Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Stemmer! :Nikke:

Nå har jeg lagt siste hånd på verket på rapporten vår som går i trykken til natta. Nå gjenstår egentlig bare å få inn sidetall, men det skulle ei av de andre ordne. Håper bare tredjemann klarer å holde fingrene av fatet og ikke pirke mer på småting nå, for nå er jeg lei! Hun er den største perfeksjonisten jeg har vært borti.. Men men, jeg har ihvertfall ikke planer om å gjøre noe mer! Og det er deeeeeilig!! :nigo:

Skal på spinning etterpå, men nå frister det egentlig mer å innta følgende posisjon resten av dagen: :veslejenta: ... Sliten! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinkis! :tommelopp:

Flinkis..? Snarere tvert i mot... :sjenert: Droppa trening, gikk ut med "gjengen" og tok noen øl for å feire istedet.. Jada jada.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Flinkis..? Snarere tvert i mot... :sjenert: Droppa trening, gikk ut med "gjengen" og tok noen øl for å feire istedet.. Jada jada.. :sjenert:

:fnise: det er lov når en har jobbet og vært flink tidligere på dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! :fnise:

Men, drakk nesten ingenting, og gikk hjem tidlig (23.30), men da jeg våkna i dag morges var jeg nesten fyllesyk! :sjokk: Har ikke kommet meg opp før nå, og må vel snart sette kursen mot lesesalen. Bedre sent enn aldri.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å hjelpe seg nå.. :ler: Har kommet meg til lesesalen og lagd meg :kaffekopp: , men sliter litt med å finne motivasjon til å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

*sender magisk lesemotivasjon til mazilla* :nigo:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Kan jeg og få litt, Twinklestar? :rolleyes:

*sender litt magisk lesemotivasjon til pingting også* :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du sendte henne min, *Twinklestar*, for jeg mista litt piffen igjen.. Jeg er utrolig ukonsentrert i dag. Tror jeg stikker hjem igjen jeg. Bedre det enn å sitte på lesesalen og lese vg.no, yr.no osv osv.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nehei, det var nok ikke hos meg den havnet, her er det stadig like tomt! :ler:

Dra hjem du. Like greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

uffda kanskje magien forsvant :vetikke:

viss du ikke får gjort noe uansett så er det nok lurt å dra hjem ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager er sånn. :kose: Kanskje særlig rett etter man har levert noe man har jobbet mye med. Håper du får en fin helg, og at motivasjonen kommer tilbake igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Ha en fantastisk fredagskveld Mazilla! Blir det sånn her: :veslejenta: ?

Du må se på Norske talenter i kveld, instruktøren min skal konkurrere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her var det livlig! :jepp: Fikk ikke sett Norske talenter, for jeg var ute og spiste med gruppa mi + partnere. Koselig! Er litt klar for :veslejenta: nå, men jeg tror sannelig jeg må vaske bunadsforkleet mitt før jeg kan slappe helt av. Ikke bare én ting å tenke på i mai.. ;)

God helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...