Mazilla Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1541 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er kjempekoselig! :rødme: De har ikke satt noen dato enda, men regner med å gjøre det om ikke altfor lenge! Jeg håper også mandagen blir snill med meg, men det spørs vel.. Sov bare et par timer i natt, så nå sitter jeg på skolen og er minst like trøtt som et dovendyr.. Satser på at en stor får meg til å våkne litt! God mandag til alle, og til de som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. februar 2010 #1542 Del Skrevet 15. februar 2010 Så gøy med forlovelse og, etter hvert, bryllup i vennekretsen da. Må jo få gratulere din kjære med jobb også! Dere ordner det nok på et vis. Håper du våkner til litt snart da. Hvorfor sovnet du så sent da? tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 #1543 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Mandags til deg! (det lille som er igjen etter at jeg har forsynt meg, høhøhø) Så koselig med forlovelse! Ihvertfall når det er noen man synes bør gifte seg med hverandre! (jeg har opplevd det motsatte, det var litt slitsomt) Endret 15. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. februar 2010 #1544 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Så koselig med forlovelse! Ihvertfall når det er noen man synes bør gifte seg med hverandre! (jeg har opplevd det motsatte, det var litt slitsomt) Isj, jeg skal i bryllup i år der jeg helst skulle sett at det ble avlyst... Men, det er vel bare å avfinne seg med at det ikke er min sak... Endret 15. februar 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2010 #1545 Del Skrevet 15. februar 2010 Isj, jeg skal i bryllup i år der jeg helst skulle sett at det ble avlyst... Men, det er vel bare å avfinne seg med at det ikke er min sak... Åh urk, sånt er så fælt. Var i et sånt bryllup jeg og. Det endte "heldigvis" i skilsmisse to år (!) senere, men det var jo ikke noe gøy det heller. Nei, man får sette pris på de vennene som har vett i huet til å gifte seg med riktig person! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1546 Del Skrevet 15. februar 2010 Så gøy med forlovelse og, etter hvert, bryllup i vennekretsen da. Må jo få gratulere din kjære med jobb også! Dere ordner det nok på et vis. Håper du våkner til litt snart da. Hvorfor sovnet du så sent da? tilbake. Kjempegøy med bryllup! Det er kusina mi, så det er jo på en måte kombinert vennekrets og familie. Koselig! :rødme: Vet ikke hvorfor jeg sovna så sent, jeg bare sover generelt veldig dårlig for tida.. Har hjulpet seg utover dagen da, heldigvis! Mandags til deg! (det lille som er igjen etter at jeg har forsynt meg, høhøhø) Så koselig med forlovelse! Ihvertfall når det er noen man synes bør gifte seg med hverandre! (jeg har opplevd det motsatte, det var litt slitsomt) Takk for ! Det lille fra deg + den søte lille lesesalspresskanna mi var akkurat nok til å få meg til å våkne! Isj, jeg skal i bryllup i år der jeg helst skulle sett at det ble avlyst... Men, det er vel bare å avfinne seg med at det ikke er min sak... Uff da.. Sånt er ikke noe særlig... Åh urk, sånt er så fælt. Var i et sånt bryllup jeg og. Det endte "heldigvis" i skilsmisse to år (!) senere, men det var jo ikke noe gøy det heller. Nei, man får sette pris på de vennene som har vett i huet til å gifte seg med riktig person! Såpass.. Det skal være ganske drøyt før man bruker ordet "heldigvis" om en skilsmisse.. Godt jeg har hatt vett på å gifte meg med verdens beste!! :rødme: Nå står en hel kylling og koser seg i ovnen sammen med hvitløk, poteter og urter. Kanskje litt råflott på en mandag, men hva gjør vel det? : 17/25: Styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. februar 2010 #1547 Del Skrevet 15. februar 2010 Om pappa skiller seg fra kjerringa si, da er det et heldigvis-tilfelle Hadde det vært opp til meg hadde han aldri blitt sammen med hun, men nå har de da vært sammen siden jeg var 8, altså rundt 12år sammen. Han vil vel gå i fra a, men så har de to små unger sammen og da er det vel ikke bare bare! Folk får gjøre som de vil, jeg orker ikke bry meg lenger Håper mandagen din har vært fin, at du er litt mer våken og får sove bedre i natt Og utrolig koselig med bryllup, og bra det er et bra par :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. februar 2010 #1548 Del Skrevet 15. februar 2010 Dere har jo snart nådd treningsmålet jo. Håper treningen og den gode middagen gjør deg god og trøtt så du får sove bedre i natt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1549 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Vi nærmer oss målet, sakte men sikkert ja! Trenger det egentlig ikke lenger da, siden det først og fremst var for å komme inn i en grei rutine igjen. Har blitt ganske innarbeida med 4 treninger i uka nå Jeg er ihvertfall god og trøtt, og ikke minst mett, nå.. Nesten så det passer seg med en -dame igjen her! Kan ikke legge meg riktig enda da. Må nesten få med meg Norge ta et par OL-gull først! Viktig å være litt optimist! Endret 15. februar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2010 #1550 Del Skrevet 15. februar 2010 Godt det bare ikke er jeg som er trøtt i kveld! Klokka 20 skjønte jeg rett og slett ikke hvordan jeg skulle klare og holde meg våken. En 15 min power-nap har jeg funnet ut at hjelper, bare så kjipt at det er så lett og sove videre etter de 15 min... Trenings flinkisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. februar 2010 #1551 Del Skrevet 15. februar 2010 øynene mine har også lyst til å falle igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1552 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er i grunnen litt godt å vite at jeg ikke er alene om å gjespe.. Selv om jeg selvfølgelig unner alle å være mer våkne og opplagte enn det jeg er i dag! For å fortsette med enda litt klaging.. : Ryggen min har krangla en del i det siste. Kan nesten ikke sitte stille i sofaen, må traske frem og tilbake i leiligheten i stedet.. Kan nok ha en viss sammenheng med at sofaen er en sammensunket variant av Ikeas billigste alternativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 15. februar 2010 #1553 Del Skrevet 15. februar 2010 Åååå så koselig med bryllup Vi har vært og kjøpt bryllupsgave til et par som skal gifte seg til helgen, koselig altså!! Meeeen, i mai gifter et par seg som omtrent hele slekta skulle ønske ble avlyst..jaja, sånn kan det gå Vi her inne har jo kapret alle drømmemennene, har vi ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. februar 2010 #1554 Del Skrevet 16. februar 2010 Vi her inne har jo kapret alle drømmemennene, har vi ikke?? Jeg vet at jeg har det iallefall! Happy tirsdag, Mazi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. februar 2010 #1555 Del Skrevet 16. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1556 Del Skrevet 16. februar 2010 Happy tirsdag, Mazi! Hadde det enda vært så vel.. Tusen takk!! Våkna i natt en gang av et høyt smell i nakken. Nå i morges har jeg brukt 45 minutter på å komme meg opp av senga og få på meg klærne. Innimellom er det så vondt at tårene spretter.. Dusje må jeg bare glemme.. Klarte såvidt å lage kaffe, det gjorde utrolig vondt å putte inn kontakten på vannkokeren! Er det mulig?! Han godeste måtte avgårde istad, og gjett om han hadde vondt for å dra fra meg! Sånn er det når man har verdens beste mann! Han rakk i det minste å hjelpe meg på med undertøyet før han dro. Ganske motsatt rolle av hva han er vant til.. Det som er litt dumt er at jeg har alle bøkene mine på skolen(ikke at jeg tror jeg hadde klart å lese noe uansett men..). Enda verre er at jeg ikke har noe mat hjemme, for jeg satte igjen knekkebrøda mine på lesesalen i går. Får klare meg med kaffe jeg da.. Ihvertfall frem til han godeste kommer hjem igjen klokka.. eh.. 15.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. februar 2010 #1557 Del Skrevet 16. februar 2010 Shit Kom deg til en kiropraktor iløpet av dagen Da blir det mye KG i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1558 Del Skrevet 16. februar 2010 Har lest litt, og det skal visst gå over av seg selv i løpet av et par dager. Skal endel til før jeg oppsøker kiropraktor, grøsser bare av tanken! Blir fort endel kg i dag ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. februar 2010 #1559 Del Skrevet 16. februar 2010 Kiropraktor er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1560 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja, du har jo virkelig hatt full klaff med kiropraktor! Ser om prøverør på God morgen Norge nå. Så det under direktesendinga i morges også. Får litt smått panikk, må nok begynne prøvinga snart! Vet jo aldri om man kommer til å slite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå