Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

I dag har jeg spionert på deg. :lur:

(okda.. ikke på deg, bare på huset ditt)

:ler: Vinka du? Sånn i tilfelle jeg så ut, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er egentlig veldig inspirert til å få gjort ting, men kommer aldri i gang. Burde egentlig kjeda meg, men gjør ikke det heller. Sitter bare og drikker kaffe og gjør ingenting. Ser repriser på TV, og er fornøyd med det. Uten å få dårlig samvittighet, selv om jeg egentlig må få gjort unna litt skolearbeid. Hmm.. Er ikke rastløs engang, og det pleier jeg alltid å være på søndager..

Enkelt og greit. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*
Er egentlig veldig inspirert til å få gjort ting, men kommer aldri i gang. Burde egentlig kjeda meg, men gjør ikke det heller. Sitter bare og drikker kaffe og gjør ingenting. Ser repriser på TV, og er fornøyd med det. Uten å få dårlig samvittighet, selv om jeg egentlig må få gjort unna litt skolearbeid. Hmm.. Er ikke rastløs engang, og det pleier jeg alltid å være på søndager..

Enkelt og greit. :sjenert:

da bare fortsetter du å kose deg :jepp: er deilig med sånne dager :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, han godeste ble med på å gå tur! Han liker det egentlig ikke, men idag gikk vi en lang og fin tur :) Deilig mild luft ute! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Jippi, han godeste ble med på å gå tur! Han liker det egentlig ikke, men idag gikk vi en lang og fin tur :) Deilig mild luft ute! :hoppe:

deilig med frisk luft :nigo::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å gå tur, når det er mildt og godt ute. Sånn god vårluft :fnise:

Har så vidt vært ute av huset siden mandag jeg :sjenert:

Får bare håpe det blir knallvær i påsken, så jeg får gå på ski og stå på snowboard :jepp:

Og ellers da, så jeg kan dra med kjære på en gåtur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turer er digg! Jeg liker dem veldig godet jeg, men sitter litt for ofte fast i sofaen. :rolleyes:

Fint du koser deg! Man kan da for pokker'n ikke alltid være fornuftig og gjøre flinke ting. Det er livet for kort til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg nettopp gjort det jeg trodde skulle være å kombinere lek og fornuft! Har "spilt" Wii Active som jeg fikk for snart et halvt år siden. Satte den på høy-intensitet og kjørte på. Nå er beina mine helt gelé og armene ikke stort bedre.. :dåne: Kan det kalles en treningsøkt? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan det, for du kommer garantert til å kjenne det i morra.. (snakker av erfaring) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg frykter det! :fnise: Trener jo 4 ganger i uka, men det var tydelig at dette tok på helt andre muskler enn jeg vanligvis bruker.. ;) Han godeste bare ler av meg, men jeg har planer om å la han prøve selv.. Den som ler sist ler best! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare innom og sier :hallo:

Hehe, har ikke spilt så mye wii selv, men tipper det er slitsomt etterhvert, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare innom og sier :hallo:

Hehe, har ikke spilt så mye wii selv, men tipper det er slitsomt etterhvert, ja! :)

:vinke: Velkommen hit!

Wii active er ihvertfall ganske slitsomt.. Mye hardere enn Wii fit, f.eks. Kjenner det godt i lårene i dag, så det er tydeligvis andre muskler som har vært i sving! Og det er jo bra! :hoppe:

Stod foran tv-skjermen og snakka med "treneren" min, må ha sett veeeldig intelligent ut.. "Nei, jeg orker ikke!!" "Come on!" "Neeei, jeg klaaaarer ikke!".. :flau::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Har slept meg til lesesalen og lagd meg en :kaffekopp: . Nå venter jeg på at motivasjonen til å gjøre noe fornuftig skal våkne til live. Har egentlig ganske mye på programmet, men vet ikke hvor jeg skal starte. Hadde håpet å få et møte med de to andre jeg har gruppearbeid med, men pga skippertak og utsettelser hos ei av de andre blir det ikke noe av det før i morgen. Ergo sitter jeg her og vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. :Gjesp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii active? Er det den der personlige trener-greien? Tror jeg har den samme, og fy for en trening man får. :jepp: Det er merkelig at bare det å trene hjemme foran TV'en kan gi så god uttelling. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...