Store My Skrevet 8. juni 2010 #2521 Del Skrevet 8. juni 2010 Da jeg startet på IKEA drømte jeg at jeg var på jobb tre ganger hver eneste natt den første uka. Jeg var helt utslitt når jeg kom på jobb, for da hadde jeg jo allerede vært gjennom det tre ganger i løpet av natta. Hehe. Men det roet seg fort ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 8. juni 2010 #2522 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan går det med jobbingen? Hvordan type jobb er det snakk om? - Jeg er litt treg serru :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2523 Del Skrevet 8. juni 2010 Folka virker veldig hyggelige, men jeg har ikke møtt noen andre enn sjefen foreløpig. Vi er til sammen 5-6 stykker som sitter fordelt på 5 fylker, så det er litt asosialt i forhold til de som jobber med det samme som meg. Men det er heldigvis nok av andre som jobber med andre ting på samme sted som meg, problemet er bare at jeg ikke kjenner noen av de foreløpig.. Takk for tallet, cypress! Det var dessverre feil tall, men jeg kan ta vare på det til en gang jeg trenger det! Drømmer/mareritt om jobben har jeg heldigvis sluppet. Sikkert fordi jeg egentlig ikke har gjort så veldig mye enda. Har lest ca hele internettsida + intranettet da, men thats about it! I morgen satser jeg på mer spennende og utfordrende oppgaver! Koselig at så mange har vært innom her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2524 Del Skrevet 8. juni 2010 Glemte visst å svare på spørsmålet ditt, MaiL! Koselig å se deg her forresten! Det er bare en sommerjobb, men midt innenfor det jeg studerer, og muligens med gode sjanser for jobb når jeg er ferdig med masteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2525 Del Skrevet 8. juni 2010 Bedre sent enn aldri: : 25/25: 1 time og 15 minutter på mammas trimsykkel + gikk til jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. juni 2010 #2526 Del Skrevet 8. juni 2010 You did it! Hva blir det nye målet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2527 Del Skrevet 8. juni 2010 Det nye målet blir å ikke ese ut i løpet av sommeren.. Har ikke helt bestemt meg enda, men kanskje jeg kjøper et månedskort på treningssenteret litt utpå sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #2528 Del Skrevet 9. juni 2010 Ha en fin dag, Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. juni 2010 #2529 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) å'jeeee! Grattis med nådd mål! Endret 9. juni 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2530 Del Skrevet 9. juni 2010 I dag ble det endelig litt action på jobben! Jeg blir alene igjen i morgen, men har i det minste fått noen arbeidsoppgaver, så det skal nok gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2010 #2531 Del Skrevet 9. juni 2010 Det eneste jeg tenkte når jeg så action på jobben var sex Jeg savner vanlig tynn-mage-sex jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. juni 2010 #2532 Del Skrevet 9. juni 2010 for oppnådd treningsmål! Er det ikke helt genialt med slike kvantifiserbare mål? Det er en enorm motivasjonsfaktor for meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 11. juni 2010 #2533 Del Skrevet 11. juni 2010 Ha en fin dag!! Nå skal jeg bort på jobb og kikke litt.. passer i grunnen greit å være sykemeldt ettersom vi skal på politiets hittegodsauksjon og kikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. juni 2010 #2534 Del Skrevet 11. juni 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juni 2010 #2535 Del Skrevet 12. juni 2010 Det eneste jeg tenkte når jeg så action på jobben var sex Jeg savner vanlig tynn-mage-sex jeg... Sex var det jeg og tenkte på. Snakker om enspora gjester du har her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #2536 Del Skrevet 12. juni 2010 Det eneste jeg tenkte når jeg så action på jobben var sex Jeg savner vanlig tynn-mage-sex jeg... Dårlig med det på jobben, heldigvis! Snart kan du og Ælen ha dere alene igjen! for oppnådd treningsmål! Er det ikke helt genialt med slike kvantifiserbare mål? Det er en enorm motivasjonsfaktor for meg iallefall Helg enig! Ha en fin dag!! Nå skal jeg bort på jobb og kikke litt.. passer i grunnen greit å være sykemeldt ettersom vi skal på politiets hittegodsauksjon og kikke! Fant dere noe på auksjonen? Leste i avisa at det ble rene opprørstilstander der! God helg Takk i like måte! Sex var det jeg og tenkte på. Snakker om enspora gjester du har her inne!! Uff ja! God helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. juni 2010 #2537 Del Skrevet 12. juni 2010 Sex var det jeg og tenkte på. Snakker om enspora gjester du har her inne!! Eh, jeg og... God helg, mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. juni 2010 #2538 Del Skrevet 12. juni 2010 Eh, jeg og... Ikke jeg. hmm.. jeg er "the odd one out". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. juni 2010 #2539 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei hei! Fikk kjøpt en ubrukt tursekk fra McKinley,et spill til nintendo ds, noe øredobber og armbånd alt i alt veldig fornøyd! Ble litt amper stemning ja.. to stk som bydde samtidig, men politimannen hørte ikke det.. men syns ikke de kranglet noe så innmari da.. Skal du på tnt konsert neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #2540 Del Skrevet 12. juni 2010 Hadde ikke tenkt meg dit nei, visste faktisk ikke at det skjedde noe der borte til helga, så nå måtte jeg google litt! Ser eksen min skal spille på fredagen. Skal du/dere? Dere bor kanskje rett i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå