Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kylling m/ris eller pomm fri, salat eller wok og bretagnesaus,

crispy chicken, gryterett, tacobaguett eller tacopita, hjemmelagd pizza, løvstek med pomm fri, salat og peppersaus.

Jeg føler jeg er litt kjedelig når det gjelder mat, bare feit mat nesten også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på både pizza og pasta, men det blir noe à la dette istedet. Lager seg nærmest selv, og det er bra på dager man er litt uinspirert! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling m/ris eller pomm fri, salat eller wok og bretagnesaus,

crispy chicken, gryterett, tacobaguett eller tacopita, hjemmelagd pizza, løvstek med pomm fri, salat og peppersaus.

Jeg føler jeg er litt kjedelig når det gjelder mat, bare feit mat nesten også :ler:

Ooh, her kom det forslag rasende inn på rekke og rad jo! :spise: Har kyllingfilet i kjøleskapet, så kanskje det blir wok eller noe annet med det i morra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte i går at jeg ikke har tid til å spise middag i dag.. :sukk: Må dra hjemmefra nå snart, og er ikke hjemme igjen før tidligst i 21.30-tida. Skulle egentlig på morratrening i dag, men orka ikke.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å få noen middagstips i fanget når jeg ramlet innom her. :) Er litt tom for idéer for tiden jeg også. Lei det meste.

Håper du får en fin dag, selv om den blir lang. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Glemte i går at jeg ikke har tid til å spise middag i dag.. :sukk: Må dra hjemmefra nå snart, og er ikke hjemme igjen før tidligst i 21.30-tida. Skulle egentlig på morratrening i dag, men orka ikke.. :rolleyes:

Så flink som du har vært til å trene i det siste, må det jo være lov og ta det med ro en morgen når dagen skal bli så lang!! Håper den går fort i det minste så det nærmer seg helg før du vet ordet av det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink som du har vært til å trene i det siste, må det jo være lov og ta det med ro en morgen når dagen skal bli så lang!! Håper den går fort i det minste så det nærmer seg helg før du vet ordet av det! :klemmer:

Hjemme igjen, endelig! :dåne: Vært en lang dag. Greit at det nærmer seg helg, men det innebærer jobbing hver dag for min del, så jeg har ikke helt helgefølelsen.. ;)

:klemmer: til dere, Muffin! og Neferet! :kose:

..og til andre som vil ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*joiner klemmegjengen* :klemmer:

Høres ut som om du har en litt slitsom helg foran deg ja, men du er jo i det minste produktiv da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gimmi a hug!!!

:hug:

:klemmer:

Kosemoseoverdoseisovepose!

:nigo:

:hoppe:

*joiner klemmegjengen* :klemmer:

Høres ut som om du har en litt slitsom helg foran deg ja, men du er jo i det minste produktiv da! :jepp:

Produktiv og produktiv, det kan vel diskuteres.. ;) Men jeg skal absolutt ikke klage - i dag fikk jeg se film i "arbeidstida"! :nigo:

:klemmer:

God helg :):klem:

God helg frøken! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... Bakt potet!

Med kryddersmør, tacokjøttdeig, mais, rømme....

Gjett hva jeg fikk lyst på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Nå lader jeg opp til en ny "arbeidsdag". Ser ut til at det blir toppen 2, muligens bare 1, trening denne uka.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt potet skal ha masse kryddersmør, ost, skinke og mais :Nikke:

Håper du får en fin dag, og treningen tar du igjen senere vettu :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...