Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:klemmer:

godt å høre at du har hatt en fin påske!

må si det var litt slitsomt å stå opp kl 06.00 igjen... :Gjesp:

ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flittige lille mauren :kose:

Maur faktisk.. :fnise:

:kose: right back at ya!

Er det ikke merkelig hvordan det der alltid kommer brått på? Gjør det hvert semester for min del, ihvertfall.

Du er så flink du, får inntrykk av at du alltid jobber masse. Ganske inspirerende, faktisk! :jepp:

Uff ja, det kommer alltid brått på! Jeg prøver å jobbe jevnt og trutt gjennom hele semesteret, men sannelig blir det travelt til slutt likevel! :dåne:

Inspirerende, jeg? Jammen, jeg blir jo inspirert av deg! :ler:

:klemmer:

godt å høre at du har hatt en fin påske!

må si det var litt slitsomt å stå opp kl 06.00 igjen... :Gjesp:

ha en fin dag :)

06.00? :sjokk: Da sov jeg fremdeles søtt i senga mi gitt.. Synes det var ille nok å stå opp litt før 8 idag jeg.. (Det er fordelen med å jobbe på biblioteket hjemme - de åpner ikke før 9, så jeg kan sove "lenge" med god samvittighet! :fnise: )

I dag har jeg rett og slett vært kjempeflink, om jeg får si det selv. Og det får jeg jo! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke har tenkt på det før. Jeg kan jo jobbe på det biblioteket rett over gata for deg. Eller kan jeg ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har hatt en fin påske :) Kan tenke meg det var godt å lade seg litt, siden det blir hektisk nå!

Og jeg syns også det var fælt å stå opp kl.6! Men trøster meg med at jeg var ferdig 14.30, har fri imorgen, mandag og neste fredag :fnise:

Lykke til med alt som gjelder skole, you can do it! :duskedame::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke har tenkt på det før. Jeg kan jo jobbe på det biblioteket rett over gata for deg. Eller kan jeg ikke det?

Hvis du mener der jeg tror du mener så tror jeg du kan det. Jeg har aldri prøvd, men har vært inne på tanken flere ganger. Burde funke det! :Nikke:

Så bra at du har hatt en fin påske :) Kan tenke meg det var godt å lade seg litt, siden det blir hektisk nå!

Og jeg syns også det var fælt å stå opp kl.6! Men trøster meg med at jeg var ferdig 14.30, har fri imorgen, mandag og neste fredag :fnise:

Lykke til med alt som gjelder skole, you can do it! :duskedame::ler:

:klem:

Takk for heiarop, det tror jeg jeg trenger fremover! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener der jeg tror du mener så tror jeg du kan det. Jeg har aldri prøvd, men har vært inne på tanken flere ganger. Burde funke det! :Nikke:

Jeg tenkte at det var det du mente da du sa biblioteket hjemme, men jeg skjønte jo i ettertid at du mente biblioteket på hjemstedet ditt.

Jeg har vært der å jobbet en gang før, men det var sammen med ei anna ei.. Men tror jeg må sjekke det ut en dag. Gidder ikke å dra hele veien til Dragvoll, og jeg liker meg ikke på biblioteket i byen. Det biblioteket som ligger rett over veien for meg ligger så åpent til at jeg tror det er veldig mye støy der. Så.. nå er det bestemt. Jeg skal dra på det biblioteket som ligger i nærheten av deg (ikke rett over gata som jeg først skrev, for det var feil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg rett og slett vært kjempeflink, om jeg får si det selv. Og det får jeg jo! :gjeiper:

Hehe, måtte :fnise: litt da jeg leste dette :)

Kan tenke meg det er mye å gjøre nå i eksamensinnspurten. Stå på, snart sommerferie! ;)

Hva er det du studerer forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jepp, semesterstart kommer alltid like brått.... :sukk: Men du har jo absolutt grunnlaget, så regner med du også tar innspurten med glans!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker godt at eksamen nærmer seg og at folk er i gang med siste innspurt her. Er travle dager på jobb nå. :Nikke:

:duskedame: på deg videre. Det går nok like bra i år som det har gjort før. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at det var det du mente da du sa biblioteket hjemme, men jeg skjønte jo i ettertid at du mente biblioteket på hjemstedet ditt.

Jeg har vært der å jobbet en gang før, men det var sammen med ei anna ei.. Men tror jeg må sjekke det ut en dag. Gidder ikke å dra hele veien til Dragvoll, og jeg liker meg ikke på biblioteket i byen. Det biblioteket som ligger rett over veien for meg ligger så åpent til at jeg tror det er veldig mye støy der. Så.. nå er det bestemt. Jeg skal dra på det biblioteket som ligger i nærheten av deg (ikke rett over gata som jeg først skrev, for det var feil).

Er hjemme hos mamma enda ja. Jeg må nesten dra helt til Dragvoll jeg, siden jeg har alle tinga mine på lesesalen. Men det er forsåvidt greit synes jeg, for da har jeg ikke noe annet valg enn å ta helt fri når jeg er hjemme, istedet for at jeg alltid har noe hengende over meg! :Nikke: Du får vinke hvis du ser meg hvis du begynner å vanke mer i nabolaget mitt.. ;)

Hehe, måtte :fnise: litt da jeg leste dette :)

Kan tenke meg det er mye å gjøre nå i eksamensinnspurten. Stå på, snart sommerferie! ;)

Hva er det du studerer forresten?

Snart sommerferie ja, hjeeeeeelp! :dåne: Vil ikke skrive her hva jeg driver med, siden vi ikke er så mange. Kan sende deg en pm hvis du lurer veldig. Holder på med en master på NTNU. :jepp:

:duskedame: Heia Mazilla! Heia Mazilla! :duskedame:

:helen:

Jepp, semesterstart kommer alltid like brått.... :sukk: Men du har jo absolutt grunnlaget, så regner med du også tar innspurten med glans!! :duskedame:

Semesterstart kommer brått, men semesterslutt kommer enda bråere.. :fnise: Det blir travelt fremover, men jeg tror det skal gå greit. Typisk meg i denne perioden - veksler mellom en følelse av stålkontroll og fullstendig angst.. :sjenert:

Merker godt at eksamen nærmer seg og at folk er i gang med siste innspurt her. Er travle dager på jobb nå. :Nikke:

:duskedame: på deg videre. Det går nok like bra i år som det har gjort før. :jepp:

Takk for heiing! I mål kommer jeg uansett, men det gjenstår å se hvordan resultatet blir til slutt.. ;)

Masse folk på biblioteket her i hjembyen også. Koselig det, selv om noen burde lære hvordan en skal oppføre seg på en lesesal. Evt ta seg bryet med å lese oppslaget på døra om snakking, mobilbruk osv.. :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det går helt fint. Ingen tvil om at det er stress rundt eksamensperioden uansett hva man studerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme hos mamma enda ja. Jeg må nesten dra helt til Dragvoll jeg, siden jeg har alle tinga mine på lesesalen. Men det er forsåvidt greit synes jeg, for da har jeg ikke noe annet valg enn å ta helt fri når jeg er hjemme, istedet for at jeg alltid har noe hengende over meg! :Nikke: Du får vinke hvis du ser meg hvis du begynner å vanke mer i nabolaget mitt.. ;)

Snart sommerferie ja, hjeeeeeelp! :dåne: Vil ikke skrive her hva jeg driver med, siden vi ikke er så mange. Kan sende deg en pm hvis du lurer veldig. Holder på med en master på NTNU. :jepp:

Jeg skal vinke. MASSE!

JEG lurer i alle fall veldig masse på hva du holder på med (selv om du kanskje har fortalt meg det før :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

I går fikk vi omsider besøkt det venneparet vi egentlig skulle møtt i helga. Jenta deres er så søt, selv om hun ligger langt bak jevnaldrende unger utviklingsmessig. Håper det jevner seg ut med tida! :Nikke:

Alle vi treffer spør om ikke vi skal ha barn snart. I går svarte han godeste at "vi prøver, men får det ikke til", bare for å se reaksjonen til de som spurte. De ble ganske likbleke og flaue før de skjønte at han ikke mente det. (Men tenk hvis!) Til pass for de når de maser sånn! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det syns jeg var godt svart! :jepp:

Folk tenker seg ikke om før de spør og erter folk som ikke har barn! :kjefte: Jeg har ei venninne som sleit masse og stakkars henne etter jeg ble gravid, så begynte alle å spørre henne også.. Mange ganger er jo folk nesten stygge i munnen når de "erter" og tenker ikke hvor dypt det kan stikke :sukk:

Nei GO Godeste :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vi treffer spør om ikke vi skal ha barn snart.

Åh, jeg er så lei det spørsmålet! Og hvis jeg holder meg edru og kjører til og fra lystige lag så tror folk jeg er gravid. :rolleyes: Det er ikke automatisk sånn at folk har lyst på barn, og at det passer med små, med en gang man har giftet seg. Og som dere sier så må det jo være leit for dem som faktisk prøver, men det ikke har klaffet for enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som dere skriver, folk kan være litt fæle når det gjelder det å bli gravid!

Etter å ha hengt her lenge, tør ikke jeg spørre folk hvert fall :ler:

Til og med jeg blir spurt om jeg skal ha barn snart, ærlig talt.

Folk er dumme i huet! :klaske::roll:

Litt artig det mannen din sa da, man pleier kanskje ikke å si det slik. Skjønner godt at de som spurte ble flaue, det hadde de godt av :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drev også og maste sånn før.. da jeg var 19. Synes folk som er litt eldre enn det, burde skjønne bedre. Jeg slutta forøvrig med å spørre om sånt etter at jeg spurte en bekjent om de ikke skulle ha barn snart, og han la ut om hele historien med spontanaborter og hvor fælt det var og det hele. Det var ubehagelig og veldig til pass for meg.

Og jeg synes at det var til pass for de folka at mannen din svarte dem på den måten. :Nikke:

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...