Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:Gjesp:

I går fikk vi omsider besøkt det venneparet vi egentlig skulle møtt i helga. Jenta deres er så søt, selv om hun ligger langt bak jevnaldrende unger utviklingsmessig. Håper det jevner seg ut med tida! :Nikke:

Alle vi treffer spør om ikke vi skal ha barn snart. I går svarte han godeste at "vi prøver, men får det ikke til", bare for å se reaksjonen til de som spurte. De ble ganske likbleke og flaue før de skjønte at han ikke mente det. (Men tenk hvis!) Til pass for de når de maser sånn! :nigo:

:hoho:

Vi ville gjerne svare det der da "alle" spurte oss, da vi var prøvere på 5. året (ja, året.)

All ære til han godeste som svarte som han gjorde!!

:tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt vi er enige her inne ihvertfall! Tenk om bare alle hadde hatt all visdommen vi drar med oss fra kg, hvor bra samfunnet hadde blitt da! :fnise:

Skrevet

Enig Mazzi! :jepp:

Er jo utrolig hva man egentlig lærer her da, jeg har endra og fått bedre meninger, lært mye osv :fnise:

Skrevet

Godt vi er enige her inne ihvertfall! Tenk om bare alle hadde hatt all visdommen vi drar med oss fra kg, hvor bra samfunnet hadde blitt da! :fnise:

:fnise: Da hadde verden vært perfekt. Eller? :ler:

Cudos til mannen din forresten. :5:

Skrevet

Jeg drev også og maste sånn før.. da jeg var 19. Synes folk som er litt eldre enn det, burde skjønne bedre.

Signert! :jepp:

Hipp hurra for Mazzi-mannen! Og alle på KG, som selvfølgelig er de klokeste menneskene i landet. ;)

Skrevet

Siden alle KGere er så kloke er jeg bare innom for og kaste glans over boka di.

:hoho:

Spennende planer for helga, eller?

Skrevet

Helgeplanene består i å være mest mulig ute i sola, besøke litt familie, grille og ellers bare kos. Burde sikkert jobbe litt med skole, men orker ikke ha dårlig samvittighet for å utsette noe denne helga! ;)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke du burde. Gå ut og kos deg. Er en ordre. Nemlig.

*bestemt*

Skrevet

Det er faktisk veldig viktig å ta seg helt fri i helgene. Ellers blir man stresset og utslitt. Hilsen ei som ikke hadde struktur på hverdagen første studieåret og merka at det var en ekstremt dårlig idé.

Skrevet

God helg, Mazzi!! :)

Nå er det avslapping på høyt nivå i sofakroken her!

vært oppe siden 06.15 sammen med en vilter 5 åring, det har gått slag i slag i hele dag :) lekeland er et fint sted å få ut litt energi :wink:

Utrolig bra sagt av han godeste på "skal dere ha barn snart?"-spørsmålet!! utrolig mange som spør oss også... nå er jo vi akkurat i gang med å prøve, men syns det er litt rart å skulle si det også.. :)

Ha ei kjempefin helg :):klem:

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke du burde. Gå ut og kos deg. Er en ordre. Nemlig.

*bestemt*

Jeg fulgte ordren din! :jepp: Har bare kost meg hele helga, og enda gjenstår mye kos i løpet av dagen i dag, blant annet skal jeg spise ute med mamma og typen + besøke bestemor, og så kanskje på pubquiz med pappa i kveld. Fin dag! :hoppe:

Det er faktisk veldig viktig å ta seg helt fri i helgene. Ellers blir man stresset og utslitt. Hilsen ei som ikke hadde struktur på hverdagen første studieåret og merka at det var en ekstremt dårlig idé.

Jeg pleier å ta meg fri i helgene, selv om det gjerne blir endel arbeidshelger når eksamenstida nærmer seg.. Problemet nå er at jeg har hatt fri litt for mye i uka som var, så nå tror jeg jeg skal jobbe litt et par timer, selv om det er søndag.

God helg, Mazzi!! :)

Nå er det avslapping på høyt nivå i sofakroken her!

vært oppe siden 06.15 sammen med en vilter 5 åring, det har gått slag i slag i hele dag :) lekeland er et fint sted å få ut litt energi :wink:

Utrolig bra sagt av han godeste på "skal dere ha barn snart?"-spørsmålet!! utrolig mange som spør oss også... nå er jo vi akkurat i gang med å prøve, men syns det er litt rart å skulle si det også.. :)

Ha ei kjempefin helg :):klem:

Vi hadde med oss niesene våre i et lekeland i fjor sommer, da de var 5 1/2. Veldig gøy både for store og små! :fnise:

Vi skal egentlig ikke begynne å prøve før neste måned vi, men i går hadde vi ikke kondomer, så da måtte vi bare.. :sjenert:

Skrevet

Må man, så må man.. :fnise:

Oslo til uka altså? :hoppe:

Skrevet

Må man, så må man.. :fnise:

Oslo til uka altså? :hoppe:

Uff ja, noen ganger er det ikke annet å gjøre.. :fnise:

Oslo til uka! Ihvertfall fra tirsdag til onsdag.. :hoppe:

Skrevet

Vi skal egentlig ikke begynne å prøve før neste måned vi, men i går hadde vi ikke kondomer, så da måtte vi bare.. :sjenert:

:hoppe:

Skrevet

Jeg fulgte ordren din! :jepp:

Nå var du flink! :ler:

oiii! :hoppe: Så spennende :happy:

Skrevet

Spennende og litt skummelt.. :sjenert: Men det skal jo noe til at det klaffer nå da. Selv om det hadde vært typisk.. Nei, jeg må slutte å tenke/bable/fable - det er sikkert ingenting å tenke på engang! Meeen, samtidig så er det jo en sjanse.. :sjenert: Ææææ! :bond:

Skrevet

Du kan ikke bli gravid før den 23.april, da... :fnise:

Skrevet

Du kan ikke bli gravid før den 23.april, da... :fnise:

Jeg rekker ikke teste positivt før det uansett, så det går nok bra! :hoho:

Skrevet

Jeg rekker ikke teste positivt før det uansett, så det går nok bra! :hoho:

Puh!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...