Mazilla Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2061 Del Skrevet 12. april 2010 Kaffe og surfing - prøver å våkne.. Må være effektiv i dag, siden morgendagen og onsdag i grunnen bare blir surredager. Har et håp om å få gjort litt på Oslobussen i morra tidlig, men det spørs vel, så jeg må nesten bare kjøre på i dag. Vet bare ikke helt hvor jeg skal begynne! Også er jeg i grunnen ganske lei av skole nå. Eller, jeg er lei av gruppearbeid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2062 Del Skrevet 12. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2063 Del Skrevet 12. april 2010 Konsentrasjonen er helt fraværende i dag. Fikk vite at ei venninne er gravid, koselig! Men samtidig ble jeg jo minnet på vårt lille "uhell" på lørdag, og tanker knytta til det. Det var ca sånn omtrentelig nokså nøyaktig midt i syklusen, så det er jo en viss sjanse.. Hjelpe meg, jeg blir sånn før vi i det hele tatt har blitt prøvere! Hvordan skal jeg bli når vi blir prøvere på ordentlig? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. april 2010 #2064 Del Skrevet 12. april 2010 Innom med en og . Sukker og koffein vettu, setter hjernen i høygir! Veldig irriterende med sånne dager hvor hjernen nekter å samarbeide, og det er liksom så vanskelig å få gjort noe med. Samtidig som man blir sur på seg selv - men det er jo helt uten grunn. Av og til hjelper det for meg å sette seg bittesmå mål, noe i retning av "nå skal jeg skrive avsnittet om xxxxx". Mye lettere å forholde seg til enn "nå må jeg få ferdig dette", da kan det være umulig å vite hvor man skal begynne. Hehe, morsomt - jeg tror jeg kommer til å bli like ivrig som deg den dagen vi blir prøvere. Men sånn er det mange som har det, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2065 Del Skrevet 12. april 2010 Takk for gode råd - og ikke minst for koffein og sukker! Tror noe av grunnen til at jeg står fast er at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre. Sitter med et dokument på 23 sider, skrevet av tre forskjellige folk, og skal redigere og sjekke at det ikke er for mye gjentakelser. Synes det er vanskelig å få oversikt.. Ille å bli så opphengt før vi i det hele tatt har blitt prøvere.. Tror i grunnen det er kg sin skyld! Ikke bare positivt å være for mye her inne, nemlig.. Blir jo helt hjernevaska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. april 2010 #2066 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg håper dere slipper å bli prøvere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. april 2010 #2067 Del Skrevet 12. april 2010 Ille å bli så opphengt før vi i det hele tatt har blitt prøvere.. Tror i grunnen det er kg sin skyld! Ikke bare positivt å være for mye her inne, nemlig.. Blir jo helt hjernevaska! Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 12. april 2010 #2068 Del Skrevet 12. april 2010 Oj, her var det jo spennende saker på gang! Tenk så kult om dere i det hele tatt slipper å bli "prøvere"! Woæ... Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. april 2010 #2069 Del Skrevet 12. april 2010 Håper dere ikke blir prøvere, du kommer til å bli tullete Så vi får håpe den klamrer seg fast ved et "uhell" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. april 2010 #2070 Del Skrevet 12. april 2010 her lønner det seg å følge med hvis du hadde el i helga og har 28dg syklus så er vi ca på samme sted slutta på pillen? deilig vær her for tiden!! vi har vært og luftet hunden på buøya, herlig gåtur!! ha en strålende dag, Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2071 Del Skrevet 12. april 2010 her lønner det seg å følge med hvis du hadde el i helga og har 28dg syklus så er vi ca på samme sted slutta på pillen? deilig vær her for tiden!! vi har vært og luftet hunden på buøya, herlig gåtur!! ha en strålende dag, Mazzi! Ja, her har det plutselig blitt litt spennende.. Sannsynligvis uten grunn da, men man vet jo aldri.. Jeg slutta på pillen i begynnelsen av september, så jeg tror jeg har begynt å komme tilbake i gjenge nå. Syklusen har variert mellom 26 og 32 dager, så jeg er ikke helt stabil. Vet derfor ikke om jeg hadde el i helga, men jeg er ca midtveis i syklusen, så det kan jo være. Dessuten var jeg litt ekstra lysten, men det kan jo bare skyldes været også. Iiiik! Utrolig nydelig vær her for tida ja! Håper våren snart kommer til Barteby også for fullt, for ellers blir det kjipt å komme opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. april 2010 #2072 Del Skrevet 12. april 2010 Festlig hvis miniMazzi plutselig melder sin ankomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2073 Del Skrevet 12. april 2010 Festlig hvis miniMazzi plutselig melder sin ankomst! Vi er klare vi, han godeste og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. april 2010 #2074 Del Skrevet 13. april 2010 Vi er klare vi, han godeste og jeg! Nåh! :rødme: Så koselig! God tur til Oslo i dag, og ha en fortreffelig konsertopplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2075 Del Skrevet 13. april 2010 Nåh! :rødme: Så koselig! God tur til Oslo i dag, og ha en fortreffelig konsertopplevelse! I like måte! Husk å til meg og Muffin! Nå sitter vi på bussen. Overraskende bra nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. april 2010 #2076 Del Skrevet 13. april 2010 Jøss, nett på bussen!! Ikke verst! Skal jeg, må du gjøre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. april 2010 #2077 Del Skrevet 13. april 2010 Nåh! :rødme: Så koselig! Enig :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. april 2010 #2078 Del Skrevet 14. april 2010 er dere på vei nordover? hvilken konsert skal dere på i oslo? kos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. april 2010 #2079 Del Skrevet 14. april 2010 Så du meg?? Hva synes du? Og når kom dere dere til byen igjen? For et kaos sier jeg! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. april 2010 Forfatter #2080 Del Skrevet 14. april 2010 er dere på vei nordover? hvilken konsert skal dere på i oslo? kos dere!! Nå er vi tilbake i Barteby. Var på Metallica i går Så du meg?? Hva synes du? Og når kom dere dere til byen igjen? For et kaos sier jeg! :dåne: Ja, jeg prøvde å vinke til både deg og Muffin i evigheter, så jeg fikk ikke med meg noe av konserten.. Nei, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke så noen av dere gitt! Synes det var helt ok, det er vel egentlig konklusjonen. Egentlig veldig kjedelig å ha sitteplasser! Og kjedelig å stå i kø i 50 minutter for å kjøpe en øl og en farris, pga utrolig dårlig organisering i kiosken.. Vi var tilbake i byen igjen litt før 00.30, tror jeg. Jeg synes egentlig ikke det var så mye kaos jeg, men det kan jo være vi bare hadde flaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå