LilleEkorn Skrevet 23. februar 2010 #1661 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg er bare innom for å legge igjen ett tonn med skryt til flinke Mazzi som er så vanvittig flink til å trene, og som spiste en fantastisk sunn frokost idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #1662 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg er bare innom for å legge igjen ett tonn med skryt til flinke Mazzi som er så vanvittig flink til å trene, og som spiste en fantastisk sunn frokost idag Koselig med ekornbesøk i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. februar 2010 #1663 Del Skrevet 23. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2010 #1664 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg blir litt småmoivert av å lese hvor sunn og flink du er Mazilla! You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. februar 2010 #1665 Del Skrevet 23. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1666 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg blir litt småmoivert av å lese hvor sunn og flink du er Mazilla! You go girl! Så gøy! Ingenting er mer motiverende for meg enn å vite at jeg motiverer andre! (Men så må det jo sies at jeg ikke er like sunn og flink hele tida, jeg er bare litt flinkere til å ikke skrive om det her.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1667 Del Skrevet 24. februar 2010 Stod opp 0645 i dag og dro på skolen så jeg var her til 8, bare for å finne ut at det jeg skulle var avlyst.. Så nå sitter jeg her og skal egentlig gjøre noe fornuftig, men har bare klart å lese ei halv side på over en halvtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1668 Del Skrevet 24. februar 2010 Har bare drukket én kaffekopp i dag! Leseevnen har heldigvis tatt seg litt opp i løpet av dagen, men jeg kjenner jeg gleder meg til å pakke sakene snart. Venter på melding fra han godeste om at han er på vei hjemover, så skal vi en tur på kafé. Nei, får vel gjøre en siste innsats mens jeg venter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2010 #1669 Del Skrevet 24. februar 2010 Spennende med den jobben du har søkt på da. Krysser fingrene for deg. Relevant erfaring er jo gull verdt, og så får du jo vært sammen med han godeste hele sommeren da. (Så får du vel sneket deg til noen sørlandshelger hvertfall?) Kjedelig å stå opp til noe som er avlyst. Men håper du fikk en fin dag med kafébesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 #1670 Del Skrevet 24. februar 2010 Ble bare en kaffekopp på meg i dag og, men den var ekstremt etterlengtet! Hvor mye kaffe pleier du å drikke? Så koselig med kafébesøk midt i uka da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. februar 2010 #1671 Del Skrevet 24. februar 2010 Kjenner jeg savner studietiden innimellom når jeg leser her... Men savner ikke den elendige lånekasse-økonomien da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1672 Del Skrevet 24. februar 2010 Spennende med den jobben du har søkt på da. Krysser fingrene for deg. Relevant erfaring er jo gull verdt, og så får du jo vært sammen med han godeste hele sommeren da. (Så får du vel sneket deg til noen sørlandshelger hvertfall?) Kjedelig å stå opp til noe som er avlyst. Men håper du fikk en fin dag med kafébesøk. Håper jeg får dratt hjem litt innimellom ja, men det er jo begrenset hvor mye penger jeg vil bruke på å fly landet rundt. Det ble i grunnen en ganske fin dag! Fikk ordna med det som ble avlyst litt senere, så nå er det ute av verden. Kafébesøk med han godeste er alltid koselig. Vi prater så godt der, av en eller annen grunn :rødme: Ble bare en kaffekopp på meg i dag og, men den var ekstremt etterlengtet! Hvor mye kaffe pleier du å drikke? Så koselig med kafébesøk midt i uka da! Pleier og pleier.. Hmm.. På en 8-10 timers skoledag blir det minst 2 små presskanner.. Kjenner jeg savner studietiden innimellom når jeg leser her... Men savner ikke den elendige lånekasse-økonomien da. Tror jeg også kommer til å savne studietida litt.. Savna ihvertfall friheten da jeg jobba et halvt år på advokatkontor etter bacheloren. Men det er jo plusser og minuser ved alt Innimellom kjenner jeg at jeg er litt lei av hele studiegreia. Samme leksa semester etter semester osv.. Hadde ikke trodd jeg kom til å ende opp med 6 års utdanning! :dåne: Nei nå er det kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1673 Del Skrevet 25. februar 2010 : 23/25: Styrke Maken til surredag er det lenge siden jeg har hatt.. :dåne: Har vært på farta i hele dag, og fått gjort masse viktige småting, men aldri fått roen verken til å slappe av eller få gjort noe helt ferdig. Attpåtil var kg nede den lille tida jeg hadde til rådighet i formiddag! Uffameg! Nei nå er det senga. Eller kanskje en episode av six feet under først! Har bare noen få episoder igjen av siste sesong, men har ikke tid til å få sett noe for tida. Søvnunderskudd har jeg også.. Kommer sterkere tilbake med litt mindre usammenhengende småprat en annen dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2010 #1674 Del Skrevet 25. februar 2010 bare fordi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 26. februar 2010 #1675 Del Skrevet 26. februar 2010 Androide? Gammel kjenning i ny drakt? :lur: Du klarte ikke å holde deg borte? Jippi!! :strix: Det var vel mere en generell omsorg og bekymring over hvordan dere klarte dere uten meg og mine gode argumenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1676 Del Skrevet 26. februar 2010 bare fordi! Det liker jeg svært godt. Takk for det. Det var vel mere en generell omsorg og bekymring over hvordan dere klarte dere uten meg og mine gode argumenter... Ja, du kan spøke og ha det le! Klarte å meg ut av senga halv åtte i dag, sunn frokost, og avgårde til skolen. Har lagd meg og lest litt nettaviser nå, . Med denne knakende gode starten på dagen gjelder det vel i grunnen bare å i skolearbeidet, så fortsettelsen blir like fin! Hadde vært deilig å ta helg med god samvittighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. februar 2010 #1677 Del Skrevet 26. februar 2010 Lykke til med -ingen! Ha en produktiv fredag så helga kommer fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. februar 2010 #1678 Del Skrevet 26. februar 2010 Herlig med så deilige morgener. Satser på at du klarer å fortsette dagen like bra, og at du får en super helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1679 Del Skrevet 26. februar 2010 Med denne støtten må jeg jo bare fortsette! Vet ikke hva jeg gjør her inne engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #1680 Del Skrevet 26. februar 2010 Freeeeeeeeeeeeedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå