Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag smakte jeg et (for meg ihvertfall) nytt glutenfritt knekkebrød. Er rimelig lei av Wasa, så dette var en god nyhet! På flere måter! :nigo:

Skal ikke så mye til for å glede meg, tydeligvis.. ;)

Det er en god egenskap! :jepp:

Lykke til med malerihenting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så spennende! Er veggen klar?

Veggen er bar, og dermed mer enn klar.. ;)

Det er en god egenskap! :jepp:

Lykke til med malerihenting! :)

Takk takk! :) Han godeste må plutselig på et møte, så jeg må hente de alene. Håper det ikke regner/sludder/snør akkurat da!

Jeg har faktisk vært 2 1/2 time på lesesalen allerede. Effektiv-Mazzi, det er meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Da er du langt mer effektiv enn meg! :klappe: Jeg har jo strengt tatt også vært på jobb i dag, men kjeeder meg! :sukk: Har ikke så mange klare oppgaver å ta fatt på, og alle jeg jobber sammen med er på møter eller samlinger av noe slag. Tida går med andre ord veldig sakte!! :dåne:

(nok syting i boka di, sorry! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syt i vei! :fnise:

Nå skal jeg spise potetsuppe i kantina. Håper den er like god som sist! Fin belønning for en effektiv morgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Syt i vei! :fnise:

Nå skal jeg spise potetsuppe i kantina. Håper den er like god som sist! Fin belønning for en effektiv morgen! :jepp:

Haha, vi hadde potetsuppe i kantina for et par uker siden, da stolte jeg på din vurdering og ga den en sjanse! Jeg var veldig fornøyd jeg altså, selv om jeg tror deres er helt fantastisk! Håper den var like god i dag! :jepp:

Nå har noen av folka kommet tilbake, bare for å gå i et nytt møte... Så da blir det litt mer KG... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg faller pladask for noen bilder i morgen. Jeg har hverken pengene eller veggplassen for det. Kanskje jeg må drikke kaffe med øynene lukka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vi hadde potetsuppe i kantina for et par uker siden, da stolte jeg på din vurdering og ga den en sjanse! Jeg var veldig fornøyd jeg altså, selv om jeg tror deres er helt fantastisk! Håper den var like god i dag! :jepp:

Nå har noen av folka kommet tilbake, bare for å gå i et nytt møte... Så da blir det litt mer KG... :fnise:

Ooh, jeg sprer potetsuppas glade budskap over det ganske land! :fnise:

Godt du får mer å gjøre neste uke, Neferet! Leste om kjedsomheten din i boka di, høres ikke særlig stas ut.. ;)

Håper ikke jeg faller pladask for noen bilder i morgen. Jeg har hverken pengene eller veggplassen for det. Kanskje jeg må drikke kaffe med øynene lukka?

Heldigvis(?) for deg skal kunstneren ta ned bildene i dag, så det slipper du. Med mindre det har kommet opp en ny og fin utstilling innen i morra da.. ;) Håper nesten det har kommet opp nye forresten, så ikke veggene er helt hvite! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis(?) for deg skal kunstneren ta ned bildene i dag, så det slipper du. Med mindre det har kommet opp en ny og fin utstilling innen i morra da.. ;) Håper nesten det har kommet opp nye forresten, så ikke veggene er helt hvite! :fnise:

Regner med at de henger opp noe nytt. Men forhåpentligvis er det skikkelig stygt. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en rocka og nydelig onsdag frem til for en times tid siden, da fikk jeg utrolig vondt i magen + at den blåste seg opp til :gravid: størrelse. Grmf.. :murvegg: Måtte hjemover uansett, for jeg skal hente maleriene nå. Må bare ha noen minutter på sofaen først.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildene er i hus, og formen er litt bedre. Han godeste er ikke hjemme, så jeg koser meg alene hjemme. Må kanskje tenke ut noe middag snart, må bare hvile litt først.. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å komme på noe jeg kan lage til middag i dag. Er så uinspirert når det kommer til matlaging for tida.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pitabrød med salat og reinkjøtt :sikle: Sovas heter det visst! :jepp: Det blir som en pitakebab bare med rein i :) Hvis du har glutenfrie pitabrød da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det, dessverre. Og vet ikke helt hvor jeg skulle fått tak i reinsdyrkjøtt heller, sånn i farta.. ;) Keep 'em coming! Forslagene altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...