Mazilla Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1801 Del Skrevet 7. mars 2010 I dag har jeg spionert på deg. (okda.. ikke på deg, bare på huset ditt) Vinka du? Sånn i tilfelle jeg så ut, liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mars 2010 #1802 Del Skrevet 7. mars 2010 Vinka du? Sånn i tilfelle jeg så ut, liksom.. Det glemte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1803 Del Skrevet 7. mars 2010 Merkelig dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #1804 Del Skrevet 7. mars 2010 Merkelig dag.. å? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. mars 2010 #1805 Del Skrevet 7. mars 2010 Why? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1806 Del Skrevet 7. mars 2010 Er egentlig veldig inspirert til å få gjort ting, men kommer aldri i gang. Burde egentlig kjeda meg, men gjør ikke det heller. Sitter bare og drikker kaffe og gjør ingenting. Ser repriser på TV, og er fornøyd med det. Uten å få dårlig samvittighet, selv om jeg egentlig må få gjort unna litt skolearbeid. Hmm.. Er ikke rastløs engang, og det pleier jeg alltid å være på søndager.. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #1807 Del Skrevet 7. mars 2010 Er egentlig veldig inspirert til å få gjort ting, men kommer aldri i gang. Burde egentlig kjeda meg, men gjør ikke det heller. Sitter bare og drikker kaffe og gjør ingenting. Ser repriser på TV, og er fornøyd med det. Uten å få dårlig samvittighet, selv om jeg egentlig må få gjort unna litt skolearbeid. Hmm.. Er ikke rastløs engang, og det pleier jeg alltid å være på søndager.. Enkelt og greit. da bare fortsetter du å kose deg er deilig med sånne dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. mars 2010 #1808 Del Skrevet 7. mars 2010 Kjenner meg igjen. Søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. mars 2010 #1809 Del Skrevet 7. mars 2010 Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1810 Del Skrevet 7. mars 2010 Jippi, han godeste ble med på å gå tur! Han liker det egentlig ikke, men idag gikk vi en lang og fin tur Deilig mild luft ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #1811 Del Skrevet 7. mars 2010 Jippi, han godeste ble med på å gå tur! Han liker det egentlig ikke, men idag gikk vi en lang og fin tur Deilig mild luft ute! deilig med frisk luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. mars 2010 #1812 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er så godt å gå tur, når det er mildt og godt ute. Sånn god vårluft Har så vidt vært ute av huset siden mandag jeg Får bare håpe det blir knallvær i påsken, så jeg får gå på ski og stå på snowboard Og ellers da, så jeg kan dra med kjære på en gåtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2010 #1813 Del Skrevet 7. mars 2010 Turer er digg! Jeg liker dem veldig godet jeg, men sitter litt for ofte fast i sofaen. Fint du koser deg! Man kan da for pokker'n ikke alltid være fornuftig og gjøre flinke ting. Det er livet for kort til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1814 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå har jeg nettopp gjort det jeg trodde skulle være å kombinere lek og fornuft! Har "spilt" Wii Active som jeg fikk for snart et halvt år siden. Satte den på høy-intensitet og kjørte på. Nå er beina mine helt gelé og armene ikke stort bedre.. :dåne: Kan det kalles en treningsøkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. mars 2010 #1815 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, det kan det, for du kommer garantert til å kjenne det i morra.. (snakker av erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1816 Del Skrevet 7. mars 2010 Uff ja, jeg frykter det! Trener jo 4 ganger i uka, men det var tydelig at dette tok på helt andre muskler enn jeg vanligvis bruker.. Han godeste bare ler av meg, men jeg har planer om å la han prøve selv.. Den som ler sist ler best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. mars 2010 #1817 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg er bare innom og sier Hehe, har ikke spilt så mye wii selv, men tipper det er slitsomt etterhvert, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1818 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er bare innom og sier Hehe, har ikke spilt så mye wii selv, men tipper det er slitsomt etterhvert, ja! Velkommen hit! Wii active er ihvertfall ganske slitsomt.. Mye hardere enn Wii fit, f.eks. Kjenner det godt i lårene i dag, så det er tydeligvis andre muskler som har vært i sving! Og det er jo bra! Stod foran tv-skjermen og snakka med "treneren" min, må ha sett veeeldig intelligent ut.. "Nei, jeg orker ikke!!" "Come on!" "Neeei, jeg klaaaarer ikke!".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1819 Del Skrevet 8. mars 2010 Har slept meg til lesesalen og lagd meg en . Nå venter jeg på at motivasjonen til å gjøre noe fornuftig skal våkne til live. Har egentlig ganske mye på programmet, men vet ikke hvor jeg skal starte. Hadde håpet å få et møte med de to andre jeg har gruppearbeid med, men pga skippertak og utsettelser hos ei av de andre blir det ikke noe av det før i morgen. Ergo sitter jeg her og vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2010 #1820 Del Skrevet 8. mars 2010 Wii active? Er det den der personlige trener-greien? Tror jeg har den samme, og fy for en trening man får. Det er merkelig at bare det å trene hjemme foran TV'en kan gi så god uttelling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå