Mazilla Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #2281 Del Skrevet 10. mai 2010 Joda, jeg gjør det. Kan faktisk bestemme selv både om jeg vil ha ferie, når og hvor lenge.. Tenker jeg tar ei uke i juli for å besøke han godeste i Barteby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. mai 2010 #2282 Del Skrevet 10. mai 2010 Utrolig greit å få erfaring fra det du vil jobbe med etter endt utdanning forsmak på din karriere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2283 Del Skrevet 11. mai 2010 Har sendt mail nå med forslag til jobbeuker. Gleder meg masse til å begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2010 #2284 Del Skrevet 11. mai 2010 Åh, så herlig å ha en sommerjobb man gleder seg til! Sånn er det jo ikke alle som har det Også så fleksibel, da! *litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2010 #2285 Del Skrevet 11. mai 2010 Så utrolig bra med jobben! Ikkeno som å glede seg til en jobb som kan gi nyttig erfaring! Og det er jo ikke lenge til du begynner engang!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2286 Del Skrevet 11. mai 2010 Åh, så herlig å ha en sommerjobb man gleder seg til! Sånn er det jo ikke alle som har det Også så fleksibel, da! *litt misunnelig* Ja, jeg føler meg veldig heldig! Håper bare jobbe blir like bra som den virker. Er vel en viss fare for at det blir ok, jeg får ihvertfall eget kontor, bli med på diverse greier og bil hvis jeg trenger det! Så utrolig bra med jobben! Ikkeno som å glede seg til en jobb som kan gi nyttig erfaring! Og det er jo ikke lenge til du begynner engang!! :dåne: Nei, det er jo rett rundt hjørnet! Tipper jeg får litt nerver når det nærmer seg mer.. Liker den nye tickeren din forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2287 Del Skrevet 11. mai 2010 : 14/25: Styrke Innser nå at det skal bli vanskelig å nå målet innen fristen, men vi får bare kjøre på og gjøre vårt beste.. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en kjempekoselig kafétur med ei venninne jeg ser altfor sjeldent. og , og vips så var det gått flere timer. Deilig med sånne kvelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2288 Del Skrevet 12. mai 2010 Kom til lesesalen, skikkelig motivert for å få begynt eksamenslesinga for fullt, men kommer jeg inn på intranettet, neeeeida.. Hvorfor må skolen alltid legge nedetid til midt i eksamenstida?? Skulle ikke vært lov... Så nå sitter jeg her da.. Motivasjonen blir selvfølgelig mindre og mindre i takt med at irritasjonen stiger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mai 2010 #2289 Del Skrevet 12. mai 2010 De prøver å få deg til å konsentrere på bøkene, vel! Men du trenger kanskje intranett for å få gjort det du skal? Er ikke et sted du kan ringe og kjefte, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2290 Del Skrevet 12. mai 2010 Trengte det for å gjøre det jeg skulle ja. Skulle se gjennom forelesningsnotater for å lage meg tankekart.. Heldigvis kom det opp igjen rett etter at jeg fikk gitt uttrykk for min frustrasjon her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mai 2010 #2291 Del Skrevet 12. mai 2010 Moralen er at det hjelper å kjefte og smelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2292 Del Skrevet 12. mai 2010 Tydeligvis! Har egentlig hatt en ganske effektiv og produktiv dag i dag, når jeg tenker etter. Og hva er det? Jo, det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. mai 2010 #2293 Del Skrevet 13. mai 2010 Hvilken reklame er det fra? "Og hva er det? Jo, det er bra!"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2294 Del Skrevet 13. mai 2010 Tja, si det... Det husker jeg faktisk ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 #2295 Del Skrevet 13. mai 2010 ååååh jeg har det på tunga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. mai 2010 #2296 Del Skrevet 13. mai 2010 Det er en unge som sier det, tror jeg. Blir sprø når jeg ikke kommer på sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 #2297 Del Skrevet 13. mai 2010 Jepp! En jentunge! Kan det være pensjonsfondet AFP? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mai 2010 #2298 Del Skrevet 13. mai 2010 Synes ikke det er noe kjent en gang jeg, så jeg slipper å bli irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mai 2010 #2299 Del Skrevet 13. mai 2010 googlet det, og fant en nettside som påstår det er djuice? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. mai 2010 #2300 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja, det er djuice. Det er han som er gangsterleder, men har babystemme. Så da må han sende meldinger til gjengen sin for å ikke bli ledd av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå