Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså.. potetsuppe? :klø:

Hvor godt kan det være egentlig? :vetikke:

Jeg ser for meg noen potetskiver som flyter rundt i varmt vann med buljong på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... Suppe varmer godt på kalde vinterdager!!

:jepp:

Altså.. potetsuppe? :klø:

Hvor godt kan det være egentlig? :vetikke:

Jeg ser for meg noen potetskiver som flyter rundt i varmt vann med buljong på :fnise:

Potetsuppe er knallgodt! :sikle: Din beskrivelse hører ikke særlig god ut da.. :ler: Den jeg spiste var kremet, tykk og god, med litt små potetbiter som ikke var helt most.. For en gangs skyld et forholdsvis spiselig og smakfullt kantinemåltid. Det skjer ikke for ofte, for å si det sånn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk klart å være litt effektiv i dag, til tross for x antall kg-pauser.. :fnise:

Nå står trening for tur. Også må jeg ringe sykehuset, men det er kanskje for sent nå? Må avbestille en time jeg egentlig har avbestilt for mange måneder siden.. :roll: Ikke rart det er sykehuskøer når de innkaller folk som ikke vil innkalles.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist potetsuppe engang på en resturang, men jeg syntes ikke det var noe. Følte meg tørr i ganen. Akkurat som jeg spiste rå potet. Men har hørt mange andre liker det. En jeg jobber med lagde slik suppe engang, og det luktet ganske godt, kommer vel an på hvordan det blir laget og hva man har oppi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med jobbsøknad.

Og du får trøste deg med at om du får den kan du se etter meg på bussen hele sommeren. Heldig!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetsuppe er kjempegodt hvis det er laget riktig! Vi pleide å servere det på en restaurant jeg jobba på - den var helt finmalt og med masse fløte i. Og litt trøffelolje på toppen, det gjorde virkelig susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fire treninger i uka rekker vi akkurat ikke 25 før mars, men jeg synes vi er flinke likevel jeg! Takk for skryt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens frokost var forresten også ganske flink: Havregryn blandet med en neve rosiner, 10 hakka mandler, litt sesamfrø, et eple i biter og bringebærbiola.

Skryt mottas med takk! :ler:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skryt til deg! Suntes det hørtes godt ut og, jeg da. Kankskje mest fordi jeg spiste noe lignende til frokost selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...