Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:fnise: jeg er 20, snart 21 :nigo:

ja det er mange kafeer som gjør sånn. er bare ikke så ofte en tenker over det. kunsten henger bare der liksom :jepp:

Enten det, eller så er den grisedyr og/eller stygg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som et kupp :jepp:

Jeg har og lyst å kjøpe kunst, men jeg er så kjedelig at jeg faktisk lager det selv :fnise: Men jeg er litt lei av det jeg har lagd, og helt uten inspirasjon, så det er litt kjedelig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så kjedelig at du lager det selv"?? Det er da vel ikke kjedelig?! Bedre enn helt hvite vegger ihvertfall.. :sjenert: Vi har til og med et bilde vi fikk til bryllupet med oss opp hit, men det står enda på gulvet i gråpapir.. :sjenert: Nei nå skal vi endelig få gjort noe med det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Høres ut som et kupp :jepp:

Jeg har og lyst å kjøpe kunst, men jeg er så kjedelig at jeg faktisk lager det selv :fnise: Men jeg er litt lei av det jeg har lagd, og helt uten inspirasjon, så det er litt kjedelig.. :)

å lage kunsten selv er jo kjempekult :jepp: fårkketil det jeg :sur:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg syns jo ikke jeg får det til jeg heller :fnise: Blir tålelig greit, men fort kjedelig.. :sukk:

Er mye mer fornøyd med bilder som jeg ikke har lagd selv for de har jeg sluppet å plages med underveis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Men jeg syns jo ikke jeg får det til jeg heller :fnise: Blir tålelig greit, men fort kjedelig.. :sukk:

Er mye mer fornøyd med bilder som jeg ikke har lagd selv for de har jeg sluppet å plages med underveis :fnise:

:fnise: kanskje det er sånn alltid, for alle ? har en følelse av det i hvertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånn er jeg og. Så lurt at jeg har valgt en utdannelse som er basert på tegning! :klaske:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! :hoppe: Var på en (for oss) ny kafé i dag. Den har potensiale til å bli et nytt stamsted, ikke verst! :) Uansett - på veggene hang masse fine malerier, og vi fikk umiddelbart en favoritt. Eller, to, for det var to malerier som ble solgt sammen.. Måtte ta kontakt med kunstneren selv, for baristaen hadde ingenting med bildene å gjøre. Fikk svar på mailen nå - bildene er våre! :hoppe: Får de i neste uke. Hurra! :nigo:

Begynner visst å bli gamle når vi kjøper vår egen kunst... :sjenert:

Hvor? (Dromedar i Nordre?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jeg er 20, snart 21 :nigo:

ja det er mange kafeer som gjør sånn. er bare ikke så ofte en tenker over det. kunsten henger bare der liksom :jepp:

Vet du tilfeldig om et sånt sted i Bergen også? Hilsen ei med ganske hvite vegger :sjenert:

Så bra dere fikk bildene Mazzimor! Hørtes jo ut som litt av et kupp :) Tenk så kult om kunstneren blir superkjendis om noen år da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor? (Dromedar i Nordre?)

Godt mulig den er kjempegammel, og at vi bare har vært litt "lost".. :sjenert: Kaffekompisene/Barten i Jomfrugata.

Vet du tilfeldig om et sånt sted i Bergen også? Hilsen ei med ganske hvite vegger :sjenert:

Så bra dere fikk bildene Mazzimor! Hørtes jo ut som litt av et kupp :) Tenk så kult om kunstneren blir superkjendis om noen år da :nigo:

Ååh, jeg visste om et sted før! Det var verdens beste kafé, med verdens beste kaffe og verdens koseligste mann, og stor utstilling i kjelleren! Men tror den er borte nå.. :sukk:

Litt gøy om kunstneren blir kjent om noen år, men det får bli en bonus i så fall! :jepp: Ser ikke akkurat på dette som noen investering.. ;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med etterarbeidet etter det jeg holdt på med i går nå.. :Gjesp: K-j-e-d-e-l-i-g! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter med etterarbeid jeg og.

Gjorde så veldig lite husig igår og det må jeg ta igjen nå.

k-j-e-d-e-l-i-g det og!

Er du flink, så lover jeg og væere det samme!

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, det er kanskje en deal jeg burde slå til på, for begges del! :fnise:

Skal prøve å være litt flink nå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig den er kjempegammel, og at vi bare har vært litt "lost".. :sjenert: Kaffekompisene/Barten i Jomfrugata.

Aldri hørt om en gang. Men jeg googla litt, og den ble åpnet i sluttet av september i fjor.. Nå fikk jeg lyst til å dra dit.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk... Lucky dere som er i Trondheim.

Jeg har skikkelig trønder-lengsel om dagen.

Akk, you can take the girl out of the city, but you can't take the city out of the girl.

Eller no sånt....

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om en gang. Men jeg googla litt, og den ble åpnet i sluttet av september i fjor.. Nå fikk jeg lyst til å dra dit.

Anbefales! På lørdag var det helt fullt, mens da vi var innom igår formiddag var vi de eneste. Kjempekoselig fyr som jobba der, veldig god service og god kaffe! :jepp:

Sukk... Lucky dere som er i Trondheim.

Jeg har skikkelig trønder-lengsel om dagen.

Akk, you can take the girl out of the city, but you can't take the city out of the girl.

Eller no sånt....

:tristbla:

Uff.. Det hjelper vel ikke om jeg sier at det er skikkelig postkortvær her for tida, så det skal jeg ikke si.. :riste:

Har litt hjemlengsel for tida jeg og, men tror det er mest premature reisenerver siden vi skal hjem om 3 1/2 uke.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh, jeg liker fine bilder og malerier :) syns de har en del på black design shop, mange av de liker jeg :)

jeg kommer ikke til å ha helt hvite vegger når jeg flytter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

hmm neei desverre :sukk:

skal gi beskjed viss jeg kommer over noen da :jepp::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...