DDuck Skrevet 16. mars 2010 #1901 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg er glad jeg ikke er deg i dag :dåne: Da hadde jeg vært i koma før middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1902 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg er glad jeg ikke er deg i dag :dåne: Da hadde jeg vært i koma før middag Jeg er redd jeg også kommer til å være det! Eller at jeg havner i koma en halvtime ut i festen i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2010 #1903 Del Skrevet 16. mars 2010 Det kan fort bli gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1904 Del Skrevet 16. mars 2010 Droppa trening i dag igjen.. Ble rett og slett ikke tid til det, hvis jeg skulle rekke å få i meg noe mat også. Og mat har jeg hørt at det er lurt å ha litt av i magen sin når man skal innta alkohol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #1905 Del Skrevet 16. mars 2010 Droppa trening i dag igjen.. Ble rett og slett ikke tid til det, hvis jeg skulle rekke å få i meg noe mat også. Og mat har jeg hørt at det er lurt å ha litt av i magen sin når man skal innta alkohol... det er helt sant! Så egentlig er du fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. mars 2010 #1906 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Man må ha mat Heller det enn trening Endret 16. mars 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2010 #1907 Del Skrevet 16. mars 2010 Du får danse litt ekstra i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 16. mars 2010 #1908 Del Skrevet 16. mars 2010 Droppa trening i dag igjen.. Ble rett og slett ikke tid til det, hvis jeg skulle rekke å få i meg noe mat også. Og mat har jeg hørt at det er lurt å ha litt av i magen sin når man skal innta alkohol... Smart og lurt! Husker at vi drev med det stikk motsatte i de hin hårde dager, lot være å spise, slik at vi skulle bli fullest mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1909 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg er så sliten at jeg føler et sammenbrudd er rett rundt hjørnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mars 2010 #1910 Del Skrevet 17. mars 2010 Mazzi da Håper det går bra med deg, vet hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mars 2010 #1911 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hvis du er sliten skal du lytte på kroppen og slappe av Ikke press deg selv slik at sammenbruddet kommer! Hør etter nå! Jeg er nemlig smart Endret 17. mars 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2010 #1912 Del Skrevet 17. mars 2010 Næææi, så dritt. Jeg vet hvordan du har det. Jeg hadde ett på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1913 Del Skrevet 17. mars 2010 Takk for gode og fornuftige og smarte og fine ord, men jeg har ikke tid til å ta "ferie" ei uke før påskeferien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2010 #1914 Del Skrevet 17. mars 2010 Huff, Mazilla, det skal jo ikke være sånn! Finnes det noe du kan kutte litt ned på da, sånn at det totale trykket kan reduseres litt? Eller finnes det noe du kan prioritere vekk og bytte ut med noe som gir deg litt følelsen av pusterom og overskudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 #1915 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er forståelig at du har ting å gjøre, men pass i det minste på å sove nok og å få tatt deg noen skikkelige pauser i løpet av dagen. Og da mener jeg ikke 10 stressa minutter foran TV'en mens du egentlig tenker på alt du burde ha gjort, men kanskje en time hvor du gjør en aktivitet du liker godt, enten det er trening, se på en favorittserie e.l. Det lønner seg, for hvis du konstant skal presse hjernen til å gjøre det samme blir den lei og jobber mye treigere. En ting som hjelper meg veldig er å lage en detaljert plan. Jeg skriver opp alt som må gjøres, til og med hvilke småting som må til for å kunne gjøre dem. Så skriver jeg ned når, hvor og hvordan det skal utføres. Da har jeg stålkontroll og vet hvordan jeg ligger an i løypa. Hvis jeg i tillegg legger inn noen pauser da, så er det mye lettere å slappe fullstendig av, fordi jeg vet at jeg kan. Bare et forslag, jeg vet jo ikke om det passer på din situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. mars 2010 #1916 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hør på folka her nå, du må ikke slite deg helt ut! Vi kjem på døra di om vi må Endret 17. mars 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2010 #1917 Del Skrevet 17. mars 2010 Hør på de gode rådene du har fått her, og ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #1918 Del Skrevet 18. mars 2010 uff det er ikke gøy å ha det sånn håper du får bedre tid og føler deg bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. mars 2010 #1919 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvordan er det med deg, Mazzi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1920 Del Skrevet 19. mars 2010 Det går opp og ned, jeg er fortsatt veldig sliten og litt deprimert tror jeg rett og slett.. Har skjedd litt diverse som trekker selvtilliten ned, og siden den ikke nødvendigvis var på topp fra før er det ikke så gøy.. Men et lyspunkt er at vi kom oss på trening i går! Det var deilig! Herregud som jeg klager. Men det er lov, det er min bok. Så får dere heller himle med øynene.. (Og hva i all verden har skjedd med forumet? Dette virker veldig uoversiktelig! Er det bare jeg som ikke har skjønt det enda kanskje? :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå