Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Spreka! :)

Jeg ble sliten bare av å se på smileyen din... phew...

:)

Gratulerer med supert resultat på eksamen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg hadde tenkt å speide etter deg, i det du gikk forbi til festen din, regner med jeg hadde sett deg skinne på avstand :ler: Men så måtte vi bytte hotelrom fordi sikringen gikk hele tiden.. Så nå har jeg ikke utsikt over gata lengre :sjenert:

Men håper du koser deg masse på fest. Vet om mange som skal på Grand Prix fest i kveld og paljetter er nok det store på kvinnefronten ;)

:klem:

:bolledeig: for (B)ra karakter :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin!, kan ikke dere kle dere ut litt på eget initiativ da? Det er egentlig det vi gjør.. :sjenert:

Hm, kan jo glitre opp antrekket litt hvertfall. ;)

Kos dere i kveld. :skaal:

Og ja, vi skal se bilde. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mokkon83! Du har jo avslapningsplikt da, heldiggrisen! ;)

Icing, synd dere måtte bytte rom! Du får ta deg en liten strekk ute på gata i halv åtte-tida, da kommer jeg glitrende forbi! :ler:

Muffin!, kos dere dere også! :jepp:

Angående bilde kan jeg ikke love noe, for vi har ikke noe kamera som funker. Dessuten er jeg ikke sikker på om jeg glitrer så mye mer enn andre jenter gjør en hvilken som helst annen lørdag, det er bare så inderlig ikke meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er helt ok, men jeg kjenner jeg er litt lat. Må gjøre noe skolearbeid etterhvert, må bare grave frem viljestyrken til det først.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har hatt en veldig fin søndag.. :Nikke: Har bare vært hjemme og slappa av. Fine greier! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...