Minttu Skrevet 20. februar 2010 #1621 Del Skrevet 20. februar 2010 åh, jeg vil også ha mensen da hahaha noen som vil bytte? Pizza? Her har det vært bursdag, så jeg har spist taco og kaker! hoho Håper du har en flott lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. februar 2010 #1622 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) åh, jeg vil også ha mensen da hahaha noen som vil bytte? jeg har fått mensen for andre gang på en uke. Så jeg har nok fått din. Endret 20. februar 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1623 Del Skrevet 21. februar 2010 For andre gang på ei uke? Fydda! Sov altfor lenge i dag, så nå får jeg vel bare kjøre på med dagens gjøremål, så jeg blir ferdig før OL-kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. februar 2010 #1624 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) For andre gang på ei uke? Fydda! Ja, eller.. jeg hadde en uke fri. Så var det på an igjen. Med smerter og det hele. JE! oh well. ikke så mye å gjøre med. Endret 21. februar 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. februar 2010 #1625 Del Skrevet 21. februar 2010 Herlig, jeg huska ikke at jeg hadde skrevet her jeg har fått mensen for andre gang på en uke. Så jeg har nok fått din. Jeg har ikke hatt noe ordentlig på 2år, så jeg har mine tvil. Men jeg unner deg ikke din situasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1626 Del Skrevet 21. februar 2010 Herlig, jeg huska ikke at jeg hadde skrevet her Såpass! Bra at du hadde en fin kveld i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. februar 2010 #1627 Del Skrevet 21. februar 2010 Skrev visst inne hos Dinedama også, men jeg var da bare hyggelig, så da går det bra for min del Det hadde jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. februar 2010 #1628 Del Skrevet 21. februar 2010 Har det vært fylleskriving på gang her inne? Har du hatt en fin søndag, Mazilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1629 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har hatt en veldig fin søndag, i grunnen. Kosebuksedag til tusen, veldig deilig. Har hjulpet han godeste med litt skolearbeid, blitt servert middag, kaffe og te, sett litt på tv og ellers ikke stort. Deilig med sånne daffedager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2010 #1630 Del Skrevet 21. februar 2010 Høres ut som en perfekt søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1631 Del Skrevet 21. februar 2010 Ikke helt perfekt, siden det går litt dårlig i OL i dag.. Men ellers ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2010 #1632 Del Skrevet 21. februar 2010 Ja OL'en er litt sleip i dag, men vi får håpe Tora tar gullet på jaktstarten nå Synd Bjørgen ikke går også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #1633 Del Skrevet 22. februar 2010 Litt tidlig å lese nasjonale strategiplaner nå, merker jeg.. Får ta meg en liten kg-runde og litt kaffe, så kvikner jeg forhåpentligvis til snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. februar 2010 #1634 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Nasjonale strategiplaner ja.. jeg vet ikke hva det er, men jeg liker det ikke... Endret 22. februar 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #1635 Del Skrevet 22. februar 2010 Nasjonale strategiplaner ja.. jeg vet ikke hva det er, men jeg liker det ikke... Det gjør nesten ikke jeg heller, til tross for at jeg har skumma gjennom et par stykker nå.. Begynner i det minste å våkne litt, og det er jo bra! Har masse å gjøre i dag, og da er det jo en fordel om hodet er med.. Sendte en søknad på en sommerjobb i går kveld, og fikk mail nettopp om at den var videresendt for vurdering. Ikke bare sånn automatisk utsendt mail, men en "ordentlig" en.. Spennende! Det er en jobb innenfor et stort prosjekt, og prosjektlederen anbefalte meg og ei til å søke. De trenger 1-2 personer, så jeg håper vi blir kolleger, ikke konkurrenter.. Sikkert mange andre også som søker da, så vi får se hva det blir til. Spennende blir det uansett! Hvis jeg ender opp med å få den, betyr det at jeg må tilbringe sommeren i Trøndelag, men det får jeg vel heller tåle.. Det er jo tross alt viktigere å få noe relevant erfaring som ser bra ut på CV'en enn å tilbringe sommeren hjemme hos mamma, med sene, varme sommerkvelder med hvitvin på verandaen, gode venner, utepils, grillfester osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #1636 Del Skrevet 22. februar 2010 Huff, skjønner vurderingen med sommerjobb vs sommerkos.... Men det er som du sier, det er gull verdt på cv'en senere! Kos deg med strategiplaner i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #1637 Del Skrevet 22. februar 2010 Næh, så spennende med sommerjobb! Skjønner det blir litt kjipt og litt fint om du får den, men den CVen er det ikke dumt å prioritere, altså! God mandag, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #1638 Del Skrevet 22. februar 2010 God mandag til alle dere og! Har lagt bort strategiplanene til fordel for en innleveringsoppgave nå. Må nok lage meg litt ny kaffe snart. Ei lita presskanne er jo på langt nær nok for en lang dag på lesesalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2010 #1639 Del Skrevet 22. februar 2010 Sukk.... Jeg tenkte jeg skulle skrive noe her. Men, jeg ser på Oprah og ble så utrolig grepet av enka etter Patrick Swayze som prater om sykdommen og kjærligheten dem i mellom. Herregud, så rørende! Tror jeg bare må gå ut herfra igjen, jeg! Kommer sterkere tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #1640 Del Skrevet 22. februar 2010 Du skrev jo noe likevel! Trist med sånne ting som minner en på at en ikke skal ta noe for gitt... Vi gråt oss nesten i søvn i går kveld, etter en episode av Six feet under.. Lykke på en kaaaaald dag: God, varmende, glutenfri potetsuppe på menyen i kantina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå