Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hva er oxynorm? :klø: Bestemor sa i dag at det var vondere med nakke/ryggsmeller enn å føde. Betryggende, for da klarer jeg meg ihvertfall gjennom en fødsel! :nigo:

Skjønner ingenting, hadde skikkelig menssmerter i går, men i dag har de gitt seg, og jeg har fortsatt ikke sett snurten av noen mens.. Rare greier, får vel bare smøre meg med tålmodighet! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I Mazziheimen er alt ved det vanlige - Mazzi ser på OL, og han godeste spiller pcspill :jepp:

I dineheimen da? Og ikke minst - i magen? Livlig? :rødme:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Dinamagen er det livlig ja :ler: EN som koser seg med kylling filèt og karrisaus :fnise: Ble ihvertfall veldig livete etter mat ;)

Her er det Senkveld på TV og brus i glasset :tunge1: Ikke stort annet :) Har faktisk bestilt meg frisørtime i morgen :fnise: Da skal jeg klippe meg hos en gammel kollega :jepp: Blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såå skuffet over å ikke se Marit spjome over mål, men det blir nok en runde med reprise, kleenex og nasjonalsang etterhvert!

Heia Norge :flagg: (det bor en nasjonalist i oss alle, om vi tar av ytterskallet :fnise:)

God helg, Mazilina!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
God morgen! :kaffekopp:

Noen morsomme planer for helga? :)

Skal egentlig på vors til ei venninne i kveld, men akkurat nå er jeg så utslått av mensplager at jeg såvidt orker å tenke tanken.. :sukk: Satser på å stille sterkt med sterke smertestillende innabords! :fnise:

Ååååh en long lost soul!! :strix:

:jepp: :jepp:

:trene: :

19/25: Styrke

20/25: Spinning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mensen :ironi:

god bedring.

Kjempehurra... :roll: Heldigvis bare annenhver måned det er så ille, og takk og pris for smertestillende! :arwen:

Nå står pizza med kjøttdeig, bacon og biffkjøtt i ovnen. Pizza og øl snart, et maskulint herremåltid! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...