Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det er dette her ja. Men jeg bruker min egen treningsstrikk istedet for den slappe greia som følger med. Kjenner det bra godt i beina i dag! :ler: Skal på styrketrening etterpå, men heldigvis på overkroppen. Tror de stakkars beina mine har godt av å hvile seg litt i dag.

Nå har bråkedama kommet til lesesalen. I dag lukter hun mugg! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun minner meg om ei jeg pleide å kalle for bulldoseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun minner meg om ei jeg pleide å kalle for bulldoseren.

Trivelig kallenavn! :fnise:

Nå har jeg vært skolen rundt for å få ordna en ting, men det er ingen som klarer å gi meg noe svar.. :bond: De som kanskje kunne gjort det er i møte, og så skal de ha lunsj. Teit at jeg må bruke halve dagen på å få ordna ting, bare fordi de ansvarlige ikke greier å gi en enkel beskjed fra en ende av skolen til en annen! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg har alltid lurt på hvordan folk klarer å lukte mugg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags mennesker er det egentlig du omgir deg med?

Bulldosere? Muggluktere?

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slipper jeg heldigvis å omgi meg med muggbråkefnisedama særlig mye lengre! O lykke! :nigo: Jeg har fått meg en ny og mye bedre plass! Nyere, lysere, større, bedre luft, færre folk, i det hele tatt! :bolledeig: Egentlig fra i dag, men siden det tydeligvis tar minst én arbeidsdag å sende en epost fra den ene siden av skolen til den andre, flytter jeg kanskje ikke før i morra. Uansett: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trene: :

30/25: Styrke

Fikk flytta i dag, jippi! Gleder meg til å ta den nye plassen i bruk i morra. I dag bare lempa jeg inn bøker, kaffe og andre greier og stakk på trening.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at det var fordi hun gikk med en gammel(?) grønn strikkekjolesak som sikkert hadde ligget litt for lenge på et loft (eller kanskje helst i en jordkjeller, men der er det kanskje litt sært å oppbevare klær?). Burde nok heller havna på fyllinga enn på dama.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutters middagslur.. :Gjesp: Har lyst til å bare krype til køys igjen, men det spørs vel hvor lurt det er.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden, man må da vaske klær! :klø:

Du får vel vente litt, så du får sove i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske natta begynte kl 5 (på morran altså), jeg. For da betyr det at jeg egentlig legger meg til fornuftig tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig kallenavn! :fnise:

Ja, men hun så litt ut som en bulldog, komptakt dame. Men så prøvde hun å se feminin ut, så hun gikk alltid med høyhælte sko. Men så gikk hun jo som en mann, så hun stampet inn på disse høye hælene. (i tillegg pleide hun å åpne hele bokser med makrell i tomat på lesesalen, og andre omtenksomme ting).

Jeg fant på navn til alle de faste på lesesalen første året :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, hun hørtes merkelig ut. Og makrell, fysj! :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag smakte jeg et (for meg ihvertfall) nytt glutenfritt knekkebrød. Er rimelig lei av Wasa, så dette var en god nyhet! På flere måter! :nigo:

Skal ikke så mye til for å glede meg, tydeligvis.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...