Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

Ja, men det er jo viktig å skryte litt! :fnise:

Men du har kanskje rett - jeg er altfor dårlig til å skrive om all den tida jeg bare tilbringer på sofaen med beina på bordet, mens jeg egentlig burde tatt oppvasken eller støvsugd..

:jepp: det er helt lov å skryte litt :nigo: i hvertfall her inne :ler:

Jeg holdt visst på å skremme vannet av han godeste i natt.. :sjenert:

Satte meg brått opp i senga i søvne mens jeg ropte, skreik og styrte, fordi det "var noe under puta mi".. :hoho:

Husker ingenting av det jeg.. :ler:

:skratte:

jeg blir rasende og skjeller folk ut viss de vekker meg og jeg ikke våkner ordentlig med en gang :sjenert: (fikk faktisk lillebroren min til å grine engang for jeg kjeftet så at han ble redd)

Har plutselig fått sommerjobb. Og ikke bare det - det er en relevant sommerjobb også! :dåne: Hadde egentlig gitt opp jeg, og så for meg å enten drive dank eller jobbe tilfeldig for et vikarbyrå.. Men plutselig dalte et jobbtilbud ned i innboksen, og jeg er så glaaaaaad! :nigo:

Selv om det betyr at jeg må være borte fra han godeste i sommer.. Men men, det ser faktisk ut til at jeg kanskje får litt ferie også, så det ordner seg nok likevel! :bolledeig:

gratulerer :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holdt visst på å skremme vannet av han godeste i natt.. :sjenert:

Satte meg brått opp i senga i søvne mens jeg ropte, skreik og styrte, fordi det "var noe under puta mi".. :hoho:

Husker ingenting av det jeg.. :ler:

:ler:

Skal fortelle deg om noe jeg hadde under puta jeg!

Da jeg var på hjemplassen din i '08, og lå på campingplassen..

Lå på gulvet inne i forteltet på en campingvogn, drev med tlf min og da jeg la den ned på gulvet ved hodet mitt, kjente jeg noe kaldt der. Jada, en ormtingjævel lå halveis under hodet på liggeunderlaget mitt!

Da mista jeg pusten og spratt opp av soveposen :ler: Takk for at jeg var med kompisen min :fnise:

gleder jeg meg til issesongen!!! :hoppe: :hoppe: Glutenfritt kjeks og greier..! :dåne:

:hjerte: Hennig Olsen :hjerte:

Åh, så flott! Og den så god ut :sikle:

Den non-stop isen var morsom :ler:

:hoppe::5: for jobb!!

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Oooooooo! :strix: Gratulerer med relevant sommerjobb!!! :nigo:

og is! :ler:

God helg Mazzi! :klemmer:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer med sommerjobb!!! så bra!! :):danse:

Her nede da eller? :)

utrolig bra tips om den glutenfrie isen! gleder meg til å smake!

hadde gitt opp å spise is med kjeks på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonene til dere også Icing, Store My, Neferet og Mokkon83! :)

Jobben er der nede ja. Skal i et møte med de til helga, gleder meg til å høre mer om arbeidsoppgaver og når jeg skal jobbe! Og ikke minst lønn.. :lur: Selv om lønna egentlig ikke spiller noen rolle så lenge jeg får noe fancy å sette på CVen.. :fnise:

:trene: :

10/25: Styrke

Tok ettbeins strake markløft for første gang på aaaaaltfor lenge, ble helt gelé i beina etterpå. Blir spennende å se hvor behagelig det er bevege seg i morra.. :ler:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ble faktisk hele fem treninger denne uka! :nigo:

Skolearbeid og :kaffekopp: nå. Snart venter kylling, salat, ris, nachos, cheddardip og litt annet snadder til lørdagskosen. Og så kanskje litt ekte lørdagskos til dessert! :sjarmor:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskosen i dag består av rapportskriving, Jace Everett på spotify som bakgrunnsmusikk og iskald trøsteøl og cheez doodles.. Ikke sånn aller verst, men jeg har opplevd bedre lørdagskvelder, for å si det sånn.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ønske ostepop var laget av ost. For da kunne jeg ha spist det. Men jeg har nettopp spist brownies. Så jeg har egentlig ikke lyst på ostepop likevel. Flaks.

Ja, så nå vet dere det. Viktig info sånn i kveldingen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for relevant sommerjobb! Gratulerer :)

Nachos og cheddardip fikk jeg veldig lyst på nå. Det er vel lov med litt søndagskos også. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ihvertfall blitt både fredags-, lørdags- og søndagskos i lange baner og flere former denne helga.. :sjarmor:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, nå snør det igjen... :murvegg:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Herregud, nå snør det igjen... :murvegg:

hvafornoe :hakeslepp:

vi vil jo ikke ha snø nå! det er mai jo :snurt:

mai betyr :sol: og snart sommer det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...