Mazilla Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #2341 Del Skrevet 17. mai 2010 Slitsomt med 17.mai. Måtte hjem en tur for å varme oss på kaffe&baileys nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mai 2010 #2342 Del Skrevet 17. mai 2010 ååååh det hørtes ikke ille ut det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mai 2010 #2343 Del Skrevet 17. mai 2010 Slitsomt med 17.mai. Måtte hjem en tur for å varme oss på kaffe&baileys nå.. Uffda. Stakkars dere. *dårlig skjult sarkasme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #2344 Del Skrevet 17. mai 2010 Vi burde kanskje ikke drikke så mye mer kaffe og baileys nå, siden det kommer en dag i morgen, med blanke ark som skal fylles med eksamensnotater.. Men men - den tid, den sorg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #2345 Del Skrevet 17. mai 2010 Men sannelig sitter vi her enda. Hører på 17.mai-sangene til Glittertind på spotify, for å få den rette stemninga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. mai 2010 #2346 Del Skrevet 18. mai 2010 Solbærvin er ikke vin da.. Jo, ikke ødelegg nå da Men sannelig sitter vi her enda. Hører på 17.mai-sangene til Glittertind på spotify, for å få den rette stemninga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2347 Del Skrevet 19. mai 2010 To dager til eksamen. Dette er den første gangen av mine etter hvert ganske mange år som student at det ikke har vært knallvær i hele eksamenstida. Riktignok skinner i dag, men det er ikke akkurat vårvarme i Barteby enda, så jeg har i grunnen ingen unnskyldninger for å ikke lese. Leiligheten er helt bomba. Tror jeg skal prøve taktikken lese-husarbeid-lese-husarbeid-lese i dag, for å se om jeg kan slå to fluer i en smekk. Men først av alt: Logge av KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mai 2010 #2348 Del Skrevet 19. mai 2010 Litt utenfor barteby, her hvor jeg befinner meg, er det bikinivær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mai 2010 #2349 Del Skrevet 19. mai 2010 Her er det og styggvarmt! Nettopp kost meg med en pæreis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mai 2010 #2350 Del Skrevet 19. mai 2010 Fungerte studieopplegget ditt i dag? Rart hvordan det blir så utrolig mye enklere å gjøre husarbeid når man har noe annet som heller burde gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2351 Del Skrevet 19. mai 2010 Litt utenfor barteby, her hvor jeg befinner meg, er det bikinivær Sol her og, men tror det hadde blitt en smule kjølig å gå i bikini.. Her er det og styggvarmt! Nettopp kost meg med en pæreis Her er det sol og ikke-varmt. Vi rusla nettopp en tur og kjøpte is, men det var i grunnen helt ok å ha på jakke.. Fungerte studieopplegget ditt i dag? Rart hvordan det blir så utrolig mye enklere å gjøre husarbeid når man har noe annet som heller burde gjøres Studieopplegget funka en stund. Fikk tatt en stor oppvask og vaska to maskiner med tøy. Så måtte jeg ordne diverse andre ting, bl.a. levere rapporten vår som vi har jobba med hele semesteret. På vei hjem kom jeg på en enda bedre studieteknikk! Nå er jeg i full sving med å lage brettspill til kollokvien vi skal ha i morra. Genialt - lærer masse av å lage spørsmål og faktasetninger, pluss at vi sikkert får en ganske morsom (og lærerik) kollokvie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mai 2010 #2352 Del Skrevet 19. mai 2010 Hmm.. 1 time og 30 minutter fra byen er det sommer Vi har grillet og jeg har blitt litt brunere enn jeg var i går "der skinner sola i vinduskarmen, og Icing skråler som aldri før, hun ligger langflat og kjenner varmen og er ei jente med godt humør" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. mai 2010 #2353 Del Skrevet 19. mai 2010 Så gøy og lurt med brettspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2010 #2354 Del Skrevet 20. mai 2010 Brettspill var jo helt genialt! Kunne kanskje til og med fått meg til å være med på kollokvie, jeg var nemlig allergisk mot dem hele studietida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #2355 Del Skrevet 20. mai 2010 Skjønner hva du mener, Neferet, jeg er ikke verdens største kollokviefan selv heller.. Men i går lærte jeg masse av å lage spillet, og i dag lærer jeg forhåpentligvis enda mer av å spille det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2010 #2356 Del Skrevet 20. mai 2010 Kjenner jeg er imponert over idèene dine. Funker sånn brettspill når KG er såååå mye mer fristende enn og bytte sengetøy, brette klær, vaske opp, støvsuge.....? Me think not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #2357 Del Skrevet 20. mai 2010 Kjenner jeg er imponert over idèene dine. Funker sånn brettspill når KG er såååå mye mer fristende enn og bytte sengetøy, brette klær, vaske opp, støvsuge.....? Me think not. Kanskje ikke.. Men hva med å bytte litt på? 5 minutter husarbeid, 30 minutter KG osv... En litt lite effektiv husarbeidsmetode, men du så effektivt KG-messig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2010 #2358 Del Skrevet 20. mai 2010 Kanskje ikke.. Men hva med å bytte litt på? 5 minutter husarbeid, 30 minutter KG osv... En litt lite effektiv husarbeidsmetode, men du så effektivt KG-messig! Jeg har en annen metode: Reklame på TV, da er det bare og sprette opp av sofane og brette det siste av klær, ut med søpla osv... Godt jeg ikke ser mye TV på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #2359 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har en annen metode: Reklame på TV, da er det bare og sprette opp av sofane og brette det siste av klær, ut med søpla osv... Godt jeg ikke ser mye TV på dagtid Men på dagtid er det jo reklamene som er best, så da tror jeg heller jeg ville gjort husarbeid underveis i programmene, og så slappa av i reklamepausene.. Nå bærer det avsted til spillkollokvie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2010 #2360 Del Skrevet 20. mai 2010 Men på dagtid er det jo reklamene som er best, så da tror jeg heller jeg ville gjort husarbeid underveis i programmene, og så slappa av i reklamepausene.. Nå bærer det avsted til spillkollokvie! Også gå glipp av Oprah og Dr.Phil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå