Mazilla Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #1941 Del Skrevet 20. mars 2010 Sov halvannen time i stad. Tredje dag på rad at jeg sover på ettermiddagen.. Får håpe jeg får samla opp litt ny energi i løpet av helga, og hvis ikke er det heldigvis ikke lenge til påske! Har sagt nei til vors i kveld, blir film&godteri-kveld hos ei venninne istedet. Blir fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. mars 2010 #1942 Del Skrevet 20. mars 2010 Sov halvannen time i stad. Tredje dag på rad at jeg sover på ettermiddagen.. Får håpe jeg får samla opp litt ny energi i løpet av helga, og hvis ikke er det heldigvis ikke lenge til påske! Har sagt nei til vors i kveld, blir film&godteri-kveld hos ei venninne istedet. Blir fint! koselig med besøk hos vennine da sender deg lørdags og håper du føler deg mer opplagt snart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mars 2010 #1943 Del Skrevet 20. mars 2010 Hørtes ut som en kosekveld ja! Håper helga gjør deg godt og at du blir en energibombe på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mars 2010 #1944 Del Skrevet 20. mars 2010 Det høres ut som en mye gøyere kveld enn vors Så kan du kose deg med tanken på at du slipper å være shabby i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #1945 Del Skrevet 20. mars 2010 Det var veldig koselig Bussen hjem var full av fulle folk på vei til byen, for noen altså! Glad jeg med stor sannsynlighet får mer ut av morgendagen enn den gjengen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2010 #1946 Del Skrevet 21. mars 2010 Det er det jeg og tenker når jeg sitter hjemme i helgene og ser de som er på vei til byen. Litt misunnelig er jeg, det skal jeg innrømme. Men, jeg har det nå greit som jeg har det og, da..... Her om dagen kjøpte jeg frossen, glutenfri butterdeig. Hva bruker jeg den til? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1947 Del Skrevet 21. mars 2010 Tja... Det første som slår meg er wienerbrød eller croissanter.. Googla "middag butterdeig" og "kjøtt butterdeig" nå, fikk opp masse fristende forslag av litt sunnere karakter enn wienerbrød, så der er det sikkert noe å hente! Jeg har bare sett den butterdeigen jeg, men aldri prøvd den. Hver gang jeg ser den i butikken tenker jeg "hvorfor kan de ikke ta inn noe mat folk faktisk spiser istedet?". Når de prioriterer butterdeig over de frosne tortellini'ene som faktisk er ganske gode, blir jeg litt overgitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. mars 2010 #1948 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg er litt furt for at du ikke sa hei til meg på bussen i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1949 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Så det var deg?? :dåne: Det gikk opp for meg i det dere gikk av! Jeg så at du så på meg, men så kjente jeg deg ikke heeeelt igjen før det var for sent.. (Det må være fordi du har gått ned i vekt, det så jeg ihvertfall helt tydelig da jeg skjønte at det var deg! Heia deg! ) Endret 21. mars 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1950 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Smileyene er helt på bærtur jo.. noen funker, andre ikke.. :klø: Endret 21. mars 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. mars 2010 #1951 Del Skrevet 21. mars 2010 Så det var deg?? :dåne: Det gikk opp for meg i det dere gikk av! Jeg så at du så på meg, men så kjente jeg deg ikke heeeelt igjen før det var for sent.. (Det må være fordi du har gått ned i vekt, det så jeg ihvertfall helt tydelig da jeg skjønte at det var deg! Heia deg! ) Jeg var så sikker på at det var dere, men når jeg ikke så noe gjenkjennelse i ansiktsuttrykket ditt turte jeg ikke å si hei.. Hadde dere bare snakket litt høyere, så jeg hadde fått bekreftet at dere snakket riktig dialekt, da hadde jeg kanskje turt å si hei uansett. Ja.. gått ned i vekt, farga og klipt håret OG sminka meg.. hehe. Man blir faktisk utrolig annerledes da, spesielt for noen som egentlig ikke kjenner en. Så jeg ble ikke akkurat furt på ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1952 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg skal prøve å si hei neste gang ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. mars 2010 #1953 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg skal prøve å si hei neste gang ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1954 Del Skrevet 21. mars 2010 Hørte nettopp "vår" for første gang på evigheter, og minnene strømmer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #1955 Del Skrevet 21. mars 2010 Hørte nettopp "vår" for første gang på evigheter, og minnene strømmer på.. åå den sangen er fin jeg har desverre dårlige minner til den men hører på den av og til likevell. den er jo så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. mars 2010 #1956 Del Skrevet 21. mars 2010 Har skjønt at Sverige er mye bedre på utvalg (og pris) når det gjelder glutenfri mat. Ene venninna mi har cøliaki, og når hun kommer på besøk må vi ta en tur over grensa. Hun får stjerner i øynene av å se hyllene bugne med spennende ting. Håper du har en fin søndag. Deilig å slippe å være redusert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1957 Del Skrevet 21. mars 2010 Sverige er billig og bra på glutenfritt ja! Når han godeste begynner å jobbe til sommeren skal han stadig dit med jobben, så da trenger jeg forhåpentligvis ikke irritere meg over dårlig og dyrt utvalg i Norge lengre! Fin søndag! Har begynt på en oppgave som har hengt over meg lenge, fordi jeg ikke har hatt den minste anelse om hva jeg skulle skrive om. I dag fikk jeg ånden over meg og har skrevet 5 1/2 side! I tillegg har vi gått tur i sola (før den forsvant og snøen meldte sin ankomst igjen), vært på kafé, lagd middag sammen og istad lagde han godeste vafler til oss. Snart venter kino med et vennepar. Fiiiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mars 2010 #1958 Del Skrevet 21. mars 2010 Åh, det hørtes jo ut som en supersøndag! Hva skal dere se på kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #1959 Del Skrevet 21. mars 2010 Sverige er billig og bra på glutenfritt ja! Når han godeste begynner å jobbe til sommeren skal han stadig dit med jobben, så da trenger jeg forhåpentligvis ikke irritere meg over dårlig og dyrt utvalg i Norge lengre! Fin søndag! Har begynt på en oppgave som har hengt over meg lenge, fordi jeg ikke har hatt den minste anelse om hva jeg skulle skrive om. I dag fikk jeg ånden over meg og har skrevet 5 1/2 side! I tillegg har vi gått tur i sola (før den forsvant og snøen meldte sin ankomst igjen), vært på kafé, lagd middag sammen og istad lagde han godeste vafler til oss. Snart venter kino med et vennepar. Fiiiiin dag! så koselig søndag kjenner jeg får veldig lyst på kjæreste når jeg leser om sånne koselige dager jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1960 Del Skrevet 21. mars 2010 Åh, det hørtes jo ut som en supersøndag! Hva skal dere se på kino? Supersøndag var et ganske dekkende ord! Vi så En ganske snill mann. Jeg hadde hørt så mye positivt om den at jeg ble litt skuffa, men den var jo egentlig ikke så gal til å være norsk film.. så koselig søndag kjenner jeg får veldig lyst på kjæreste når jeg leser om sånne koselige dager jeg Veldig fin søndag! Kjærestelivet er jo fint, men det er sikkert mange fordeler med å være singel også! Noen ganger virker det deilig å ha all tid i verden til å være med venner eller rett og slett bare være alene og gjøre akkurat det man selv har lyst til. (Misforstå meg rett - jeg er veldig fornøyd med å være i et forhold altså, det kan bare bli litt trangt på 30 kvadrat i blant!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå