DDuck Skrevet 26. februar 2010 #1681 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg liker svært godt at du liker det svært godt. Takk for det. Håper resten av dagen blir like produktiv som den har vært til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 26. februar 2010 #1682 Del Skrevet 26. februar 2010 Ja, du kan spøke og ha det le! Ja, er det noe jeg kan, så er det nettopp det! På topp og tusen, minst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1683 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) På programmet i kveld: Jentekveld!! Endret 26. februar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1684 Del Skrevet 27. februar 2010 Kjempekoselig kveld i går. I dag står kjærestekveld på programmet. Tror det kan bli ganske greit det og.. : 24/25: Styrke 25/25: Spinning Vi har nådd målet vårt!!! Målet var 25 treninger mellom 18.januar og 26.mars, så vi har tydeligvis vært altfor flinke.. Får håpe vi klarer å holde motivasjonen oppe selv om målet er nådd.. Har fått inn en grei rutine, så det skal nok gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. februar 2010 #1685 Del Skrevet 27. februar 2010 Så flott at du hadde det bra igår Og dere har vært utrolig flinke med treninga! Dere klarer nok å holde det gående Kos dere i kveld, god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1686 Del Skrevet 27. februar 2010 Så flott at du hadde det bra igår Og dere har vært utrolig flinke med treninga! Dere klarer nok å holde det gående Kos dere i kveld, god helg! Jeg tror vi kommer til å holde det gående, for begge to får vondt i ryggen så fort vi slutter å trene. Får håpe vi klarer å holde motet oppe, selv om vi sikkert ikke klarer å fortsette med 4-5 ganger i uka over lang tid. Skal være fornøyd så lenge vi klarer å holde intensiteten oppe! Fordelen med å trene ofte er jo at vi ser veldig tydelig fremgang! Nå har vi kost oss masse med nydelig mat og vin, men så så vi to episoder av Six feet under, og ble så triste at vi bare måtte slå av.. Har bare tre episoder igjen av hele serien nå, heldigvis.. Jeg er ihvertfall glad for at jeg har verdens beste mann, som ikke er redd for å vise følelser.. :rødme: Her rant tårene i strie strømmer hos begge to.. Fine gutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. februar 2010 #1687 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg bøyer meg i støvet for dere flinkinger Her er det bare jeg som viser følelser for tida Griner av ingenting og flere ganger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1688 Del Skrevet 27. februar 2010 Her er det bare jeg som viser følelser for tida Griner av ingenting og flere ganger om dagen Sånn er jeg og om dagen, og jeg har ingen mageboer-unnskyldning.. Jeg grein som en gal da jeg skulle fortelle han godeste om hun canadiske kunstløperen som mista mora et par dager før konkurransen her om dagen.. Takk for støvbøying forresten. Nok av støv å bøye seg i her i huset ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. februar 2010 #1689 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg som ikke har vært interessert i sport i det hele tatt, sipper når Norge tar gull i OL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1690 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg som ikke har vært interessert i sport i det hele tatt, sipper når Norge tar gull i OL Jammen det er jo stas!! Heia Norge og Bjørgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. februar 2010 #1691 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er stor stas Men jeg gråt også når jeg så hun jenta i isdans som danset for moren sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1692 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er stor stas Men jeg gråt også når jeg så hun jenta i isdans som danset for moren sin Men du har også mageboerhormoner å skylde på da... Shit, dette er spennende.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. februar 2010 #1693 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg gråter egentlig ikke når folk dør og sånt for tiden jeg.. sånn som med hun isdans-mammaen.. Men en pingvinunge og en elefantunge og en mann som sang pent? Ååå jadda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. februar 2010 #1694 Del Skrevet 27. februar 2010 Men jeg gråt også når jeg så hun jenta i isdans som danset for moren sin Jeg felte et par tårer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1695 Del Skrevet 28. februar 2010 Skolen, here I come.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. februar 2010 #1696 Del Skrevet 28. februar 2010 Skolen, here I come.. Du skal holde hviledagen hellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1697 Del Skrevet 28. februar 2010 Du skal holde hviledagen hellig. Hadde det enda vært så vel.. Var fest på skolen i går, så her flyter det av søppel, matrester, ølbokser, ølsøl, papir, søle og spy. Utrolig ekkelt!! Synes det er litt rart at skolen har tillatt en gigantisk fyllefest uten sidestykke, men det er så.. Glad jeg bare kunne låse meg inn på lesesalen min, og sitte her med kaffe og pastiller.. Ryddegjengen har en enoooooorm jobb foran seg. Stakkars folk. Eller, synes ikke så veldig synd på dem.. Ler egentlig en ond latter inni meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. februar 2010 #1698 Del Skrevet 28. februar 2010 Hæ? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1699 Del Skrevet 28. februar 2010 Hæ? Hvor? På Dragvoll.. ÆSJ er egentlg et ganske dekkende ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. februar 2010 #1700 Del Skrevet 28. februar 2010 På Dragvoll.. ÆSJ er egentlg et ganske dekkende ord. Men.. hvor på Dragvoll? I kanina? Hva slags fest? Hvem er det som vil ha fest på Dragvoll? *forvirra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå