Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Men.. hvor på Dragvoll? I kanina? Hva slags fest? Hvem er det som vil ha fest på Dragvoll? *forvirra*

Ikke i kantina, i heeeeele gata eller hva de kaller det. Det var visst en såkalt bankett i forbindelse med StudentLekene, men jeg trodde banketter innebar litt klasse/stil. Her ser det mer ut som de har prøvd å rive ned hele huset, og så drukne det i øl etterpå.. Tusler en gjeng fyllesyke folk rundt her og prøver å rydde nå. Bråke gjør de også.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Studenter og alkohol og klasse/stil don't mix well.

HYSJ til fyllehodene! :kjefte:

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at de rydder, men de trenger vel ikke å ha bråkekonkurranse i tillegg? Uff, nå føler jeg meg gammel! Ungdommen nå til dags osv... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at de rydder, men de trenger vel ikke å ha bråkekonkurranse i tillegg? Uff, nå føler jeg meg gammel! Ungdommen nå til dags osv... :ler:

Slik er vi gamle konene, vet De.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: litt jeg også!

Er du på skolen for å jobbe, mens disse folkene rydder?

Så du er ikke der for å rydde håper jeg?

Hvordan kan en skole tillate noe sånt :klø:

Dænna ungdommen som itte kæn oppføre seg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke her for å rydde nei! Takk og pris for det.. ;) Lurer på hvor lenge det kommer til å stinke øl her.. Ikke bare-bare å bli kvitt den lukta etter at hele området har vært dynka i øl! :riste: Veeeldig delikat.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig middag i dag: Biff med risotto, rødvinsfløtesaus og brokkoli :spise:

Er ikke helt klar for ny uke.. Blir kjempehektisk og skummelt, skal i gang med masse greier jeg ikke har gjort før. Gruer meg til i morra.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert kjempebra :klemmer:

Middagen din hørtes herlig ut :spise: Her ble det en halv ostepølse med ketsjup.. uten brød :ler:

Jeg har så vanvittig dårlig plass i magen til mat om dagen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: bilder :dåne:

Ja, jeg så det..! :dåne: Det var sykt ekkelt der oppe.. Fatter ikke hva som går av folk! Det er vel ikke nødvendig å ha matkrig selv om man er full? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel på tide å finne senga, så jeg er opplagt til morgendagens skummelheter... :redd::sukk: Vil ikke, vil ikke, vil ikke! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Mazzi.

Lenge siden jeg har lagt igjen noen spor nå, så det var vel på tide.

Gratulerer til mannen med jobb i barteby: :)

Jeg kunne sikkert fiksa sommerjobb til deg der jeg jobber om du ikke fikk noe, men vet ikke om jeg unner noen å jobbe der. Det er ikke akkurat noe å skryte av.

Lykke til i morgen til det du gruer deg så mye til.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...