Muffin! Skrevet 23. mars 2010 #1981 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Godt at du er back on track. Så flink du var som skrev så mye på søndag. Edit: side 100! Endret 23. mars 2010 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #1982 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg kjenner veldig godt til det der med en litt for lett unnskylding til å Synes du var kjempeflink som kom deg avgårde til tross for fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1983 Del Skrevet 24. mars 2010 Godt at du er back on track. Så flink du var som skrev så mye på søndag. Edit: side 100! Det hjelper godt med all støtten her inne når det butter litt i mot, så heldigvis er jeg på vei oppover igjen. Begynner å bli litt forkjøla og tett, men lar ikke det stoppe meg. Kom nettopp til lesesalen, men man kan jo ikke være like tidlig på an hver dag! 100 sider med skravling bare siden august.. :dåne: Jeg kjenner veldig godt til det der med en litt for lett unnskylding til å Synes du var kjempeflink som kom deg avgårde til tross for fall!! Jeg synes også jeg var ganske flink! Selv om han godeste lagde sjokolademuffins med sjokoladebiter og Smil etter treninga.. Heldigvis ble de så mektige at vi ikke orka så mye hver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 24. mars 2010 #1984 Del Skrevet 24. mars 2010 : 34/25: Spinning (med vikar, som hele tida prata i vei om hvor herlig det var. Det er ikke herlig, og det skal ikke være herlig! Det er jævlig, akkurat sånn som det skal være! Urk, überpositive instruktører irriterer meg. Man skal ikke smile seg gjennom en hard treningsøkt!! ) Helt enig med deg der! Slitsomt med overhappy instruktører som lyser "falsk" lang vei. Takke meg til usminka versjoner- bokstavelig talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #1985 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg synes også jeg var ganske flink! Selv om han godeste lagde sjokolademuffins med sjokoladebiter og Smil etter treninga.. Heldigvis ble de så mektige at vi ikke orka så mye hver! Det hørtes fantastisk godt ut!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1986 Del Skrevet 24. mars 2010 Helt enig med deg der! Slitsomt med overhappy instruktører som lyser "falsk" lang vei. Takke meg til usminka versjoner- bokstavelig talt Det hørtes fantastisk godt ut!!! :dåne: Nå har jeg søkt en sommerjobb til, denne gangen hjemme. Søknadsfristen er ikke før om lenge, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Har ikke fått gjort noe skolearbeid hittil i dag, så nå kan jeg like gjerne ta lunsj i samme slengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2010 #1987 Del Skrevet 24. mars 2010 Har ikke fått gjort noe skolearbeid hittil i dag, så nå kan jeg like gjerne ta lunsj i samme slengen.. Jeg liker logikken din Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2010 #1988 Del Skrevet 24. mars 2010 Synes du er kjempeflink jeg!! Jeg har tross alt bare meg selv å tenke på, ikke et barn! (Selv om han godeste riktignok kan være litt krevende i blant..) Kjempekoselig å høre at jeg har vært til inspirasjon! Stakkars Han Godeste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1989 Del Skrevet 24. mars 2010 Stakkars Han Godeste..... Hvaaa..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. mars 2010 #1990 Del Skrevet 24. mars 2010 Som dere fjåser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #1991 Del Skrevet 24. mars 2010 Som dere fjåser! Nå pakker jeg kofferten så jeg er klar til avreise etter skolen i morra. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #1992 Del Skrevet 25. mars 2010 : 35/25: Spinning Jaja, så ble det 35 treninger mellom 18.januar og påske. Nå pønsker vi på hvordan vi kan trene mens vi er hjemme, og så må jeg vel snart begynne å pønske litt på hvor mange treninger vi skal ha som mål mellom påske og sommeren! Siste innspurt på lesesalen før ferien nå! (I morra blir det jobbing på lesesalen hjemme, så det er ikke sånn ordentlig ferie riktig enda..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. mars 2010 #1993 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) God helg, og god påske! Endret 26. mars 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mars 2010 #1994 Del Skrevet 29. mars 2010 Håper du har hatt en fin helg Mazilla, og at du får nyte påskeferien i fulle drag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1995 Del Skrevet 29. mars 2010 God helg, og god påske! Takk for det, og i like måte! Bare ikke det med helg da.. Håper du har hatt en fin helg Mazilla, og at du får nyte påskeferien i fulle drag!!! Det har jeg! I dag skriver jeg oppgave, men skal snart ta en kaffe med pappa. Koselig å være hjemme, selv om hva som er "hjem" egentlig er et kontinuerlig spørsmål jeg ikke helt kan svare på.. Gla påsk, som noen sier i Trøndelagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2010 #1996 Del Skrevet 29. mars 2010 Gla påsk Bazzi Håper du koser deg masse hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1997 Del Skrevet 29. mars 2010 Leste denne, og ble sittende igjen med følgende spørsmål i hodet: Hjelper det med 75000 i oppreisningserstatning når man sitter i rullestol? Ordtrixet måtte gjentas her i tilfelle en viss fru borti junaiten skulle finne på å stikke innom.. Jeg og mamma er i vårt ess med denslags morsomheter, mens han godeste bare rister overbærende på hodet over familien han har gifta seg inn i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mars 2010 #1998 Del Skrevet 30. mars 2010 *politisk ukorrekt* God påske, superflinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1999 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvem av oss to som er superflink, kan vel diskuteres, Pingting.. I går var jeg f.eks. superflink til å handle glutenfritt i Sverige. Nå spiser jeg Magic 1-2-3s som skal gjøre det gøy for barna å spise frokost og lære tall samtidig.. Og.. Har aldri vært så redd noen gang som i går! Det var faren til venninna mi som kjørte, og han kjørte seriøst som et svin! :dåne: Han godeste sa ifra flere ganger, men ble nesten ledd av. Jeg hadde tårer i øynene, hjertebank og fikk på flere tidspunkt skjelvinger fordi jeg var så redd.. Sendte til og med melding til broren min om at jeg er glad i han og resten av familien, bare sånn i tilfelle.. Skal ihvertfall -aldri- sitte på med han igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mars 2010 #2000 Del Skrevet 31. mars 2010 Oj, dæven!! :dåne: Det er virkelig ikke greit å kjøre sånn! Og spesielt ikke hvis man har passasjerer som ber om at vedkommende skal roe ned og kjøre saktere!! Godt dere kom tilbake uten varige mén, og så holder jeg virkelig med deg i å ikke sitte på der mer!! Jeg skal forhåpentligvis også være flink til å handle i Sverige i løpet av påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå