bare forsmaken på det som kommer.. :sukk: Men den tid, den sorg - nå krysser jeg bare fingrene for at vekterstreiken ikke tuller det til for hjemreisen hans! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner han godeste bare mer og mer... :grine: Gruer meg noe helt sinnsykt til å være borte fra han i over en måned senere i sommer... :trist:

Usjameg så sentimental jeg blir av å ta et par glass vin.. :sjenert: Var i byen en tur med pappa nettopp, og vi var på en kafé hvor det tydeligvis var en ganske ny sommervikar som stod bak disken, for vinglassa han serverte var rimelig fulle.. :sjenert: Ble litt mye for meg, for jeg har egentlig bare spist litt eggerøre og salat til frokost i dag, that's it.. :sjenert::flau::skaal:

Takk for trøst og klemmer folkens! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Stikker bare innom med noen :klemmer: etter "langt" KG-fravær! Godt å høre at du har kommet i gang på jobb, men kjedelig å være borte fra han godeste.... :troest::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingre og tær for at vekterstreiken tar slutt så fort som mulig! Kjedelig å være borte fra mannen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du savner mannen din. Kan ikke være noe moro å måtte være så lenge fra hverandre. :kose:

Håper dere får et gledelig gjensyn i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg!! :hoppe: Han må muligens ta buss fra Gardermoen, men da er han uansett i nabolaget omtrent når jeg slutter på jobb! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere koser dere masse!

Skal dere forresten på TNT lørdag? :) kanskje vi kunne treffes der oppe da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke dit nei.. Snakka om det, men dropper det. Men vi skal på byen en tur i morra da.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også best å gå ut på fredag! :)

da har man lørdag til å slappe av på, og søndag til å få gjort noe fornuftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...