Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1701 Del Skrevet 28. februar 2010 Men.. hvor på Dragvoll? I kanina? Hva slags fest? Hvem er det som vil ha fest på Dragvoll? *forvirra* Ikke i kantina, i heeeeele gata eller hva de kaller det. Det var visst en såkalt bankett i forbindelse med StudentLekene, men jeg trodde banketter innebar litt klasse/stil. Her ser det mer ut som de har prøvd å rive ned hele huset, og så drukne det i øl etterpå.. Tusler en gjeng fyllesyke folk rundt her og prøver å rydde nå. Bråke gjør de også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. februar 2010 #1702 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Studenter og alkohol og klasse/stil don't mix well. HYSJ til fyllehodene! Endret 28. februar 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1703 Del Skrevet 28. februar 2010 Greit at de rydder, men de trenger vel ikke å ha bråkekonkurranse i tillegg? Uff, nå føler jeg meg gammel! Ungdommen nå til dags osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. februar 2010 #1704 Del Skrevet 28. februar 2010 Greit at de rydder, men de trenger vel ikke å ha bråkekonkurranse i tillegg? Uff, nå føler jeg meg gammel! Ungdommen nå til dags osv... Slik er vi gamle konene, vet De. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 #1705 Del Skrevet 28. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 28. februar 2010 #1706 Del Skrevet 28. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 #1707 Del Skrevet 28. februar 2010 Må litt jeg også! Er du på skolen for å jobbe, mens disse folkene rydder? Så du er ikke der for å rydde håper jeg? Hvordan kan en skole tillate noe sånt :klø: Dænna ungdommen som itte kæn oppføre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1708 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg er ikke her for å rydde nei! Takk og pris for det.. Lurer på hvor lenge det kommer til å stinke øl her.. Ikke bare-bare å bli kvitt den lukta etter at hele området har vært dynka i øl! Veeeldig delikat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1709 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har faktisk fått gjort endel i dag. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1710 Del Skrevet 28. februar 2010 Flinkemazzi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 #1711 Del Skrevet 28. februar 2010 Bra du har fått gjort noe idag, tross rot og lukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1712 Del Skrevet 28. februar 2010 Nydelig middag i dag: Biff med risotto, rødvinsfløtesaus og brokkoli Er ikke helt klar for ny uke.. Blir kjempehektisk og skummelt, skal i gang med masse greier jeg ikke har gjort før. Gruer meg til i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 #1713 Del Skrevet 28. februar 2010 Det går sikkert kjempebra Middagen din hørtes herlig ut Her ble det en halv ostepølse med ketsjup.. uten brød Jeg har så vanvittig dårlig plass i magen til mat om dagen :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. februar 2010 #1714 Del Skrevet 28. februar 2010 :dåne: bilder :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1715 Del Skrevet 28. februar 2010 :dåne: bilder :dåne: Ja, jeg så det..! :dåne: Det var sykt ekkelt der oppe.. Fatter ikke hva som går av folk! Det er vel ikke nødvendig å ha matkrig selv om man er full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 #1716 Del Skrevet 28. februar 2010 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1717 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er vel på tide å finne senga, så jeg er opplagt til morgendagens skummelheter... Vil ikke, vil ikke, vil ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1718 Del Skrevet 28. februar 2010 Dagens middagstips på kg: Karamellpudding.. Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1719 Del Skrevet 28. februar 2010 :dåne: bilder :dåne: Men i helv... Uffda, Mazilla. Er det noe spesielt du gruer deg til, eller er det bare sånn generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 28. februar 2010 #1720 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei Mazzi. Lenge siden jeg har lagt igjen noen spor nå, så det var vel på tide. Gratulerer til mannen med jobb i barteby: Jeg kunne sikkert fiksa sommerjobb til deg der jeg jobber om du ikke fikk noe, men vet ikke om jeg unner noen å jobbe der. Det er ikke akkurat noe å skryte av. Lykke til i morgen til det du gruer deg så mye til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå