Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er glad jeg ikke er deg i dag :dåne:

Da hadde jeg vært i koma før middag :ler:

Jeg er redd jeg også kommer til å være det! Eller at jeg havner i koma en halvtime ut i festen i kveld.. :sjenert::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppa trening i dag igjen.. :sukk: Ble rett og slett ikke tid til det, hvis jeg skulle rekke å få i meg noe mat også. Og mat har jeg hørt at det er lurt å ha litt av i magen sin når man skal innta alkohol... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppa trening i dag igjen.. :sukk: Ble rett og slett ikke tid til det, hvis jeg skulle rekke å få i meg noe mat også. Og mat har jeg hørt at det er lurt å ha litt av i magen sin når man skal innta alkohol... :Nikke:

det er helt sant! Så egentlig er du fornuftig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smart og lurt! :tommelopp: Husker at vi drev med det stikk motsatte i de hin hårde dager, lot være å spise, slik at vi skulle bli fullest mulig...:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sliten at jeg føler et sammenbrudd er rett rundt hjørnet... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Hvis du er sliten skal du lytte på kroppen og slappe av :Nikke: Ikke press deg selv slik at sammenbruddet kommer! :fy_fy:

Hør etter nå! Jeg er nemlig smart :Nikke:

:hug::klemmer::klem::kose::kyss2:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode og fornuftige og smarte og fine ord, men jeg har ikke tid til å ta "ferie" ei uke før påskeferien.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Huff, Mazilla, det skal jo ikke være sånn! :troest::kose: Finnes det noe du kan kutte litt ned på da, sånn at det totale trykket kan reduseres litt? Eller finnes det noe du kan prioritere vekk og bytte ut med noe som gir deg litt følelsen av pusterom og overskudd?

:kose::klemmer::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forståelig at du har ting å gjøre, men pass i det minste på å sove nok og å få tatt deg noen skikkelige pauser i løpet av dagen. Og da mener jeg ikke 10 stressa minutter foran TV'en mens du egentlig tenker på alt du burde ha gjort, men kanskje en time hvor du gjør en aktivitet du liker godt, enten det er trening, se på en favorittserie e.l. Det lønner seg, for hvis du konstant skal presse hjernen til å gjøre det samme blir den lei og jobber mye treigere.

En ting som hjelper meg veldig er å lage en detaljert plan. Jeg skriver opp alt som må gjøres, til og med hvilke småting som må til for å kunne gjøre dem. Så skriver jeg ned når, hvor og hvordan det skal utføres. Da har jeg stålkontroll og vet hvordan jeg ligger an i løypa. Hvis jeg i tillegg legger inn noen pauser da, så er det mye lettere å slappe fullstendig av, fordi jeg vet at jeg kan. Bare et forslag, jeg vet jo ikke om det passer på din situasjon.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på folka her nå, du må ikke slite deg helt ut!

Vi kjem på døra di om vi må ;)

:klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går opp og ned, jeg er fortsatt veldig sliten og litt deprimert tror jeg rett og slett.. :sukk: Har skjedd litt diverse som trekker selvtilliten ned, og siden den ikke nødvendigvis var på topp fra før er det ikke så gøy.. :sukk: Men et lyspunkt er at vi kom oss på trening i går! Det var deilig! :)

Herregud som jeg klager. Men det er lov, det er min bok. Så får dere heller himle med øynene.. :sjenert:

(Og hva i all verden har skjedd med forumet? Dette virker veldig uoversiktelig! Er det bare jeg som ikke har skjønt det enda kanskje? :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...