Pingting Skrevet 4. februar 2010 #1441 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei og hopp! Så deilig med ferdig middag når du kom hjem! lege person med medisinsk embetseksamen som har fått offentlig løyve til å behandle sykdommer doktor 1 person som har tatt doktorgraden, el. som er utnevnt til æresdoktor, doctor, fork. dr. han er d- i teologi (dr.theol.) 2 lege Men det er jo nesten ingen vanlige leger som faktisk har en doktorgrad, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1442 Del Skrevet 4. februar 2010 Lette du opp det for min skyld? Søta! Hun dama på god morgen norge var med og diskuterte graderte sykemeldinger, og fastlegenes rolle i den sammenhengen. Altså neppe doktorer i ordets (tydeligvis) rette forstand.. Sitter og ser Tangerudbakken. Utrolig søt gjeng! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1443 Del Skrevet 5. februar 2010 I dag MÅ jeg være mer effektiv enn tidligere. Dagsplan: -rydde bort ren oppvask -brette tøy -vaske opp -lage kaffe -drikke kaffe -vaske ulltøy -vaske annet tøy? -begynne på en øving -helst bli ferdig med øvinga -bla litt i pensum -rydde litt -ta ut søpla -trene styrke -spinning -ost&vin-jentekveld :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. februar 2010 #1444 Del Skrevet 5. februar 2010 Håper du får en fin og effektiv dag. Kose deg med ost&vin i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2010 #1445 Del Skrevet 5. februar 2010 God morgen! Har stått opp tidligere enn jeg trengte, for å ha god tid. Sitter her med nylagd og ser på God morgen Norge. Ei dame der omtaler konsekvent leger som doktorer. Synes det høres litt ut som barnespråk jeg.. Dialektspråk. Ihvertfall min dialekt. Jeg kunne aldri i livet ha sagt ''lege''. :grøss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1446 Del Skrevet 5. februar 2010 Håper du får en fin og effektiv dag. Kose deg med ost&vin i kveld da. Særdeles lite effektiv foreløpig, måtte jo få med meg Wenches kjøkken først.. Satser på å komme ordentlig i gang straks hvert sekund! Dialektspråk. Ihvertfall min dialekt. Jeg kunne aldri i livet ha sagt ''lege''. :grøss: Aha, der har vi det tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. februar 2010 #1447 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg likte så godt at du har skrevet "drikke kaffe" som en av punktene dine. Håper i alle fall du får gjennomført det punktet. Og det siste. Så får det ikke være så farlig med alt det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1448 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) -rydde bort ren oppvask -brette tøy -vaske opp -lage kaffe -drikke kaffe -vaske ulltøy -vaske annet tøy? -begynne på en øving -helst bli ferdig med øvinga -bla litt i pensum -rydde litt -ta ut søpla -trene styrke -spinning -handle -ost&vin-jentekveld :dåne: Jeg likte så godt at du har skrevet "drikke kaffe" som en av punktene dine. Håper i alle fall du får gjennomført det punktet. Og det siste. Så får det ikke være så farlig med alt det andre. Det var for å være sikker på å få gjort noe på lista. Hittil er det omtrent det eneste jeg har gjort også.. Men det er da noe! Endret 5. februar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1449 Del Skrevet 5. februar 2010 -rydde bort ren oppvask -brette tøy -vaske opp -lage kaffe -drikke kaffe -vaske ulltøy -vaske annet tøy? -begynne på en øving -helst bli ferdig med øvinga -bla litt i pensum -rydde litt -ta ut søpla -trene styrke -spinning -handle -ost&vin-jentekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1450 Del Skrevet 5. februar 2010 : 11/25: Styrke 12/25: Spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. februar 2010 #1451 Del Skrevet 5. februar 2010 Så flink du er til å trene Jeg syns alle rundt meg trener så fryktelig nå, og blir så flotte og freshe, mens jeg bare er som jeg er God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1452 Del Skrevet 7. februar 2010 Oi, nesten kg-fri helg jo! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1453 Del Skrevet 8. februar 2010 Arg, har hatt en utrolig dårlig start på uka! Sov nesten ingenting i natt, og fikk i dag morges beskjed om en utrolig uprofesjonell oppførsel av en veileder på skolen i forbindelse med et prosjekt vi skal i gang med.. Det går ikke an å endre inngåtte avtaler etter at fristen har gått ut og alt har vært oppe til godkjenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 8. februar 2010 #1454 Del Skrevet 8. februar 2010 Hjelper det å høre at jeg ikke har sovet i det hele tatt i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 #1455 Del Skrevet 8. februar 2010 Arg, har hatt en utrolig dårlig start på uka! Sov nesten ingenting i natt, og fikk i dag morges beskjed om en utrolig uprofesjonell oppførsel av en veileder på skolen i forbindelse med et prosjekt vi skal i gang med.. Det går ikke an å endre inngåtte avtaler etter at fristen har gått ut og alt har vært oppe til godkjenning! Vah? det hørtes da rimelig drøyt ut!? Håper dagen retter seg litt opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1456 Del Skrevet 8. februar 2010 Hjelper det å høre at jeg ikke har sovet i det hele tatt i natt? Ikke sånn veldig, men jeg synes synd på deg da! Vah? det hørtes da rimelig drøyt ut!? Håper dagen retter seg litt opp etterhvert Det er rimelig drøyt ja.. Vi skal ha et møte med han i morra, så vi får håpe det ordner seg.. Dagen er på vei til å bli bedre da, heldigvis! Fikk nettopp en gladnyhet + at vi straks skal avgårde til trening. Og kino i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2010 #1457 Del Skrevet 8. februar 2010 Ooooh gladnyhet?? Del, del!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1458 Del Skrevet 8. februar 2010 Gladnyhet: Jeg slipper å drasse med meg så mye bøker hver dag at jeg får vondt i ryggen og nakken og overalt, for nå kan de bare bo på skolen! Skal ikke så mye til for å glede meg tydeligvis! : 13/25: Styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2010 #1459 Del Skrevet 8. februar 2010 Gladnyhet: Jeg slipper å drasse med meg så mye bøker hver dag at jeg får vondt i ryggen og nakken og overalt, for nå kan de bare bo på skolen! Skal ikke så mye til for å glede meg tydeligvis! : 13/25: Styrke Jeg blir også glad av sånt. Æh, du? Jeg skjønner ikke hva det betyr når alle skriver 13/25: Styrke og sånn... Kanke du forklare a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2010 #1460 Del Skrevet 8. februar 2010 Dere må ikke trene så mye Dere kommer jo til å bli ferdige med målet lenge før påske i dette tempoet Flinkinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå