MarianneE Skrevet 8. april 2010 #2041 Del Skrevet 8. april 2010 I går fikk vi omsider besøkt det venneparet vi egentlig skulle møtt i helga. Jenta deres er så søt, selv om hun ligger langt bak jevnaldrende unger utviklingsmessig. Håper det jevner seg ut med tida! Alle vi treffer spør om ikke vi skal ha barn snart. I går svarte han godeste at "vi prøver, men får det ikke til", bare for å se reaksjonen til de som spurte. De ble ganske likbleke og flaue før de skjønte at han ikke mente det. (Men tenk hvis!) Til pass for de når de maser sånn! Vi ville gjerne svare det der da "alle" spurte oss, da vi var prøvere på 5. året (ja, året.) All ære til han godeste som svarte som han gjorde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2042 Del Skrevet 8. april 2010 Godt vi er enige her inne ihvertfall! Tenk om bare alle hadde hatt all visdommen vi drar med oss fra kg, hvor bra samfunnet hadde blitt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. april 2010 #2043 Del Skrevet 8. april 2010 Enig Mazzi! Er jo utrolig hva man egentlig lærer her da, jeg har endra og fått bedre meninger, lært mye osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. april 2010 #2044 Del Skrevet 9. april 2010 Godt vi er enige her inne ihvertfall! Tenk om bare alle hadde hatt all visdommen vi drar med oss fra kg, hvor bra samfunnet hadde blitt da! Da hadde verden vært perfekt. Eller? Cudos til mannen din forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. april 2010 #2045 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg drev også og maste sånn før.. da jeg var 19. Synes folk som er litt eldre enn det, burde skjønne bedre. Signert! Hipp hurra for Mazzi-mannen! Og alle på KG, som selvfølgelig er de klokeste menneskene i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2010 #2046 Del Skrevet 9. april 2010 Siden alle KGere er så kloke er jeg bare innom for og kaste glans over boka di. Spennende planer for helga, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. april 2010 Forfatter #2047 Del Skrevet 10. april 2010 Helgeplanene består i å være mest mulig ute i sola, besøke litt familie, grille og ellers bare kos. Burde sikkert jobbe litt med skole, men orker ikke ha dårlig samvittighet for å utsette noe denne helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. april 2010 #2048 Del Skrevet 10. april 2010 Nei, det synes jeg ikke du burde. Gå ut og kos deg. Er en ordre. Nemlig. *bestemt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. april 2010 #2049 Del Skrevet 10. april 2010 Det er faktisk veldig viktig å ta seg helt fri i helgene. Ellers blir man stresset og utslitt. Hilsen ei som ikke hadde struktur på hverdagen første studieåret og merka at det var en ekstremt dårlig idé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. april 2010 #2050 Del Skrevet 10. april 2010 God helg, Mazzi!! Nå er det avslapping på høyt nivå i sofakroken her! vært oppe siden 06.15 sammen med en vilter 5 åring, det har gått slag i slag i hele dag lekeland er et fint sted å få ut litt energi Utrolig bra sagt av han godeste på "skal dere ha barn snart?"-spørsmålet!! utrolig mange som spør oss også... nå er jo vi akkurat i gang med å prøve, men syns det er litt rart å skulle si det også.. Ha ei kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2051 Del Skrevet 11. april 2010 Nei, det synes jeg ikke du burde. Gå ut og kos deg. Er en ordre. Nemlig. *bestemt* Jeg fulgte ordren din! Har bare kost meg hele helga, og enda gjenstår mye kos i løpet av dagen i dag, blant annet skal jeg spise ute med mamma og typen + besøke bestemor, og så kanskje på pubquiz med pappa i kveld. Fin dag! Det er faktisk veldig viktig å ta seg helt fri i helgene. Ellers blir man stresset og utslitt. Hilsen ei som ikke hadde struktur på hverdagen første studieåret og merka at det var en ekstremt dårlig idé. Jeg pleier å ta meg fri i helgene, selv om det gjerne blir endel arbeidshelger når eksamenstida nærmer seg.. Problemet nå er at jeg har hatt fri litt for mye i uka som var, så nå tror jeg jeg skal jobbe litt et par timer, selv om det er søndag. God helg, Mazzi!! Nå er det avslapping på høyt nivå i sofakroken her! vært oppe siden 06.15 sammen med en vilter 5 åring, det har gått slag i slag i hele dag lekeland er et fint sted å få ut litt energi Utrolig bra sagt av han godeste på "skal dere ha barn snart?"-spørsmålet!! utrolig mange som spør oss også... nå er jo vi akkurat i gang med å prøve, men syns det er litt rart å skulle si det også.. Ha ei kjempefin helg Vi hadde med oss niesene våre i et lekeland i fjor sommer, da de var 5 1/2. Veldig gøy både for store og små! Vi skal egentlig ikke begynne å prøve før neste måned vi, men i går hadde vi ikke kondomer, så da måtte vi bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. april 2010 #2052 Del Skrevet 11. april 2010 Må man, så må man.. Oslo til uka altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2053 Del Skrevet 11. april 2010 Må man, så må man.. Oslo til uka altså? Uff ja, noen ganger er det ikke annet å gjøre.. Oslo til uka! Ihvertfall fra tirsdag til onsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. april 2010 #2054 Del Skrevet 11. april 2010 Vi skal egentlig ikke begynne å prøve før neste måned vi, men i går hadde vi ikke kondomer, så da måtte vi bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. april 2010 #2055 Del Skrevet 11. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. april 2010 #2056 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg fulgte ordren din! Nå var du flink! Vi skal egentlig ikke begynne å prøve før neste måned vi, men i går hadde vi ikke kondomer, så da måtte vi bare.. oiii! Så spennende :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2057 Del Skrevet 11. april 2010 Spennende og litt skummelt.. Men det skal jo noe til at det klaffer nå da. Selv om det hadde vært typisk.. Nei, jeg må slutte å tenke/bable/fable - det er sikkert ingenting å tenke på engang! Meeen, samtidig så er det jo en sjanse.. Ææææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. april 2010 #2058 Del Skrevet 11. april 2010 Du kan ikke bli gravid før den 23.april, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2059 Del Skrevet 11. april 2010 Du kan ikke bli gravid før den 23.april, da... Jeg rekker ikke teste positivt før det uansett, så det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. april 2010 #2060 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg rekker ikke teste positivt før det uansett, så det går nok bra! Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå