Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yej, verdensvant :nigo:

Skal vi feire med litt lompe? Jeg spanderer :fnise:

:tommelsmil::ler:

Nå skjønte jeg det med verdensvant, ikke treg eller jeg ama :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Ååh, yndlingsmisoen min! :klemmer::kose::klem:

Gode nyheter herfra i dag: Han godeste har fått seg jobb!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

..bare synd det kanskje betyr at vi må tilbringe sommeren på hver vår kant av landet.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: litt for ny jobb for din kjære, også :troest: til deg for det andre. Dere får sørge for å ta det igjen når dere treffes da vet du :lur: Planlegg noe koselig dere kan ha å se frem til f.eks :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, kjære dere! :klemmer: Det er sikkert bare sunt å være fra hverandre, men en hel sommer er litt i overkant.. :sukk: Men det er jo bra at han har fått seg sin første ordentlige jobb da, ikke bare en random sommerjobb. Spennende det! :jepp: Og bra for meg også, for da trenger jeg ikke studielån neste år.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fast jobb eller kun for sommeren? Kan ikke du bli med han?:)

Fast! :hoppe: :hoppe: Den første noensinne! :hoppe: Vi begynner visst å bli gamle.. ;) Jeg kan alltids søke sommerjobber her, men jeg har jo egentlig lyst til å tilbringe sommeren hjemme på Sørlandet, ikke i Trøndelag.. :roll: Får se.. Kommer sikkert til å angre uansett hvor jeg ender opp, for jeg kommer jo til å savne noen uansett. (Jepp, jeg er god til å ta sorgene på forskudd! :fnise: ) Søker jobber begge steder, men med størst innsats hjemme. Kan ikke forestille meg en sommer noe annet sted enn på Sørlandet.. :sukk:

Fin fredag. Biff og :vin: , sett siste episode av sesong 4 av Six feet under. Må nok kjøpe sesong 5 i morra eller søndag. Fine serien! :jepp:

:trene: :

15/25: Styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fast! :hoppe: :hoppe: Den første noensinne! :hoppe: Vi begynner visst å bli gamle.. ;) Jeg kan alltids søke sommerjobber her, men jeg har jo egentlig lyst til å tilbringe sommeren hjemme på Sørlandet, ikke i Trøndelag.. :roll: Får se.. Kommer sikkert til å angre uansett hvor jeg ender opp, for jeg kommer jo til å savne noen uansett. (Jepp, jeg er god til å ta sorgene på forskudd! :fnise: ) Søker jobber begge steder, men med størst innsats hjemme. Kan ikke forestille meg en sommer noe annet sted enn på Sørlandet.. :sukk:

Fin fredag. Biff og :vin: , sett siste episode av sesong 4 av Six feet under. Må nok kjøpe sesong 5 i morra eller søndag. Fine serien! :jepp:

:trene: :

15/25: Styrke

Aah, så du flytter opp der etter sommeren da eller? Siden det er fast jobb, tipper jeg han blir boende der. Dere sku "bare" være vekke fra hverandre hele sommeren? No er det så lenge siden jeg har vært her at alt går i ball for meg, du var gift med mannen din, right? Badbad hukommelse:)

Kjenner til den der med å ta sorgene på forskudd, det er jeg flink til. Men må jo være forberedt sant? Og tipper man vil savne noen uansett hor man drar fra. Er jo sikkert enkelte steder som savnet er størst, men. Jeg og er sååååå nære med å flytte nærmere en venninne som bor på andre kanten av landet, men da drar jeg fra mange her, men de vil liksom alltid være her og. Har lyst å bare dra fra Bergen, starte på nytt og sette meg til ro. Men sånt kan man ikke gjøre før jobb og leilighet er i boks. Så er det ikke lett å dra fra den jeg er skikkelig forelsket og gla i heller :sukk:

Biff og vin høres godt ut :sikle: Hva handler den serien om? Kjenner en som hadde dilla på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aah, så du flytter opp der etter sommeren da eller? Siden det er fast jobb, tipper jeg han blir boende der. Dere sku "bare" være vekke fra hverandre hele sommeren? No er det så lenge siden jeg har vært her at alt går i ball for meg, du var gift med mannen din, right? Badbad hukommelse:)

Kjenner til den der med å ta sorgene på forskudd, det er jeg flink til. Men må jo være forberedt sant? Og tipper man vil savne noen uansett hor man drar fra. Er jo sikkert enkelte steder som savnet er størst, men. Jeg og er sååååå nære med å flytte nærmere en venninne som bor på andre kanten av landet, men da drar jeg fra mange her, men de vil liksom alltid være her og. Har lyst å bare dra fra Bergen, starte på nytt og sette meg til ro. Men sånt kan man ikke gjøre før jobb og leilighet er i boks. Så er det ikke lett å dra fra den jeg er skikkelig forelsket og gla i heller :sukk:

Biff og vin høres godt ut :sikle: Hva handler den serien om? Kjenner en som hadde dilla på den.

Takk for fine ord, TittTitt! :klem:

Vi bor og studerer i Trøndelag nå, og det er her han har fått jobb, men vi pleier vanligvis å reise hjem på sommeren begge to. Vi er fra samme sted, så det har aldri vært noe tema engang hvor vi skal være i feriene. Skal bo her i et år til etter sommeren, fordi jeg har et år igjen av studiene mine. Derfor er det jo bra at han har fått seg jobb, siden han er ferdig til sommeren. Vi er gift ja, vi gifta oss 1.august. Fine dagen! :rødme:

Skal ikke være lett det med å reise fra og savne de man er glad i.. Jeg savner Bergen jeg, etter å ha studert der i 3 år. Hadde sikkert ikke blitt det samme om vi skulle flytta dit igjen nå da.. Alt til sin tid! :jepp:

Six feet under handler om en familie som driver et begravelsesbyrå. Blir ganske sugd inn i den etterhvert som man blir "kjent" med karakterene. Absolutt verd å se! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke få deg jobb i trøndelag, men dra hjem på ferie til sørlandet? Trenger vel ikke å jobbe absolutt hele sommeren? Blir nok veldig lenge å skal være fra hverandre i to-tre måneder (det er driiiiitkjipt. take it from someone who knows)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke få deg jobb i trøndelag, men dra hjem på ferie til sørlandet? Trenger vel ikke å jobbe absolutt hele sommeren? Blir nok veldig lenge å skal være fra hverandre i to-tre måneder (det er driiiiitkjipt. take it from someone who knows)

Jo, det hadde selvfølgelig vært det beste, men tror ikke det er så lett å finne en arbeidsgiver som vil ha meg halve sommeren.. :sukk: Mitt inntrykk er at enten kan man hele sommeren, eller så kan det være det samme.. :sukk:

Heldigvis kan ikke han godeste begynne før tidligst 1.juli, så forhåpentligvis får vi litt ferie sammen før den tid. Ordner seg vel på et vis..

Litt ekstra kjipt er det jo dessuten om det er en mini-mazzi på vei innen sommeren.. Vil ikke være borte fra han godeste i flere måneder da liksom.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...