Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

åh, jeg vil også ha mensen da :sukk: hahaha

noen som vil bytte?

Pizza? :hjerte: Her har det vært bursdag, så jeg har spist taco og kaker! hoho

Håper du har en flott lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh, jeg vil også ha mensen da :sukk: hahaha

noen som vil bytte?

jeg har fått mensen for andre gang på en uke. Så jeg har nok fått din.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For andre gang på ei uke? Fydda!

Sov altfor lenge i dag, så nå får jeg vel bare kjøre på med dagens gjøremål, så jeg blir ferdig før OL-kvelden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For andre gang på ei uke? Fydda!

Ja, eller.. jeg hadde en uke fri. Så var det på an igjen. Med smerter og det hele. JE! oh well. ikke så mye å gjøre med.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, jeg huska ikke at jeg hadde skrevet her :ler:

jeg har fått mensen for andre gang på en uke. Så jeg har nok fått din.

Jeg har ikke hatt noe ordentlig på 2år, så jeg har mine tvil.

Men jeg unner deg ikke din situasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en veldig fin søndag, i grunnen. Kosebuksedag til tusen, veldig deilig. Har hjulpet han godeste med litt skolearbeid, blitt servert middag, kaffe og te, sett litt på tv og ellers ikke stort. Deilig med sånne daffedager! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Litt tidlig å lese nasjonale strategiplaner nå, merker jeg.. Får ta meg en liten kg-runde og litt kaffe, så kvikner jeg forhåpentligvis til snart! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nasjonale strategiplaner ja.. jeg vet ikke hva det er, men jeg liker det ikke... :sove:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasjonale strategiplaner ja.. jeg vet ikke hva det er, men jeg liker det ikke... :sove:

Det gjør nesten ikke jeg heller, til tross for at jeg har skumma gjennom et par stykker nå.. :rolleyes:

Begynner i det minste å våkne litt, og det er jo bra! Har masse å gjøre i dag, og da er det jo en fordel om hodet er med..

Sendte en søknad på en sommerjobb i går kveld, og fikk mail nettopp om at den var videresendt for vurdering. Ikke bare sånn automatisk utsendt mail, men en "ordentlig" en.. Spennende! Det er en jobb innenfor et stort prosjekt, og prosjektlederen anbefalte meg og ei til å søke. De trenger 1-2 personer, så jeg håper vi blir kolleger, ikke konkurrenter.. :sukk: Sikkert mange andre også som søker da, så vi får se hva det blir til. Spennende blir det uansett! Hvis jeg ender opp med å få den, betyr det at jeg må tilbringe sommeren i Trøndelag, men det får jeg vel heller tåle.. Det er jo tross alt viktigere å få noe relevant erfaring som ser bra ut på CV'en enn å tilbringe sommeren hjemme hos mamma, med sene, varme sommerkvelder med hvitvin på verandaen, gode venner, utepils, grillfester osv.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Huff, skjønner vurderingen med sommerjobb vs sommerkos.... :ler: Men det er som du sier, det er gull verdt på cv'en senere! :jepp:

Kos deg med strategiplaner i dag :ironi:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, så spennende med sommerjobb! :hoppe: Skjønner det blir litt kjipt og litt fint om du får den, men den CVen er det ikke dumt å prioritere, altså!

God mandag, forresten! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag til alle dere og! :)

Har lagt bort strategiplanene til fordel for en innleveringsoppgave nå. Må nok lage meg litt ny kaffe snart. Ei lita presskanne er jo på langt nær nok for en lang dag på lesesalen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk....

Jeg tenkte jeg skulle skrive noe her.

Men, jeg ser på Oprah og ble så utrolig grepet av enka etter Patrick Swayze som prater om sykdommen og kjærligheten dem i mellom.

Herregud, så rørende!

Tror jeg bare må gå ut herfra igjen, jeg!

Kommer sterkere tilbake....

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Du skrev jo noe likevel! Trist med sånne ting som minner en på at en ikke skal ta noe for gitt... Vi gråt oss nesten i søvn i går kveld, etter en episode av Six feet under.. :sjenert:

Lykke på en kaaaaald dag: God, varmende, glutenfri potetsuppe på menyen i kantina :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...