Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Kjedelig at det var så lange køer da... Men sikkert masse bra stemning i salen når selveste Metallica stod på scenen?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig at det var så lange køer da... Men sikkert masse bra stemning i salen når selveste Metallica stod på scenen?! :)

Joda, god stemning, men nedtur å ha sitteplasser, blir ikke samme stemninga på tribunen.. ;) Selv om ryggen min er glad for det i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lenge siden jeg har fulgt med her! Er ikke så mye på KG for tiden, så da blir det sånn...

Veldig godt svart av din kjære på barnespørsmålet ja! :) Jeg merker i likhet med Muffin at vi har fått det spørsmålet i mye større grad etter vi giftet oss, akkurat som det skjer noe magisk når man gifter seg ;)... Kommer til å få helt prestasjonsangst hvis ikke det klaffer med en gang vi begynner å prøve jo :ler: Folk har jo mast i snart ett år allerede liksom... Eller, det vil si, familien vår og noen venner har hintet i minst 2-3 år nå... Er jo på en måte litt koselig også, og kjenner spørsmålet glipper ut av meg av og til også, men helst hvis folk har spurt meg først... Men man vet jo aldri om man vil slite med å få barn selv, eller om de man spør gjør det... Så helt enig i at folk egentlig burde slutte å mase :Nikke:

Skjønner du er veldig spent på om det blir noe av uhellet... Hadde jo egentlig vært perfekt å slippe å være prøvere hvis dere begge er klare ;) Virker litt stressende... Ser i allefall for meg at jeg kommer til å tempe og ta tester i øst og vest :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

På bakkeplan stengte de hele utsalget, så der ble det ikke engang drikke hvis man sto lenge i kø. Uforsvarlig spør du meg, fikk ikke engang tak i vann etter at Metallica kom på scenen. Men tanke på hvor varmt det blir, er det ikke rart folk besvimte som fluer!!

Vi var i byen ca kl 1, men hadde vi pent stått i kø og fulgt spillereglene, tror jeg klokka hadde blitt nærmere 3. Vi karret oss framover og moste oss inn på første og beste buss. Sånn sett er Telenor Arena kjipt. Men jeg likte at de kunne åpne taket og lufte mens de rigga! :jepp:

Hvordan er det å være tilbake i Barteby da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lenge siden jeg har fulgt med her! Er ikke så mye på KG for tiden, så da blir det sånn...

Skjønner du er veldig spent på om det blir noe av uhellet... Hadde jo egentlig vært perfekt å slippe å være prøvere hvis dere begge er klare ;) Virker litt stressende... Ser i allefall for meg at jeg kommer til å tempe og ta tester i øst og vest :fnise:

Koselig å se deg _lene_! :)

Hadde vært kjekt å slippe prøvestyr ja, men det skal vel mer til enn som så.. ;)

skal du teste eller bare vente og se om TR kommer eller ikke? :):popcorn:

Jeg prøver å glemme alle tankene mine, og vil forhåpentligvis klare å vente! Men altså.. :sjenert: Det er jo så lenge å vente! :dåne: Men samtidig er det jo ikke akkurat sikkert at en test ville vist noe resultat før tida uansett, så jeg bør vel smøre meg med tålmodighet frem til slutten av neste uke, og da er vel TR her, antar jeg. ;) Du da?

På bakkeplan stengte de hele utsalget, så der ble det ikke engang drikke hvis man sto lenge i kø. Uforsvarlig spør du meg, fikk ikke engang tak i vann etter at Metallica kom på scenen. Men tanke på hvor varmt det blir, er det ikke rart folk besvimte som fluer!!

Vi var i byen ca kl 1, men hadde vi pent stått i kø og fulgt spillereglene, tror jeg klokka hadde blitt nærmere 3. Vi karret oss framover og moste oss inn på første og beste buss. Sånn sett er Telenor Arena kjipt. Men jeg likte at de kunne åpne taket og lufte mens de rigga! :jepp:

Hvordan er det å være tilbake i Barteby da?

Ja, jeg så at de stengte! Merkelig at man ikke skulle få tak i vann engang, det er jo direkte farlig! :fy_fy: Åpna de taket? Det la ikke jeg merke til! Kult! :jepp:

Det er veldig hektisk å være tilbake. Har flydd i ett siden vi kom opp igjen, og egentlig vært mer sosial enn jeg liker.. ;) Men samtidig skal det bli godt å komme inn i rutiner igjen, og jeg er selvfølgelig veldig glad for at vi kom opp før flytrafikken stoppa opp! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste denne saken. Vel og bra for meg, men seriøst, en studie av 14 menn??! :hoho: Forskning på høyt nivå, med andre ord! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hihi, har du blitt obsessive nå? :lur:

men jeg er med på 3 døgn, har hatt privatvisning i kveld og skal ha vanlig på søndag, så mandag blir en slitsom dag igjen...!

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første treningsøkt etter påska i dag. Har satt oss et nytt mål, men det kan være det er for ambisiøst. Sikter mot 25 treninger frem til begynnelsen av juni.

:trene: :

1/25: Styrke

2/25: Spinning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...