DDuck Skrevet 16. februar 2010 #1561 Del Skrevet 16. februar 2010 kast regnfrakken du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. februar 2010 #1562 Del Skrevet 16. februar 2010 Auda! Håper nakken skjerper seg fort altså! Preøvepanikk? Regnfrakk? *setter på seg ukas p-plaster* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1563 Del Skrevet 16. februar 2010 Vi har i grunnen bestemt oss for å bli prøvere fra april.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. februar 2010 #1564 Del Skrevet 16. februar 2010 Vi har i grunnen bestemt oss for å bli prøvere fra april.. Oioi, så moro!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. februar 2010 #1565 Del Skrevet 16. februar 2010 Så moro at dere skal bli prøvere fra april Hvordan går det med nakken?? og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1566 Del Skrevet 16. februar 2010 For å si det sånn: Hvis nakken er som nå i april, er det ingen fare for at vi blir prøvere.. Får satse på at det går over lenge før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1567 Del Skrevet 16. februar 2010 Skulle hente meg en yoghurt i kjøleskapet istad. Kom meg opp av sofaen på femte forsøk, selv om det gjorde utrolig vondt. Holdt på å bli sittende på huk foran kjøleskapet, uten å komme meg opp igjen. Vondt!! Det skal jo ikke ta ti minutter å hente seg en yoghurt i kjøleskapet!! Sitter her og fryser, men tror ikke jeg klarer å komme meg opp igjen for å skru på ovnen akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. februar 2010 #1568 Del Skrevet 16. februar 2010 åååh jeg får vondt av deg Kan ikke Mazzimannen komme hjem å ta vare på deg? Han må øve på å ha "syke barn"-dager på jobben sin vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1569 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) åååh jeg får vondt av deg Kan ikke Mazzimannen komme hjem å ta vare på deg? Han må øve på å ha "syke barn"-dager på jobben sin vet du Han kan nok ikke det akkurat i dag dessverre.. Nå er det noen som romsterer rundt på loftet også, som om ikke det var nok fra før.. Liker ikke lyder i huset, spesielt fra loftet, etter at naboen døde.. Ett lyspunkt da: Edward Norton på TV Endret 16. februar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1570 Del Skrevet 16. februar 2010 Har lagd meg en slags ispose som er pakka inn i et skjerf, og så surra skjerfet rundt halsen. Herregud så deilig! :dåne: Støttende og avkjølende for nakken på en gang, ahh... Har lest at jeg burde gjøre det flere ganger om dagen, men maks 15-20 minutter av gangen. Kanskje ikke så rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1571 Del Skrevet 16. februar 2010 Kortvarig lykke.. Smerter av en annen verden da isposen forsvant inn i frysa igjen... Var redd jeg skulle gå i bakken, så vondt var det. Prøver med varmeflaske istedet nå. Håper det hjelper, i kombinasjon med ny dose smertestillende og nylagd kaffe. Herregud som jeg klager i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. februar 2010 #1572 Del Skrevet 16. februar 2010 Kom deg til lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1573 Del Skrevet 16. februar 2010 All googling tilsier at legen ikke vil snakke med meg engang før det har gått noen dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. februar 2010 #1574 Del Skrevet 16. februar 2010 Heianne, håper det går bra med nakken din. Er vondt når sånt skjer. Jeg og grøsser med tanken på kiropraktor. Tror jeg er litt redd de skal gjøre en feil, også blir jeg lam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. februar 2010 #1575 Del Skrevet 16. februar 2010 Uffda! Det her hørtes jo skikkelig plagsomt ut. Får håpe det går over snart. Tenk positivt: nå kan du sjefe mannen din rundt så mye du bare vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1576 Del Skrevet 16. februar 2010 Tenk positivt: nå kan du sjefe mannen din rundt så mye du bare vil! Han er på apoteket og butikken for meg i dette øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. februar 2010 #1577 Del Skrevet 16. februar 2010 Vi har i grunnen bestemt oss for å bli prøvere fra april.. April er en flott mnd! Uff, den nakken din hørtes ikke god ut!! Håper det går over fort, hvis ikke MÅ du komme deg til noen som kan ordne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1578 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Knasker disse nå. Hjelper litt, nå kan jeg neeeesten vri hodet uten at det gjør altfor vondt.. Med andre ord er jeg langt fra god, men har ihvertfall fått et lite avbrekk fra de verste smertene. I tillegg kjøpte verdens beste mann saft, pastiller og diverse annet til meg Endret 16. februar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 16. februar 2010 #1579 Del Skrevet 16. februar 2010 Stakkar vennen God bedring- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1580 Del Skrevet 16. februar 2010 Takk My! til deg også, bare fordi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå