Mazilla Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1821 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er dette her ja. Men jeg bruker min egen treningsstrikk istedet for den slappe greia som følger med. Kjenner det bra godt i beina i dag! Skal på styrketrening etterpå, men heldigvis på overkroppen. Tror de stakkars beina mine har godt av å hvile seg litt i dag. Nå har bråkedama kommet til lesesalen. I dag lukter hun mugg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. mars 2010 #1822 Del Skrevet 8. mars 2010 Nå har bråkedama kommet til lesesalen. I dag lukter hun mugg! Hun minner meg om ei jeg pleide å kalle for bulldoseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1823 Del Skrevet 8. mars 2010 Hun minner meg om ei jeg pleide å kalle for bulldoseren. Trivelig kallenavn! Nå har jeg vært skolen rundt for å få ordna en ting, men det er ingen som klarer å gi meg noe svar.. De som kanskje kunne gjort det er i møte, og så skal de ha lunsj. Teit at jeg må bruke halve dagen på å få ordna ting, bare fordi de ansvarlige ikke greier å gi en enkel beskjed fra en ende av skolen til en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. mars 2010 #1824 Del Skrevet 8. mars 2010 Nå har bråkedama kommet til lesesalen. I dag lukter hun mugg! jeg har alltid lurt på hvordan folk klarer å lukte mugg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 #1825 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva slags mennesker er det egentlig du omgir deg med? Bulldosere? Muggluktere? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1826 Del Skrevet 8. mars 2010 Nå slipper jeg heldigvis å omgi meg med muggbråkefnisedama særlig mye lengre! O lykke! Jeg har fått meg en ny og mye bedre plass! Nyere, lysere, større, bedre luft, færre folk, i det hele tatt! Egentlig fra i dag, men siden det tydeligvis tar minst én arbeidsdag å sende en epost fra den ene siden av skolen til den andre, flytter jeg kanskje ikke før i morra. Uansett: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1827 Del Skrevet 8. mars 2010 : 30/25: Styrke Fikk flytta i dag, jippi! Gleder meg til å ta den nye plassen i bruk i morra. I dag bare lempa jeg inn bøker, kaffe og andre greier og stakk på trening.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mars 2010 #1828 Del Skrevet 8. mars 2010 Hurra for ny plass Herlig, hvordan kan folk lukte mugg? Er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1829 Del Skrevet 8. mars 2010 Mistenker at det var fordi hun gikk med en gammel(?) grønn strikkekjolesak som sikkert hadde ligget litt for lenge på et loft (eller kanskje helst i en jordkjeller, men der er det kanskje litt sært å oppbevare klær?). Burde nok heller havna på fyllinga enn på dama.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1830 Del Skrevet 8. mars 2010 40 minutters middagslur.. Har lyst til å bare krype til køys igjen, men det spørs vel hvor lurt det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mars 2010 #1831 Del Skrevet 8. mars 2010 I all verden, man må da vaske klær! :klø: Du får vel vente litt, så du får sove i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1832 Del Skrevet 8. mars 2010 Jammen.. Kunne jo latt natta begynne nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. mars 2010 #1833 Del Skrevet 8. mars 2010 haha typisk sånn som gamle folk gjør det drar fram gamle ullklær fra kott og loft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. mars 2010 #1834 Del Skrevet 8. mars 2010 Natta skulle gjerne begynt klokka sju syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2010 #1835 Del Skrevet 8. mars 2010 Skulle ønske natta begynte kl 5 (på morran altså), jeg. For da betyr det at jeg egentlig legger meg til fornuftig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. mars 2010 #1836 Del Skrevet 9. mars 2010 Trivelig kallenavn! Ja, men hun så litt ut som en bulldog, komptakt dame. Men så prøvde hun å se feminin ut, så hun gikk alltid med høyhælte sko. Men så gikk hun jo som en mann, så hun stampet inn på disse høye hælene. (i tillegg pleide hun å åpne hele bokser med makrell i tomat på lesesalen, og andre omtenksomme ting). Jeg fant på navn til alle de faste på lesesalen første året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. mars 2010 #1837 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) haha, hun hørtes merkelig ut. Og makrell, fysj! Endret 9. mars 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1838 Del Skrevet 9. mars 2010 I dag smakte jeg et (for meg ihvertfall) nytt glutenfritt knekkebrød. Er rimelig lei av Wasa, så dette var en god nyhet! På flere måter! Skal ikke så mye til for å glede meg, tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. mars 2010 #1839 Del Skrevet 9. mars 2010 Slike ting er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1840 Del Skrevet 9. mars 2010 I morra skal vi hente maleriene vi kjøpte i forrige uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå