Mazilla Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2261 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, han huska det.. Men siden jeg stod opp først i dag skulle jeg få lov til å få tre netter på rad i den gode sida! Forhandlinger på høyt nivå her i dag morges.. Jeg har sjekka langtidsvarslet nå, og selvfølgelig melder de drittvær hjemme og fint her akkurat i helga mens jeg er hjemme.. Jada jada. Men jeg overlever vel Merker at det begynner å dra seg til mot semesterslutt nå, for hjernen er helt på bærtur i blant. Jeg skulle innom på lesesalen etter trening i stad for å hente notatblokka mi + lesebrillene. Plutselig var jeg på vei ut med notatblokka og lommespeil, før jeg fant ut at jeg jo faktisk ikke trengte å ta med meg speilet hjem. La det fra meg igjen, og gikk til bussen. Uten lesebrillene.. : 12/25: Spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. mai 2010 #2262 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er flere av oss som har eksamenshjerne. Jeg skulle ha én ting på butikken, jeg kom hjem med alt mulig annet.. Og før i dag styra jeg skikkelig for å finne en bok som jeg kunne sitere. Holdt på sikkert en time for å finne noen som kunne låne meg. Helt til jeg oppdaga at det sto i boka som jeg hadde. Den lå til og med oppslått på den siden hvor det sto og jeg hadde streket under det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2263 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er flere av oss som har eksamenshjerne. Jeg skulle ha én ting på butikken, jeg kom hjem med alt mulig annet.. Sånn er jeg alltid.. Fikk ikke jobben forresten. Like greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2010 #2264 Del Skrevet 5. mai 2010 Haha, sengerotering! Så søte dere er! Jeg lider av konstant eksamenshjerne, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mai 2010 #2265 Del Skrevet 5. mai 2010 lider av konstant eksamenshjerne jeg også, og jeg har ikke hatt eksamen på to år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2010 #2266 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skylder bare på ammetåken jeg, selv om jeg ikke har startet ammingen enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. mai 2010 #2267 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skylder på at det ligger i slekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 5. mai 2010 #2268 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skylder på at det ligger i slekta Samme her! Men her går det på en måte omvent vei. Besta husker det meste (gjorde iallfall det, begynner å bli litt småtullete nå), mamma er fryktelig glemsk (samme med søstrene hennes) og jeg er sinnsykt glemsk, en ordentlig rotekopp, og ekstremt flink til å søle, miste ned glass etc Tro hvordan ungen min blir!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2269 Del Skrevet 6. mai 2010 Rotedag. Har kommet hjem fra trening, seminar og lunsj, nå er jeg endelig klar for å slå meg ned alene foran pcen i noen timer før han godeste kommer hjem. Dagens første står foran meg, og den har vært så heldig å få selskap av en skål med smågodt.. Viljen fikk et illebefinnende da jeg var på butikken, og vips så forsvant det ned i posen.. : 13/25: Styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mai 2010 #2270 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Samme her! Men her går det på en måte omvent vei. Besta husker det meste (gjorde iallfall det, begynner å bli litt småtullete nå), mamma er fryktelig glemsk (samme med søstrene hennes) og jeg er sinnsykt glemsk, en ordentlig rotekopp, og ekstremt flink til å søle, miste ned glass etc Tro hvordan ungen min blir!! Jeg er gudskjelov ikke så ille Du skal se h*n blir helt motsatt på Mazzi! Endret 6. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mai 2010 #2271 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) dobbel gitt Endret 6. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2272 Del Skrevet 6. mai 2010 Tror ikke jeg kommer innom her i morra tidlig, så..: God helg jenter! Tilbake på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mai 2010 #2273 Del Skrevet 6. mai 2010 God helg snuppa! Kos deg Skal jammen bli godt med langhelg neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. mai 2010 #2274 Del Skrevet 6. mai 2010 Kos deg i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. mai 2010 #2275 Del Skrevet 7. mai 2010 Dagens første står foran meg, og den har vært så heldig å få selskap av en skål med smågodt.. Viljen fikk et illebefinnende da jeg var på butikken, og vips så forsvant det ned i posen.. Det er viljen som det gjelder, viljen frigjør eller feller! Selv kan jeg motstå alt, unntatt fristelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. mai 2010 #2276 Del Skrevet 8. mai 2010 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #2277 Del Skrevet 10. mai 2010 Tilbake i Barteby etter en finfin helg. Nå er det virkelig bare innspurten igjen! :dåne: Var på møte med sommerjobben på fredag. Ble kjempegodt mottatt, så nå gleder jeg meg bare til å kjøre i gang så fort jeg får sommerferie fra studiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mai 2010 #2278 Del Skrevet 10. mai 2010 Good Når tar du ferie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #2279 Del Skrevet 10. mai 2010 Ikke mange ukene igjen nå, tror jeg er klar for jobbstart mandag om fire uker! Gleder meg masse, selv om det er litt skummelt også. Dette er jo første gangen jeg er så mye som i nærheten av å jobbe med noe jeg faktisk kan tenke meg å drive med, så jeg går sommeren i møte med litt skrekkblandet fryd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mai 2010 #2280 Del Skrevet 10. mai 2010 Så gøy! Men får du ingenting ferie i sommer du da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå