Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er dette her ja. Men jeg bruker min egen treningsstrikk istedet for den slappe greia som følger med. Kjenner det bra godt i beina i dag! :ler: Skal på styrketrening etterpå, men heldigvis på overkroppen. Tror de stakkars beina mine har godt av å hvile seg litt i dag.

Nå har bråkedama kommet til lesesalen. I dag lukter hun mugg! :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun minner meg om ei jeg pleide å kalle for bulldoseren.

Skrevet
Hun minner meg om ei jeg pleide å kalle for bulldoseren.

Trivelig kallenavn! :fnise:

Nå har jeg vært skolen rundt for å få ordna en ting, men det er ingen som klarer å gi meg noe svar.. :bond: De som kanskje kunne gjort det er i møte, og så skal de ha lunsj. Teit at jeg må bruke halve dagen på å få ordna ting, bare fordi de ansvarlige ikke greier å gi en enkel beskjed fra en ende av skolen til en annen! :kjefte:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

jeg har alltid lurt på hvordan folk klarer å lukte mugg :klø:

Skrevet

Hva slags mennesker er det egentlig du omgir deg med?

Bulldosere? Muggluktere?

:dåne:

Skrevet

Nå slipper jeg heldigvis å omgi meg med muggbråkefnisedama særlig mye lengre! O lykke! :nigo: Jeg har fått meg en ny og mye bedre plass! Nyere, lysere, større, bedre luft, færre folk, i det hele tatt! :bolledeig: Egentlig fra i dag, men siden det tydeligvis tar minst én arbeidsdag å sende en epost fra den ene siden av skolen til den andre, flytter jeg kanskje ikke før i morra. Uansett: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

:trene: :

30/25: Styrke

Fikk flytta i dag, jippi! Gleder meg til å ta den nye plassen i bruk i morra. I dag bare lempa jeg inn bøker, kaffe og andre greier og stakk på trening.. :fnise:

Skrevet

Hurra for ny plass :hoppe:

Herlig, hvordan kan folk lukte mugg? Er det mulig :ler:

Skrevet

Mistenker at det var fordi hun gikk med en gammel(?) grønn strikkekjolesak som sikkert hadde ligget litt for lenge på et loft (eller kanskje helst i en jordkjeller, men der er det kanskje litt sært å oppbevare klær?). Burde nok heller havna på fyllinga enn på dama.. :spy:

Skrevet

40 minutters middagslur.. :Gjesp: Har lyst til å bare krype til køys igjen, men det spørs vel hvor lurt det er.. :sjenert:

Skrevet

I all verden, man må da vaske klær! :klø:

Du får vel vente litt, så du får sove i natt ;)

Skrevet

Jammen.. Kunne jo latt natta begynne nå... :sjenert:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

haha typisk sånn som gamle folk gjør det :ler: drar fram gamle ullklær fra kott og loft :fnise:

Skrevet

Natta skulle gjerne begynt klokka sju syns jeg :Nikke:

Skrevet

Skulle ønske natta begynte kl 5 (på morran altså), jeg. For da betyr det at jeg egentlig legger meg til fornuftig tid :fnise:

Skrevet
Trivelig kallenavn! :fnise:

Ja, men hun så litt ut som en bulldog, komptakt dame. Men så prøvde hun å se feminin ut, så hun gikk alltid med høyhælte sko. Men så gikk hun jo som en mann, så hun stampet inn på disse høye hælene. (i tillegg pleide hun å åpne hele bokser med makrell i tomat på lesesalen, og andre omtenksomme ting).

Jeg fant på navn til alle de faste på lesesalen første året :fnise:

Skrevet (endret)

haha, hun hørtes merkelig ut. Og makrell, fysj! :ler:

Endret av Minttu
Skrevet

I dag smakte jeg et (for meg ihvertfall) nytt glutenfritt knekkebrød. Er rimelig lei av Wasa, så dette var en god nyhet! På flere måter! :nigo:

Skal ikke så mye til for å glede meg, tydeligvis.. ;)

Skrevet

I morra skal vi hente maleriene vi kjøpte i forrige uke! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...