Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å si det sånn: Hvis nakken er som nå i april, er det ingen fare for at vi blir prøvere.. :sjenert:

Får satse på at det går over lenge før den tid! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle hente meg en yoghurt i kjøleskapet istad. Kom meg opp av sofaen på femte forsøk, selv om det gjorde utrolig vondt. Holdt på å bli sittende på huk foran kjøleskapet, uten å komme meg opp igjen. Vondt!! :sukk: Det skal jo ikke ta ti minutter å hente seg en yoghurt i kjøleskapet!! :sur:

Sitter her og fryser, men tror ikke jeg klarer å komme meg opp igjen for å skru på ovnen akkurat nå.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh jeg får vondt av deg :troest:

Kan ikke Mazzimannen komme hjem å ta vare på deg? Han må øve på å ha "syke barn"-dager på jobben sin vet du :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh jeg får vondt av deg :troest:

Kan ikke Mazzimannen komme hjem å ta vare på deg? Han må øve på å ha "syke barn"-dager på jobben sin vet du :lur:

Han kan nok ikke det akkurat i dag dessverre.. :( Nå er det noen som romsterer rundt på loftet også, som om ikke det var nok fra før.. Liker ikke lyder i huset, spesielt fra loftet, etter at naboen døde.. :sukk:

Ett lyspunkt da: Edward Norton på TV :sikle:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagd meg en slags ispose som er pakka inn i et skjerf, og så surra skjerfet rundt halsen. Herregud så deilig! :dåne: Støttende og avkjølende for nakken på en gang, ahh... Har lest at jeg burde gjøre det flere ganger om dagen, men maks 15-20 minutter av gangen. Kanskje ikke så rart.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortvarig lykke.. Smerter av en annen verden da isposen forsvant inn i frysa igjen... Var redd jeg skulle gå i bakken, så vondt var det. :grine: Prøver med varmeflaske istedet nå. Håper det hjelper, i kombinasjon med ny dose smertestillende og nylagd kaffe.

Herregud som jeg klager i dag.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heianne, håper det går bra med nakken din. Er vondt når sånt skjer. Jeg og grøsser med tanken på kiropraktor. Tror jeg er litt redd de skal gjøre en feil, også blir jeg lam :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! :klem:

Det her hørtes jo skikkelig plagsomt ut. Får håpe det går over snart. Tenk positivt: nå kan du sjefe mannen din rundt så mye du bare vil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt: nå kan du sjefe mannen din rundt så mye du bare vil! ;)

Han er på apoteket og butikken for meg i dette øyeblikk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi har i grunnen bestemt oss for å bli prøvere fra april.. :lur:

April er en flott mnd! :lur::strix:

Uff, den nakken din hørtes ikke god ut!! :riste:

Håper det går over fort, hvis ikke MÅ du komme deg til noen som kan ordne det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knasker disse nå. Hjelper litt, nå kan jeg neeeesten vri hodet uten at det gjør altfor vondt.. Med andre ord er jeg langt fra god, men har ihvertfall fått et lite avbrekk fra de verste smertene.

I tillegg kjøpte verdens beste mann saft, pastiller og diverse annet til meg :strix:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...