Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:hakeslepp: Men i helv...

Uffda, Mazilla. :klemmer: Er det noe spesielt du gruer deg til, eller er det bare sånn generelt?

Det er noe spesielt.. :sjenert: Skal ikke i ilden før kl 16, så jeg har fremdeles nok av tid til å grue meg.. :sukk:

:vinke: Hei Mazzi.

Lenge siden jeg har lagt igjen noen spor nå, så det var vel på tide.

Gratulerer til mannen med jobb i barteby: :)

Jeg kunne sikkert fiksa sommerjobb til deg der jeg jobber om du ikke fikk noe, men vet ikke om jeg unner noen å jobbe der. Det er ikke akkurat noe å skryte av.

Lykke til i morgen til det du gruer deg så mye til.

:klemmer:

:vinke: Koselig at du stakk innom, Kanutten! Jeg leser hos deg og, men har blitt veldig dårlig til å legge igjen spor rundt omkring i det siste.

Tror jeg står over "jobbtilbudet" ditt, men ellers takk.. ;) Håååper jeg kan klare å få noe relevant, men det spørs vel. Søknadsfrist i dag på den jobben jeg har søkt i Barteby, så det tar vel enda litt tid før jeg hører noe.

Takk for lykkeønskninger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Legger igjen noen oppmuntrende :klemmer: på en mandagsmorgen og håper alt går som du vil når du må gjøre det du gruer deg til!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, kjære søte dere.. :sukk: Nå er det ikke lenge igjen. Hjeeeelp! :sukk::redd: Vil ikke, vil ikke, vil ikke! :snurt:

Hmm.. Positive tanker? Ikke nå.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positive tanker kan ta ha etterpå :)

(men personlig tror jeg nok det går bra, hva enn det er du skal gjøre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positive tanker kan ta ha etterpå :)

(men personlig tror jeg nok det går bra, hva enn det er du skal gjøre)

Du har heldigvis rett; det gikk bra! Nå kan jeg tenke positivt frem til onsdag, da skal jeg i ilden igjen! Har litt blackout nå, men fikk tilbakemeldinger på at det gikk greit.. Puh! :dåne:

:kyss:

Forresten: :trene: :

26/25 ( :fnise: ): Styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde forresten den nye crispy chicken-greia fra santa maria til middag i dag. Ganske godt, og litt "gøy" å kunne spise noe nuggets-aktig igjen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: bilder :dåne:

Nå fikk jeg sett det også, haha, er det mulig! Noe så motbydelig :ler:

Crispy chicken er suuupergodt :sikle: Med den salsaen, ost, mais, rømme og litt kinakål om man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbergsalat, tomat og litt ost funka det og! :Nikke:

Straks kino. Gratisbilletter igjen. Me like! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, hurra! Så fint at det gikk bra! :hoppe:

Hva skal du se på kino? :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!! :hoppe: Var på en (for oss) ny kafé i dag. Den har potensiale til å bli et nytt stamsted, ikke verst! :) Uansett - på veggene hang masse fine malerier, og vi fikk umiddelbart en favoritt. Eller, to, for det var to malerier som ble solgt sammen.. Måtte ta kontakt med kunstneren selv, for baristaen hadde ingenting med bildene å gjøre. Fikk svar på mailen nå - bildene er våre! :hoppe: Får de i neste uke. Hurra! :nigo:

Begynner visst å bli gamle når vi kjøper vår egen kunst... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Begynner visst å bli gamle når vi kjøper vår egen kunst... :sjenert:

neida :nigo: elsker å kjøpe kunst jeg, og har gjort det i maaange år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
neida :nigo: elsker å kjøpe kunst jeg, og har gjort det i maaange år :jepp:

Godt å høre! :fnise: Eller, nå vet ikke jeg hvor gammel du er da.. ;) Jeg har ofte tenkt på å kjøpe ting, men aldri faktisk gjort det før.. Kanskje vi endelig kan få hengt opp noe på veggene nå. Har jo tross alt bare bodd her i halvannet år.. :flau:

Solgte kafèen bildene som de hadde på veggen? :klø:

De ville forsøke å hjelpe unge, ukjente kunstnere opp og frem, så de får stille ut der gratis! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Godt å høre! :fnise: Eller, nå vet ikke jeg hvor gammel du er da.. ;) Jeg har ofte tenkt på å kjøpe ting, men aldri faktisk gjort det før.. Kanskje vi endelig kan få hengt opp noe på veggene nå. Har jo tross alt bare bodd her i halvannet år.. :flau:

De ville forsøke å hjelpe unge, ukjente kunstnere opp og frem, så de får stille ut der gratis! :jepp:

:fnise: jeg er 20, snart 21 :nigo:

ja det er mange kafeer som gjør sånn. er bare ikke så ofte en tenker over det. kunsten henger bare der liksom :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 til sammen. De funker både sammen og hver for seg. Ahh, fornøyd! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...