Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

:vinke:

Godt dere har troa på oss, Minttu og dinedama! :jepp: Hadde blitt mye vanskeligere å nå det forrige målet uten støtten herfra, dere er uvurderlige! :tommelopp:

Nå har vi spist god mat, og skal snart møte et vennepar for et glass vin eller to. Blir sikkert koselig, selv om jeg egentlig hadde planer om :veslejenta: fremfor :skaal: i dag.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen nå etter en koselig pubtur. Ble heldigvis ikke så mye :skaal: , mest skravling og sladder ;)

Har ikke lyst til å legge meg med det første, for jeg er så lei av å legge meg tidlig.. *opprører-mazzi* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig med en hyggelig pub-tur :)

sitter du våken og surrer??

vi kom akkurat hjem fra dansegalla! Klar for nattmat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprører-mazzi gikk og la seg rett over midnatt.. :flau:

Nå er det :kaffekopp: og oppgaveskriving som gjelder i noen timer fremover. Hvis jeg bare klarer å mobilisere litt tiltakslyst og energi.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You rebel!! :fnise::ler:

That's me! :nigo:

Nå gjør jeg snart alvorlig opprør mot vinteren... Det holder nå! :regler:

Utenfor vinduet: :snø:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonella :ler:

Det er jo faktisk litt trist da! :tunge1:

I stad gikk vi en lang tur mens det var oppholdsvær. Nå snør det igjen.. Gir seg aldri dette her! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PMS-monsteret er i ferd med å våkne.. Se opp for Mazzi av typen :sinna: , :sinnatagg: og :kjefte: de neste dagene!

Dere er herved advart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra! :fnise:

Urk, det er så frustrerende å ha så ustabil syklus.. :murvegg: Varierer mellom 26 og 32 dager. Har gått 26 nå, men må i verste fall vente nesten en uke til før frøken tante melder sin ankomst.. :sukk: I dag bobler magen min så mye at jeg vurderer å gå hjem fra lesesalen for å ikke forstyrre de andre.. :roll:

(Skal vel forresten ikke klage, det er jo mange som har mye mer ustabil syklus enn meg, men det er jo lettest å klage over ting som angår en selv..)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt med ustabil syklus ja :Nikke: Min kunne jeg time klokka etter omtrent :ler: klokka tolv på dag 30 kom tanta bestandig :fnise:

Veldig kjekt sånn sett :Nikke: Det var bare å pakke på bind eller tampong en time før eller noe så var det greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt med ustabil syklus ja :Nikke: Min kunne jeg time klokka etter omtrent :ler: klokka tolv på dag 30 kom tanta bestandig :fnise:

Veldig kjekt sånn sett :Nikke: Det var bare å pakke på bind eller tampong en time før eller noe så var det greit :)

Oi, såpass! Drømmesyklus! :jepp: Mensmurringene jeg hadde i går forsvant igjen, så min er alt annet enn stabil.. Men men, jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet, er ikke stort annet å gjøre.. ;)

:trene: :

3/25: Ellipseøkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...