Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hun virka merkelig, nesten litt ekkel :overrasket:

Yay, side 90 :danse::fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

uff det er grusomt når folk ikke kan være stille på lesesalen synes jeg ! :kjefte:

det er alltid noen som bare måå høre på kjempehøy musikk osv. liker ikke :snurt:

men kjempeflink du er som har fått lest da :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, hater rareeklebråkete lesesalsmennesker! (heldigvis så godt som ingen av dem der jeg går) Men..hvesing? Skummelt.

Flinka som har trent! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remaen "vår" har blitt skikkelig dårlig i det siste, så de har nesten alltid mat som snart går ut på dato. Fint for oss, for da får vi handla masse greier til halv pris, og får fylt opp frysa til en billig penge.. :nigo: I dag spiste vi helstekt marinert svin indrefilet. Nam nam.. :spise: Hvem har sagt at studenter bare trenger spise knekkebrød og grandiosa..? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Hva kan jeg gjøre for å få han godeste til å legge bort pcen litt..? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ganske lett å distrahere.. :ler:

Men nå er han tilbake til pcen igjen da.. ;) Men nå begynner det snart noe ok på tv, så da er det greit for meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, svigermødre altså.. :roll:

Jeg ser ikke frem til 3 uker påskeferie hjemme hos familiene våre, men det er jo tross alt bare for en begrenset periode.. Kan ikke si jeg skjønner hvordan du har det, Agnethe, men jeg føler med deg, såpass kan jeg si! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så greit.. Det er sikkert å visst - Jeg håper så inderlig at det dukker opp et pittelite krypinn snart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...