Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagen i dag har ihvertfall vært preget av kos fra ende til annen! :nigo: Det er faktisk nesten så denne dagen fortjener en aldri så liten positivliste:

-kom oss opp tidlig og fikk unnagjort en dobbel treningsøkt

-koselig kafétur med et vennepar

- :sengekos:

-han godeste lagde en himmelsk middag (cantaloupemelon med serranoskinke og parmesan + hvitvin til forrett, perfekt stekt indrefilet med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, rosenkål og nyyyydelig hjemmelagd rødvinsfløtesaus + rødvin til hovedrett.. :dåne: ) - det beste av alt: jeg trengte ikke løfte en finger! :nigo:

-Phish food i fryseren (som forøvrig begynner å rope på meg)

Oh happy day! :strix:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forresten på når smileyene her inne skal bli "friske" igjen. Nå funker de jo noen ganger, men andre ganger ikke.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Lurer forresten på når smileyene her inne skal bli "friske" igjen. Nå funker de jo noen ganger, men andre ganger ikke.. :murvegg:

det lurer jeg også på!

ser ut som du har hatt en koselig dag da :happy:

jeg har bare løpt fram og tilbake mellom hjemme og fjøset til naboen hele dagen, pga en syk kalv :bond:

men så kom dyrlegen med smertestillende og antibiotika, og da kunne jeg gå hjem å spise pizza :nigo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste om cowabunga (?) i boka di! :jepp: Håper det går fint med den etter at dyrlegen har vært innom..

:Gjesp: Tror jeg er klar for senga snart jeg. Det er lørdag, men det er jo også eksamenstid, så jeg tror nok det lureste er å finne senga snart.. Ble sånn passe døsig av litt for mye mat, et par glass :vin: og :sengekos: ..

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig dag! :happy: Middagen hørtes himmelsk ut, bortsett fra vinen! :fnise:

Pfft, det er bare du som ikke er voksen enda! :fnise:

Vi hadde rødvinen fra bryllupet. Koselig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Ja, jeg leste om cowabunga (?) i boka di! :jepp: Håper det går fint med den etter at dyrlegen har vært innom..

:Gjesp: Tror jeg er klar for senga snart jeg. Det er lørdag, men det er jo også eksamenstid, så jeg tror nok det lureste er å finne senga snart.. Ble sånn passe døsig av litt for mye mat, et par glass :vin: og :sengekos: ..

:sove:

:opplyser: det var ikke cowabunga som var syk! det var en annen kalv :bond:

kjenner jeg er trøtt jeg også :Gjesp::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-han godeste lagde en himmelsk middag (cantaloupemelon med serranoskinke og parmesan + hvitvin til forrett, perfekt stekt indrefilet med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, rosenkål og nyyyydelig hjemmelagd rødvinsfløtesaus + rødvin til hovedrett.. :dåne: ) - det beste av alt: jeg trengte ikke løfte en finger! :nigo:

-Phish food i fryseren (som forøvrig begynner å rope på meg)

Ååååå det hørtes helt fantastisk ut! Jeg sikler her jeg sitter med frokostknekkebrødet mitt.... ;) Også phish food til dessert da.. MMmm!! Kan ikke huske sist gang jeg spiste B&J!!! Heldiggris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, det er bare du som ikke er voksen enda! :fnise:

Vi hadde rødvinen fra bryllupet. Koselig! :rødme:

Det kan vel stemme det... :ler:

Men jeg har kommet ut av cider og rusbrus perioden da ;)

Jeg har solbærvin da, da jeg smakte på den var den ikke så ille.

Den er fra Turku, dit jeg skal i sommer! Så da måtte jeg jo smake på den..

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå det hørtes helt fantastisk ut! Jeg sikler her jeg sitter med frokostknekkebrødet mitt.... ;) Også phish food til dessert da.. MMmm!! Kan ikke huske sist gang jeg spiste B&J!!! Heldiggris! :)

Det var "helt ok" ja.. :lur: I dag stod marinert ytrefilet av svin på menyen. Ikke helt galt det heller. Orka dessuten ikke is i går, så resten av B&J'en forsvant i stad istedet. :nigo:

Det kan vel stemme det... :ler:

Men jeg har kommet ut av cider og rusbrus perioden da ;)

Jeg har solbærvin da, da jeg smakte på den var den ikke så ille.

Den er fra Turku, dit jeg skal i sommer! Så da måtte jeg jo smake på den..

Solbærvin er ikke vin da.. :fnise:

Nå er alt klappet og klart til morgendagen. Dvs at tøyet henger klart. Ellers har jeg ikke gjort noenting. Leiligheten er helt bomba, men jeg har ikke overskudd til å rydde/vaske for tida, er så travelt opptatt med andre (og viktigere) ting. I morgen skal jeg la eksamenslesinga ligge, har nemlig planer om å ta meg helt fri! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...