Spatula Skrevet 19. mars 2010 #1921 Del Skrevet 19. mars 2010 Forumet er oppgradert, er ikke helt sikker på om jeg liker det jeg heller.. uoversiktlig.. Men tror de skal rette opp på det.. Håper du får masse pleie og omsorg fra han godeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mars 2010 #1922 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Endret 19. mars 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 #1923 Del Skrevet 19. mars 2010 DU klager sier du? Har du vært i gravid-dagbøkene? Neida.. fra spøk til alvor.. Håper du føler deg fjong og fin som du er igjen snart Og at du har en fin dag Og alt annet godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1924 Del Skrevet 19. mars 2010 Du da snuppa, håper alt bedrer seg i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1925 Del Skrevet 19. mars 2010 Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1926 Del Skrevet 19. mars 2010 Går det ikke an å komme direkte til første uleste innlegg lengre? :klø: Utrolig irriterende, orker ikke lete meg frem i alle bøkene når jeg bare er en kjapp tur innom.. Ordentlig velværekveld: Massasje etterfulgt av og en varm og lang sammen med han godeste, nå ullundertøy, tøfler og te.. Kan ikke klage på tilværelsen akkurat nå.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 #1927 Del Skrevet 19. mars 2010 Joda når man har vært inne i tråden en gang, så kommer man på sist leste innlegg neste gang man trykker seg inn Åh det høres ut som en herlig kveld det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1928 Del Skrevet 19. mars 2010 Åh, det hørtes herlig ut ja! :rødme: Må si jeg misunner deg litt, meeen, har spist hjemmelaget pizza og slasker nå i min lilla kosedress Litt hadde uansett ikke gjort noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1929 Del Skrevet 19. mars 2010 Merka det nå, Dina! Det er vel bare fordi jeg ikke har vært så mye innom siden oppdateringa at jeg ikke har funnet ut av det før nå.. Hjemmelagd pizza og kosedress høres ikke så verst ut det heller, Minttu! Selv om absolutt er å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1930 Del Skrevet 19. mars 2010 Det er ikke så ille Er ikke ille det heller, men den snille kroppen min gjør så jeg meget sjeldent egentlig har lyst Eller at alt er som det skal når det skal funke. Til høsten slår jeg opp med p-pilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1931 Del Skrevet 19. mars 2010 Kroppen min er også litt sånn, ihvertfall innimellom i løpet av en syklus.. P-pilleslutt hjalp en stund, men jeg synes det har dabba av litt igjen iblant.. Kanskje vi burde prøve rosenrot, Minttu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1932 Del Skrevet 19. mars 2010 Det har jeg faktisk vurdert! Bare glemmer å kjøpe Men det virker som om det er så mye forskjellig, ting som inneholder rosenrot osv, har sett litt på apoteknettsider, vitus og 1. Vet du om noe vi kan prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1933 Del Skrevet 19. mars 2010 Vet ikke, kanskje greit å enten spørre på apoteket eller kjøpe en som er forholdsvis konsentrert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1934 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Er kanskje best å spørre Må ta meg en tur på cc igjen snart, så kan gå innom apoteket da Vi får holde hverandre oppdatert Endret 19. mars 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mars 2010 #1935 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg prøvde rosenrot en gang, hjalp ikke en pøtt på noe som helst Får satse på at det funker bedre for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1936 Del Skrevet 19. mars 2010 Håper det, for jeg trenger noe Om noe bare kunne gi meg litt mer energi, humør og sexlyst. Kanskje fått meg til å gå ned 10kg også, da hadde jeg vært fornøyd Mye rart en skal slite med du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1937 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg tror på placeboeffekt.. Jeg slutta ihvertfall å hoste av å få eplejuice på en skje da jeg var liten.. Men nå for tida går det i grunnen greit, så jeg får satse på at Minttu har noen erfaringer å dele med meg innen neste gang jeg ser behovet for alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 19. mars 2010 #1938 Del Skrevet 19. mars 2010 Håper det, for jeg trenger noe Om noe bare kunne gi meg litt mer energi, humør og sexlyst. Kanskje fått meg til å gå ned 10kg også, da hadde jeg vært fornøyd Mye rart en skal slite med du Henger meg på her alstå! (Bortsett fra kiloene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. mars 2010 #1939 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg skal fortelle deg hvordan det går, når jeg har fått kjøpt noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #1940 Del Skrevet 20. mars 2010 : 31/25: Styrke 32/25: Spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå