Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så satt jeg på gardermoen helt alene. Hvis noen er i nabolaget, så ta gjerne en sving innom for en kaffe! Det er jo ikke akkurat spennende å tilbringe fire timer på en flyplass.. :rolleyes::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så satt jeg på gardermoen helt alene. Hvis noen er i nabolaget, så ta gjerne en sving innom for en kaffe! Det er jo ikke akkurat spennende å tilbringe fire timer på en flyplass.. :rolleyes::ler:

men det er mer stas å sitte på gardermoen enn feks værnes :)

du får løse kryssord og kikke på folkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Jeg satt faktisk fire timer på værnes i fjor, og det var k-j-e-d-e-l-i-g! :dåne: Hadde tenkt å kjøpe meg et kryssordblad, men valgte å bruke pengene på Internettilgang istedet. Veldig fornøyd med valget! :jepp: Selv om det kanskje blir kryssordblad også etterhvert.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har tilbragt 4 timer på flyplass jeg og. Egentlig er det ikke så ille i mitt hodet, trikset er å finne en kafé som har sitteplasser slik at man kan se på folk. Er så mange raringer på flyplasser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tilbragt 4 timer på flyplass jeg og. Egentlig er det ikke så ille i mitt hodet, trikset er å finne en kafé som har sitteplasser slik at man kan se på folk. Er så mange raringer på flyplasser :fnise:

som å høre seg selv det der! :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på jobb unnagjort. Fortsatt mer forvirra enn klok, men det går seg vel til. Spennende blir det ihvertfall! :jepp: Fikk karakter på den siste eksamenen min også i dag. Fornøyd! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, både med jobb og karakter! Det tar jo alltid litt tid å skaffe seg oversikt i en ny jobb, så det er ikke rart du er forvirra :) synes du det virker lovende så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig bra du er mer forvirra en klok, for en jobb som ikke er forvirrende første dagen er nok litt for enkel (og utroooolig kjedelig i lengden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har sikkert rett! :Nikke: Er litt engstelig for i morra, for da skal jeg være helt alene, og det eneste jeg vet er at jeg skal delta på et telefonmøte og at jeg skal prøve å finne noen som kanskje kan hjelpe meg med å finne noen tall.. :klø: Jaja, jeg kommer vel inn i det! ;)

:klemmer: til de som vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi. Jeg fikk klem.

Forresten er Barten lagt ned. Jeg hadde tenkt å dra dit for å lese i dag (biblioteket er stengt pga streik), fordi det aldri er noen der... Ja, det er vel den eksakte grunnen til at Barten er nedlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke nedlagt, bare midlertidig stengt pga flytting, og så har han ikke funnet nye lokaler enda. Så de kommer visst sterkt tilbake! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid mye nytt å sette seg inn i med ny jobb. :Nikke: Men det er bra det virker som en spennende jobb. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer med eksamensresultatet! :hoppe:

alltid spennende med en ny jobb! er meningen en skal være litt forvirret og nervøs :)

jeg har alltid mareritt i ei ukes tid når jeg har begynt i ny jobb..slår aldri feil det der...

håper du kommer til å trives i jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hyggelige folk du jobber sammen med da?

Lykke til med telefonmøte og å finne noen som kan finne et tall! Hvis du vil, kan du få et tall av meg. Her: 15.

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...